Bekijk originele versie : De penis van Michael Jackson als bewijsmateriaal
frankherbert
28-02-2005, 17:26
CIRCLES OF EVIDENCE ON JACKO
February 18, 2005 -- THE most lurid testimony to be heard in Michael Jackson's looming child molestation trial could concern the bizarre appearance of his penis.
Private investigator Ernie Rizzo, who was hired by the family of the boy who accused Jackson of molestation in 1993, predicts that Jackson's latest alleged victim could provide damning testimony about the pop oddball's uniquely marked manhood.
Rizzo, a former Chicago police detective who has seen photographs of Jackson's genitals taken by cops in 1993, claims that because Jackson "bleaches" his body twice a week, distinctive markings on his penis are visible when he is aroused.
"It looks like a barber's pole," Rizzo tells PAGE SIX. "That's exactly what it looks like. The first kid and all the other kids who have seen his penis know that there are brown circles around it.
"If the second kid is allowed to testify, this will come into question," Rizzo predicts. "Jackson doesn't have [the skin-whitening disease] vitiligo. Debbie Rowe got him the bleach — she used to work for the dermatologist . . . There has never been any dermatologist who has come forward on his behalf to say he has vitiligo."
The 1993 case Rizzo investigated never went to trial because the boy's family accepted a multimillion dollar settlement from Jackson and stopped cooperating with prosecutors.
Since Jackson's arrest for the current molestation charge in 2003, Rizzo, who claims that people working for the superstar have bugged his car in the past, has been outspoken in his belief that Jackson is "King of Pedophiles."
The limelight-loving P.I. even asked prosecutors not to subpoena him to testify at the trial, because he wants to be free to blast Jackson in the media.
"They contacted me, and I told them I'm more than happy to testify," Rizzo says. "But I don't want a subpoena, because once you get that, you gotta stop talking."
Jackson's long-suffering spokeswoman, Raymone Bain, did not respond to detailed requests for comment.
http://www.zeikerdje.com/topicimages/617df1cd1522c724227a87bf65a78aab.jpg
Barber pole
Bron: New York Post (http://www.nypost.com/seven/02182005/gossip/pagesix.htm)
miss_tetouan425
01-03-2005, 00:06
20 jaar maar.... voor een pedo??? 5 x levenslang zul je bedoelen.
Zitten jullie in de jury?
Over generaliseren gesproken...
miss_tetouan425
01-03-2005, 00:54
Zitten jullie in de jury?
Wie zijn "jullie" en wat heeft generaliseren er nou mee te maken?
Heel veel.
Je moet alles in perspectief zien.
Jij kankert zeker nooit op die 'kaaskoppen' ? Denk na voor dat je iets zegt. Jij draagt er toe bij dat er over en weer gescheld wordt tussen kaaskoppen en die kutmarokkanen.
En beweer je weer iets over iets waar je weinig over weet, maar waar het wel makkelijk over te zieken/zeiken valt...Dat bedoel ik.
Heel veel.
Jij kankert zeker nooit op die 'kaaskoppen' ? Denk na voor dat je iets zegt. Jij draagt er toe bij dat er over en weer gescheld wordt tussen kaaskoppen en die kutmarokkanen.
En beweer je weer iets over iets waar je weinig over weet, maar waar het wel makkelijk over te zieken/zeiken valt...Dat bedoel ik.
miss_tetouan425
01-03-2005, 01:18
Heel veel.
Chill dude...relax.
Wat nou je kankert zus of zo...kaaskoppen... ***marokkanen.... dat jij het verschil niet weet tussen een grap en een echt gesprek...sorry, maar dat kun je mij niet aanrekenen. Ik vind dat een pedo levenslang moet krijgen...wat wacko jacko krijgt...is afhankelijk van hoe het proces verloopt...en die is volgens mij nog steeds gaande. En even ter info...ik scheld hier nooit en je zult me er dus nooit op betrappen. Dat jij vindt dat ik daar wel toe draag aan de hand van een zin wat je hebt gelezen vind ik niet bepaald wijs van je om te zeggen, maar goed...ieder zijn mening. Mijn mening is: iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en woorden. Dus als je niet tegen scheldpartijen kan dan ben je bij het verkeerde adres....u can't blame me for something I'm not responsable for....
gegroet,
miss_tetouan425
Chill dude...relax.
Wat nou je kankert zus of zo...kaaskoppen... ***marokkanen.... dat jij het verschil niet weet tussen een grap en een echt gesprek...sorry, maar dat kun je mij niet aanrekenen. Ik vind dat een pedo levenslang moet krijgen...wat wacko jacko krijgt...is afhankelijk van hoe het proces verloopt...en die is volgens mij nog steeds gaande. En even ter info...ik scheld hier nooit en je zult me er dus nooit op betrappen. Dat jij vindt dat ik daar wel toe draag aan de hand van een zin wat je hebt gelezen vind ik niet bepaald wijs van je om te zeggen, maar goed...ieder zijn mening. Mijn mening is: iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en woorden. Dus als je niet tegen scheldpartijen kan dan ben je bij het verkeerde adres....u can't blame me for something I'm not responsable for....
gegroet,
miss_tetouan425
Lag je bij hem in bed?? Dan geloof ik wel dat ie schuldig is ja...(als je begrijpt wat ik bedoel..)
Als je wil beginnen met schelden ben je bij mij aan het goede adres...
Latex.
miss_tetouan425
01-03-2005, 01:27
Lag je bij hem in bed?? Dan geloof ik wel dat ie schuldig is ja...(als je begrijpt wat ik bedoel..)
Als je wil beginnen met schelden ben je bij mij aan het goede adres...
Latex.
Als je een beetje aandachtig had gelezen, dan had je je laatste zin wel weg kunnen laten...dat andere laat ik maar aan jouw gezonde verstand over...
Als je een beetje aandachtig had gelezen, dan had je je laatste zin wel weg kunnen laten...dat andere laat ik maar aan jouw gezonde verstand over...
Ik begin nooit met schelden, maar 'kankeren' is gewoon een gezond nederlands werkwoord...
Dat andere lijkt me duidelijk als je nu al weet dat ie schuldig is...
Latex.
miss_tetouan425
01-03-2005, 03:00
Ik begin nooit met schelden, maar 'kankeren' is gewoon een gezond nederlands werkwoord...
Dat andere lijkt me duidelijk als je nu al weet dat ie schuldig is...
Latex.
Kijk...om alle misverstanden uit de wereld te helpen.
Heb niks met schelden en heb jou daar ook niet van beschuldigd, alhoewel ik het woord kankeren, kaaskoppen en ***marokkanen wel hard vond. Het was niet zo zeer een aanval op jou, maar meer op de manier hoe jij tegen mij tekeer ging. Maar ik ga er vanuit dat dat ook niet jouw bedoeling was...so it's ok.
En over MJ...jij hebt gelijk...he is innocent unil proven guilty...
Allez..zand erover.
Kijk...om alle misverstanden uit de wereld te helpen.
Heb niks met schelden en heb jou daar ook niet van beschuldigd, alhoewel ik het woord kankeren, kaaskoppen en ***marokkanen wel hard vond. Het was niet zo zeer een aanval op jou, maar meer op de manier hoe jij tegen mij tekeer ging. Maar ik ga er vanuit dat dat ook niet jouw bedoeling was...so it's ok.
En over MJ...jij hebt gelijk...he is innocent unil proven guilty...
Allez..zand erover.
Ik ga akkoord...excuses aanvaard.. :D
miss_tetouan425
01-03-2005, 19:04
Ik ga akkoord...excuses aanvaard.. :D
If u say so...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.