Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje!!!

fouzia_fa
12-02-2003, 12:57

ik ken zelf een jongen die een eigen bar heeft, hij is erg lief en gezellig maar ik vind m meer dan lief en gezellig maar ik weet dat naar zo'n bar veel meiden komen maar ben toch onzeker over hij heeft gezegd dat ie me leuk vind enzo.. maar ben toch onzeker over hem wat hij allemaal uitspookt... hij beloofd me dingen maar die komt ie zelden na of dan zweert ie, maar ik ben zo gek op hem dat ik alleen goede kanten van m zie.. begrijp je omdat ie zo lief is.. hij heeft weinig tijd dan zegt ie over ze probelemen enzo.. maar hij heeft weinig tijd voor me maar toch ben ik gek op hem ondanks alles.. wat zou ik de beste doen t is al zo moeilijk voor me.

abdel_nador
12-02-2003, 13:09
Met zulke gasten kun je beter geen contacten hebben voor dat je het weet sta je ook achter de Bar .

SweetRose
12-02-2003, 13:12
begin er ni aan meid..:rolleyes: ik ken 'm ni sorry dus ik kan je ook ni echt duidelijke antwoorden geven...

fouzia_fa
12-02-2003, 13:17
ze zeggen ook ''liefde maakt blind'' hij wil m binnenkort verkoppen en een eigen restaurant beginnen hij zegt dat ik me geen zorgen moet maken.. dat t goed komt en dat t tussen ons blijft begrijp je?? ik kan m maar niet vergeten!! en denk elke keer naar hem kan gewoon niet met andere jongens omgaan want dan voel ik me zo schuldig... ik weet dat t niet goed is maar t is moeilijk om m te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!

Corleone
12-02-2003, 13:19

Haal die problemen beter niet op je hals laat die jongen met rust en ga beter een echte leven leiden

fouzia_fa
12-02-2003, 13:20
he miss_megrebia hoe bedeol je via een vriendin er komen zelfs marokaanse meisjes die ik ken daar binnen maar dan is hij gewoon goed bevriend met ze echt klote zeg liefde....

ATLANTICA
12-02-2003, 13:25
Als je dit verhaaltje, ik bedoel jouw situatie leest dan krijgen de lezers een "beeld" van jouw "liefde". Ik bedoel wij kennen hem niet, alleen weten wij dat hij een bar heeft, woorden niet waarmaakt en veeeeeel meisjes om zich heen heeft etc. Ik bedoel advies dat je nu via yasmina kan verwachten zou waarschijnlijk zijn vab: dumpen/ jij binnenkort ook achter de bar etc. Ik denk dat je zelf goed moet nadenken en daaruit je conclusie moet trekken, want als je dat van hier van "ons", yasminaleden dan zal het inderdaad dumpen die hap zijn! Beslema oe thallai

fouzia_fa
12-02-2003, 13:36
dank je wel atlantica, ja t is mijn smaak ook niet die bar enzo maar ja als je er op valt kan je er niets aan doen en vooral als diegene lief voor je is. ik heb ook liever ggen toekomst met zo iemand, en die reactie's van dump hem makkelijk gezegd dan gedaan. ik moet gewoon afwachten en een beetje afstandelijk doen en kijken hoeveel moeite hij voor me doet... of iemand vinden die beter en liever is dan hem maar dan kan ik lang wachten.. want er zijn er niet zo veel...

hobit_ino
12-02-2003, 13:50
beste fouzia, lieve meid denk goed na wat je doet verliefdheid gaat over een tijdje echt over en dan zit je met de gebakken peren. Hij heeft een eigen bar zei je! dus dan neem ik aan dat hij te maken heeft met drugs shit dat is zoizo al HARAM. wil je heel je leven van dat geld leven? en nooit echt een moslima worden? lieverd denk goed na als hij nu al geen tijd voor je heeft hoe moet het als je (getrouwd bent met hem) denkje dat hij dan wel tijd voor je heeft? nou daar durf ik op te zweren dat hij je de benodigde aandacht niet geeft. en weetje dat meeste mannen die een bar hebben players zijn. ik wil absuluut niet verkeerd over je vriend praten ik ken hem niet. Maar ik hoop dat je mijn reactie serieus neemt en goed gaat nadenken. ga asteblieft de fout niet in!!!!! ik hoop dat je incha'allah een goeie beslising neemt