Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klik hier om de petitie te tekenen tegen uitzetting van de 3 Imaams uit Eindhoven

Pagina's : [1] 2

LZN
28-02-2005, 13:24

dit is de link>>> IK BEN TEGEN UITZETTING VAN DE 3 EINDHOVENSE IMAMS (http://www.al-islaam.com/al-islaam/formulieren/petitie.php).

Atlasleeuw
28-02-2005, 16:44
Nee ik ga lekker niet tekenen. :D

hajelb
28-02-2005, 17:54
gedaan

Kahali
28-02-2005, 19:18
as-alaamu alaikom Banded Marokkie, Met respect, maar aan je verzoek kan ik niet voldoen. De berichtgeving over de imams in kwestie valt nog niet te controleren, maar roept wel vragen op. Vragen, die ook vanuit de moskee niet beantwoord zijn. Als er sprake is van hetgeen aanleiding is voor het uitzetten, dan is het tegengaan van uitzetting het slechtste wat de moslimgemeenschap in Nl kan doen. Khali

AboeAmmaar
28-02-2005, 19:27

as-alaamu alaikom Banded Marokkie, Met respect, maar aan je verzoek kan ik niet voldoen. De berichtgeving over de imams in kwestie valt nog niet te controleren, maar roept wel vragen op. Vragen, die ook vanuit de moskee niet beantwoord zijn. Als er sprake is van hetgeen aanleiding is voor het uitzetten, dan is het tegengaan van uitzetting het slechtste wat de moslimgemeenschap in Nl kan doen. Khali Salaam 'Aileikoem Ik ben het totaal NIET met je eens. Stel dat het wel waar is. Er geldt hier nog steeds vrijheid van geloofsovertuiging. Dus dan kan Mevrouw Donkie hen er niet uitzetten volgens de wet. Maar ja dan zullen ze de wetten weer aanpassen of dan zullen ze wetten hanteren van (bijv) 2 eeuwen geleden die het wel mogelijk maken om hen er uit te zetten. Kijk hoe hypocriet Nederland is!

Kahali
28-02-2005, 20:55
Salaam 'Aileikoem Ik ben het totaal NIET met je eens. Stel dat het wel waar is. Er geldt hier nog steeds vrijheid van geloofsovertuiging. Dus dan kan Mevrouw Donkie hen er niet uitzetten volgens de wet. Maar ja dan zullen ze de wetten weer aanpassen of dan zullen ze wetten hanteren van (bijv) 2 eeuwen geleden die het wel mogelijk maken om hen er uit te zetten. Kijk hoe hypocriet Nederland is! As-alaamu alaikom, Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht. Maar dat betekend niet dat je alles kan zeggen. Zo vormen bv belediging of aanzetten tot geweld beperkende kaders. In dit geval hoeft er geen sprake te zijn van een strafbaar feit. De vreemdelingenwet geeft de minister de bevoegdheid om tot intrekken van de vergunning tot verblijf over te gaan als de openbare orde in gevaar wordt gebracht of door handelingen in gevaar kan worden gebracht. Dit is een verregaande bevoegdheid waarvan de minister in bijzondere gevallen met terughoudendheid gebruik van maakt. Vandaar mijn aarzeling. Ik kan me niet voorstellen dat de minister niet 150 % zeker is van haar zaak. Een rechter zal haar besluit gaan toetsen en als ze daar verliest, kan ze opstappen. En Verdonk kennende, zal ze dat absoluut tot iedere prijs voorkomen. Khali

ruziezoeker
01-03-2005, 18:52
gebeurd. is verdonk nou helemaal van de pot gerukt !

Arthas
01-03-2005, 18:56
EWA maar der word hier in nederland van alles gezegd en vooral door de hollanders, en zodra een moslim wat zegt dan is het meteen verkeerd.. Ik vraag me af.. hou zou dit toch komen, dat er in nederland vooral door hollanders iets word gezegd? Als een moslim wat zegt is het niet meteen verkeerd, vergelijk het met de sgp.

Peej
01-03-2005, 19:14
Salaam 'Aileikoem Ik ben het totaal NIET met je eens. Stel dat het wel waar is. Er geldt hier nog steeds vrijheid van geloofsovertuiging. Dus dan kan Mevrouw Donkie hen er niet uitzetten volgens de wet. Maar ja dan zullen ze de wetten weer aanpassen of dan zullen ze wetten hanteren van (bijv) 2 eeuwen geleden die het wel mogelijk maken om hen er uit te zetten. Kijk hoe hypocriet Nederland is! Wat is er tegen wetten van twee eeuwen geleden die eventueel gebruikt zouden worden tegen mensen die hier wetten van 14 eeuwen geleden in willen voeren. Die Salafisten willen toch terug naar de zuivere islam. Dan gaan ze maar lekker naar Saoedi Arabiƫ. Hier is geen plaats voor die antieke denkbeelden van ze. Als die lui niet in een modern en verlicht land kunnen of willen leven moeten ze hier maar opdonderen. Liefst vrijwillig. Ze zijn niet alleen een bedreiging voor de autochtone Nederlanders. Maar ook voor het overgrote deel van de welwillende en normale moslims die het hier wel prettig wonen vinden en die geen probleem hebben met de Nederlandse wetten.

Arthas
01-03-2005, 19:16
jawel als een moslim (imam) ''homo zijn bla bla'' zegt dan is het meteen ''eruit met die imam'' ''geen integratie''... oke andere punt>> als ik nou zo was en haat predik moet ik dan ook het land uit?? wat zou er dan mee gebeuren?? ( ben hier geboren) en als een hollander ''geitenneuker'' zegt of ''moslims zijn achterlijk'' dat mag allemaal weer wel????? Kijk een imaam heeft invloed, een gemiddelt lpf'ertje niet.

Marrakick
01-03-2005, 19:22
Salaam 'Aileikoem Ik ben het totaal NIET met je eens. Stel dat het wel waar is. Er geldt hier nog steeds vrijheid van geloofsovertuiging. Dus dan kan Mevrouw Donkie hen er niet uitzetten volgens de wet. Maar ja dan zullen ze de wetten weer aanpassen of dan zullen ze wetten hanteren van (bijv) 2 eeuwen geleden die het wel mogelijk maken om hen er uit te zetten. Kijk hoe hypocriet Nederland is! Dit is best een waar woord: vrijheid van GELOOFSovertuiging. Geloof zit in je hersens, dat is van je zelf. Daardoor KAN er vrijheid zijn. Zodra je geloof gaat misbruiken om daar uiterlijke kenmerken mee te vervalsen of zelfs politieke statements voor in te nemen, dan is het GEEN geloof meer en dus ook geen vrijheid. In Nederland wonen zo'n zestien miljoen mensen geloof ik. Die zestien miljoen mogen ALLEN een ander geloof aanhangen. Stel voor dat ieder voor zich daarvoor gebouwen zou opeisen, kleding wou aanpassen, gebeden wou doen....dan was er geen economie en geen maatschappij meer. Dus wat dan? Maar 100 geloven toelaten en dan zeggen 'tot hier en niet verder'? Dit is veel moeilijker als menigeen denkt. De islam is al niet 100% in Nederland in te passen. Stel je voor daar kwamen nog een miljoen andere geloven bij, hetgeen theoretisch zeer wel mogelijk zou zijn. Zo zie je dat zelfs wet en praktijk niet altijd hand in hand hoeven te lopen.

Arthas
01-03-2005, 19:35
jonge een imam heeft helemaal geen invloed, de helft van de mensen die in een moskee komt verstaat nog geen eens arabisch of begrijpt het... sta niet zo dom te loellen.. Die Salafisten????????????????????? hoe komen daar nou bij??? ze zeggen het 1 keer op tv en opeens is het ook zo!! allemaal onzin onzin onzin onzin... Ja inderdaad, het is inderdaad allemaal onzin.

Letizia1987
01-03-2005, 20:35
Alsof het werkelijk wat uitmaakt of je het ondertekent of niet. Wat kan zo'n papiertje met handtekeningen er nou aan doen. Is hetzelfde met stille tochten, en andere protest-acties voor wat dan ook. Zinloos, en helpt geen fuck. Sorry.

AboeAmmaar
02-03-2005, 10:43
Wat is er tegen wetten van twee eeuwen geleden die eventueel gebruikt zouden worden tegen mensen die hier wetten van 14 eeuwen geleden in willen voeren. Die Salafisten willen toch terug naar de zuivere islam. Dan gaan ze maar lekker naar Saoedi Arabiƫ. Hier is geen plaats voor die antieke denkbeelden van ze. Als die lui niet in een modern en verlicht land kunnen of willen leven moeten ze hier maar opdonderen. Liefst vrijwillig. Ze zijn niet alleen een bedreiging voor de autochtone Nederlanders. Maar ook voor het overgrote deel van de welwillende en normale moslims die het hier wel prettig wonen vinden en die geen probleem hebben met de Nederlandse wetten. Laten we afwachten met wat voor bewijzen mevrouw Donkie komt.

Pagina's : [1] 2