Bekijk originele versie : help, zoek catering die ook echt ALLES doet!!!
dunja_1984
28-02-2005, 00:37
salaam allemaal,
ik ben opzoek naar catering die alles zelf doet maar dan ook echt alles zelf doet! met andere woorden wil ik niet dat mijn familie iets doet maar er juist van geniet van mijn bruiloft en me ouders! ik heb namelijk ook gehoord dat er caterings zijn die zelfs alles zelf kopen: vlees, kippen, fruit, drinken mohiem alles wat een maaltijd nodig heeft! het is dan ook wel prijzig. maar goed heeft een van jullie zoiets mee gemaakt en of kent een catering die dat verzorgt? dan heb ik het ook over ervaren caterings ! het dan wil doorgeven aan mij!
alvast bedankt kus
Riffia123
28-02-2005, 00:53
salaam allemaal,
ik ben opzoek naar catering die alles zelf doet maar dan ook echt alles zelf doet! met andere woorden wil ik niet dat mijn familie iets doet maar er juist van geniet van mijn bruiloft en me ouders! ik heb namelijk ook gehoord dat er caterings zijn die zelfs alles zelf kopen: vlees, kippen, fruit, drinken mohiem alles wat een maaltijd nodig heeft! het is dan ook wel prijzig. maar goed heeft een van jullie zoiets mee gemaakt en of kent een catering die dat verzorgt? dan heb ik het ook over ervaren caterings ! het dan wil doorgeven aan mij!
alvast bedankt kus
iedere catering koopt toch alles zelf lijkt mij. Ik weet dat wel in ieder geval van enkele cateraars. Probeer catering Zohour uit ede, die doen dat zeker :cool:
nour2003
28-02-2005, 13:05
ik zou catering saada nemen, die nemen alles van je over...
tel nummer is 0613034998
www.cateringsaada.nl
info@cateringsaada.nl
succes
nour
Lil_Hajar
28-02-2005, 13:32
salaam allemaal,
alvast bedankt kus
Hallow,
Catering Ourda is echt een aanrader.
Ik zelf heb afgelopen zaterdag een feest van haar meegemaakt. Ze is echt ervaren en is niet duur. Het eten is heerlijk en de decoratie is prachtig. Als je de prijs wilt weten of nog meer informatie over Catering Ourda stuur me een pm.
Groetjes
Hajar :)
moslimastyling
28-02-2005, 13:59
De nicht van men moeder is cateraar en ze doen werkelijk alles jij moet niks doen lekker genieten van de trouw ze verzorgt zelfs de decoratie
als je nummer wil pm me (ps ze is van antwerpen)
dunja_1984
28-02-2005, 20:34
dank je wel allemaaaal
xxxHannan
28-02-2005, 21:06
Beste cateraar in Nederland is CATERING SAADA
06-13034998
www.cateringsaada.nl
info@cateringsaada.nl
Netjes, verzorgd, kwalitatief, etc. Alles zul je bij ze vinden. Zilvere
decoratie, gouden decoratie, en binnenkort een SURPRISE!!!!!!! :D:D:D
Ook nieuwe collecties tafellinnen en stoelhoezen zijn binnen!
Eten, ook zeer lekker, vers, kwalitatief, TE lekker gewoon.
Moet ik nog doorgaan? :maf:
Maak geheel vrijblijvend een afspraak met ze en beoordeel nogmaals zelf!
Ikgatrouwen
28-02-2005, 21:12
Catering Saada. Je zult als bruid daar echt vinden wat je wil. Ik kan je verzekeren dat je bij hen in goede handen bent!
Qua prijzen zijn ze echt niet duur! Maar neem contact op zou ik`inderdaad ook zeggen.
06-13034998
www.cateringsaada.nl/info@cateringsaada.nl
Ikgatrouwen
28-02-2005, 21:13
Dit bericht heb ik eens eerder geplaatst bij een FORUM:
Salaam ou alaikoum...
Zoals velen van jullie misschien al weten ben ik al getrouwd en had ik catering Saada op mijn bruiloft. Tot op de dag van vandaag ben ik tevreden over ze.
Ik heb een nieuwtje. Mijn schoonbroertje heeft eergister deze Catering Saada benaderd, omdat hij binnenkort ook gaat trouwen. Ze hebben hem verteld dat ze rond maart alweer een nieuwe collectie binnen gaan krijgen. Ze hebben al goud, toen kregen ze zilver en nu zijn ze dus opnieuw bezig met een nieuwe unieke collectie. Dat zegt reeds veel over hun diensten. Ze zijn telkens bezig met vernieuwingen en verbeteringen. En ze hebben echt een hart voor hun vak. Tbarkellah 3lihoum...
Mijn nicht gaat binnenkort trouwen en had zilver gekozen, wat echt schitterd is, in combinatie met donker blauw. Maar ik denk dat ze nu toch wel weer even op de allernieuwste collectie gaat wachten.
Ik raad echt altijd iedereen deze catering aan. Ik heb ze als het ware zien groeien. Toen ik trouwde hadden ze alleen goud, later zouden ze zilver krijgen. Nu weer iets nieuws...Ze groeien echt.
Het zijn zulke lieve mensen. Ik kan zo uren doorgaan. Maar ze hebben me echt geholpen op mijn bruiloft. Eeen telefoontje als ik ergens mee zat en ze hadden de oplossing. Ze hielpen me graag, zonder nog wat prijskaartjes eraan vast te plakken. Je zou zeggen dat ik een zusje voor ze was.
Ik word zo vaak door iedereen gemaild, over prijzen. Maar goed, ook ik kan daar weinig over kwijt. Het hangt denk ik geheel van je zelf af. Toen ik voor het eerst bij ze was, vroegen ze me wat mijn wensen waren. Aan de hand hiervan werd mijn prijs vastgesteld. Beetje afdingen. En voila!
Als ik soms vrienden hoor, over prijzen die zij hebben gekregen van andere cateraars, ben ik weer tot op de dag van vandaag echt blij! Ik kan alles bij alles voor jullie zweren dat ze echt niet duur zijn, vergeleken met andere cateraars.
Catering el Atlas
Tel: 06-192 440 46
Of pm me voor een aantrekkelijke offerte
marocroosje
01-03-2005, 09:20
salaam,
meid als eers ik wens je een gezegende huwelijk inshallah jekamel koulshie bigir.....
En ik raad je catering chiwatrif aan zij doen ook alles....
catering_chiwatrif@hotmail.com
tot ziens.....
dunja_1984
01-03-2005, 12:46
hallo allemaal
nogmaals allemaaal hartstikke bedankt! soukran
wat ik wilde zeggen dat catering saada echt bij iedereen in de smaak valt! maar ik heb ook gekeken op hun site en het ziet er echt heel goed uit! ik hoop alleen dat het niet al te duur word want ik schat ongeveer op 300 a 400 personen!
hebben jullie ook enig idee welke gerechten bij hun echt lekker zijn? ik hoor van jullie!
alvast bedankt
ik ben zo nu en dan eve aan het rondkijken.
kus
xxxHannan
01-03-2005, 18:44
Klopt, ze zijn gewoon echt serieus bezig met hun vak en verstaan hun vak gewoon erg goed. Ik weet zeker dat je geen spijt van je keuze zal krijgen.
Leukkere gerechten?
Hmm, wat is niet lekker? Persoonlijk vind ik alles wat ik bij ze geproefd heb gewoon heerlijk, lekker vers. Zoals de vissen, recht uit de oven, leuk, presentatief, kwalitatief en ook echt vers en hun salade is ook zo lekker, je hebt echt keuzes uit duizenden.
Verder, del3a ook zeer lekker. En pastilla van zowel kip als vis maken zij echt lekker!
Hmmmm!
Prijzen vallen ook wel mee bij ze, in vergelijking met diverse andere cateraars. En, wanneer trouw jij?
Succes met alles meisie!
hey kom snel naar afrahg tanger
voor en lekere eten een en mooi decoratie enz
ga naar afrahg_tanger@hotmail.com
en voor meer inf bel naar het nummer 0616532016
catering saada is de beste!!!:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.