Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nieuwe geluids tape bin-laden

Pagina's : [1] 2

LZN
12-02-2003, 05:56

denken jullie dat die band echt is? nu het zogenaamde "bewijs" tegen saddam geleverd is door een paar foto's met een thee kransje achtig babbeltje van de havikken over een zogenaamd verbond tussen al qaida (in één zin verbonden met bin-laden), nauwelijks 1 week oud, komt er een geluidsbandje. het geheugen is vaak slecht door de invloed van de massa media maar kan men zich de laatste tape nog herrinneren? die moest d.m.v. stem analyse nageluisterd worden en nog was men niet helemaal zeker dat het bin-laden was, is deze tape nageluisterd? zo ja, waarom vermeld men dit dan niet? 1 ding is in ieder geval wel duidelijk, amerika moet bestreden worden....... en voor alle mensen met grote mond wil ik vragen: drinken jullie nog steeds coca cola? eten jullie van de mc. donalds? hoe staat het met de boycot?.

nadiaaa
12-02-2003, 06:04
Sadam is net zo erg als Bush. 2 zielige pissebedden

Rizkkii
12-02-2003, 06:30
De stem kan nooit van Bin laden zijn, want Bin Laden is lange dood. De zionbeestj0den amerika heeft aljazeera alang ondekt om haar hollywood trucjes via Aljazeera te zenden ...zionbeest doet er alles aan om de wereld te willen laten geloven dat Ben laden nog steeds in leven is en dat ie ook banden heeft met Irak, dus de wereld zit in gevaaaaaar, zodat de zionbeestj0den zijn kan doorgaan met alang bedacht plan en dat is vernietigen van Islamitische wereld..................... Dat de zionbeest zelfs zijn eigen mensen vermoord door zelf aanslagen te plegen wtc en op israel dat geeft aan dat de zion alles is in staat is om zijn doel te bereiken..De zionbeestj0den doel is groot i$rael. Daarom is Verzet voor ieder moslim een plicht om de vijand te bevechten met allerlei middelen. JIHAD..de tijd is aangekomen.

VanBasten
12-02-2003, 06:45
Origineel gepost door Rizkkii De stem kan nooit van Bin laden zijn, want Bin Laden is lange dood. De zionbeestj0den amerika heeft aljazeera alang ondekt om haar hollywood trucjes via Aljazeera te zenden ...zionbeest doet er alles aan om de wereld te willen laten geloven dat Ben laden nog steeds in leven is en dat ie ook banden heeft met Irak, dus de wereld zit in gevaaaaaar, zodat de zionbeestj0den zijn kan doorgaan met alang bedacht plan en dat is vernietigen van Islamitische wereld..................... Dat de zionbeest zelfs zijn eigen mensen vermoord door zelf aanslagen te plegen wtc en op israel dat geeft aan dat de zion alles is in staat is om zijn doel te bereiken..De zionbeestj0den doel is groot i$rael. Daarom is Verzet voor ieder moslim een plicht om de vijand te bevechten met allerlei middelen. JIHAD..de tijd is aangekomen. Wat een wereldbeeld heb jij zeg!! Doet me een beetje denken aan de Smurfen. Alles wat slecht is, dat is Carcamel, en alles wat goed is, dat moet door Grote Smurf zijn gedaan.

Rizkkii
12-02-2003, 06:52

Origineel gepost door VanBasten Wat een wereldbeeld heb jij zeg!! Doet me een beetje denken aan de Smurfen. Alles wat slecht is, dat is Carcamel, en alles wat goed is, dat moet door Grote Smurf zijn gedaan. Dat is het beeld van de zionbeest...die zit de wereld als een game...

code5
12-02-2003, 13:10
Hoe wat waar wanneer??????? :confused:

nomedia
12-02-2003, 13:36
Prachtig toch om te horen dat Binladen leeft, ik hoop dat het echt de stem van Binladen is. Want als het zo is dan kan Amerika op nog meer surprise wachten. :D en natuurlijk de andere honden die achter Amerika staan. Binladen is een held!

nomedia
12-02-2003, 14:14
Origineel gepost door pista Daarom moeten niet-moslims overal ter wereld op hun hoede zijn. Voor mensen die tussen niet-moslims leven en obl, saddam en andere terroristen aanbidden. Daarom zegt BZ oplettend te zijn tegen mensen die bvb naar Marokko gaan. Mensen zoals jij bewijzen dat BZ het bij het rechte eind heeft. Alle niet-moslims weze gewaarschuwd, ook hier in Nederland zitten moslims die niet zullen twijfelen terroristen en moordenaars als obl te volgen. De duivel is onder ons. Geen moslim is te betrouwen, zelfs de braafst uitziende moslim kan een terrorist in-spe zijn. Je buur kan morgen een moordenaar blijken te zijn. Beware of the muslims!!! blabla bla bla en daarom nodigen jullie de buurman nooit op de koffie is het omdat de koffie te duur is of omdat je buurman een terrorist kan zijn. :zwaai:

Rhizlane
12-02-2003, 15:54
??????????

Rhizlane
12-02-2003, 15:58
Origineel gepost door pista Daarom moeten niet-moslims overal ter wereld op hun hoede zijn. Voor mensen die tussen niet-moslims leven en obl, saddam en andere terroristen aanbidden. Daarom zegt BZ oplettend te zijn tegen mensen die bvb naar Marokko gaan. Mensen zoals jij bewijzen dat BZ het bij het rechte eind heeft. Alle niet-moslims weze gewaarschuwd, ook hier in Nederland zitten moslims die niet zullen twijfelen terroristen en moordenaars als obl te volgen. De duivel is onder ons. Geen moslim is te betrouwen, zelfs de braafst uitziende moslim kan een terrorist in-spe zijn. Je buur kan morgen een moordenaar blijken te zijn. Beware of the muslims!!! Zal ik je zeggen wie pas niet te vertouwen zijn! Dat zijn George Bush en die imitatiehonden die achter zijn **** aanlopen. Wie denk je dat achter de aanslagen zitten, moslims of zionisten die proberen de aandacht op moslims te richten en ondertussen de macht over de wereld te spelen. Het is hun aardig gelukt moet ik zeggen. Trouwens als moslims in Nederland of elders in Europa aanslagen zouden willen plegen, dan hadden zij dat allang gedaan, waarom zouden ze tot nu wachten. alsof de wereld in de jaren tachtig en negentig er perfect uitzag?? Nee, de aanslagen zijn pas gepleegd toen machthebbers zoals Bush, Blair en de rest van die beesten voldoende materiaal en middelen bezaten en hiermee zo echt mogelijk zogenaamde bewijzen konden leveren om de wereld te overtuigen van het spel die ze spelen!!!!!!

mouunir
13-02-2003, 00:50
Origineel gepost door Rhizlane Zal ik je zeggen wie pas niet te vertouwen zijn! Dat zijn George Bush en die imitatiehonden die achter zijn **** aanlopen. Wie denk je dat achter de aanslagen zitten, moslims of zionisten die proberen de aandacht op moslims te richten en ondertussen de macht over de wereld te spelen. Het is hun aardig gelukt moet ik zeggen. Trouwens als moslims in Nederland of elders in Europa aanslagen zouden willen plegen, dan hadden zij dat allang gedaan, waarom zouden ze tot nu wachten. alsof de wereld in de jaren tachtig en negentig er perfect uitzag?? Nee, de aanslagen zijn pas gepleegd toen machthebbers zoals Bush, Blair en de rest van die beesten voldoende materiaal en middelen bezaten en hiermee zo echt mogelijk zogenaamde bewijzen konden leveren om de wereld te overtuigen van het spel die ze spelen!!!!!! Volkomen mee eens..

VanBasten
13-02-2003, 06:24
Origineel gepost door nomedia Prachtig toch om te horen dat Binladen leeft, ik hoop dat het echt de stem van Binladen is. Want als het zo is dan kan Amerika op nog meer surprise wachten. :D en natuurlijk de andere honden die achter Amerika staan. Binladen is een held! Jij vindt Bin Laden een held??? Ik denk dat je van mening zal veranderen als je in een wereld leeft waar hij het voor het zeggen heeft. Dan moet je als je man bent een lange baard dragen en moet je jezelf met bommen behangen en als je vrouw bent, mag je helemaal niets!!! Vraag maar aan al die vrouwen die in het Afganistan van de Taliban leefden. En al die honden die achter Amerika staan zorgen wel voor jouw vrijheid!!

Rhizlane
13-02-2003, 10:32
Origineel gepost door VanBasten Jij vindt Bin Laden een held??? Ik denk dat je van mening zal veranderen als je in een wereld leeft waar hij het voor het zeggen heeft. Dan moet je als je man bent een lange baard dragen en moet je jezelf met bommen behangen en als je vrouw bent, mag je helemaal niets!!! Vraag maar aan al die vrouwen die in het Afganistan van de Taliban leefden. En al die honden die achter Amerika staan zorgen wel voor jouw vrijheid!! Vrijheid!, zeg je ze zorgen voor ellende bedoel je. In Afghanistan hebben ze er wel voor gezorgd dat 25 000 burgers slachtoffers zijn geworden en er komen duizenden bij. Kom mij niet vertellen dat honden die de wereld voor zichzelf willen hebben mij vrijheid zullen geven! Trouwens ik en alle moslimvrouwen hebben al vrijheid Dat hebben we al meer dan 1400 jaar danzij ons Profeet vzmh!!!

nomedia
13-02-2003, 13:54
Origineel gepost door VanBasten Jij vindt Bin Laden een held??? Ik denk dat je van mening zal veranderen als je in een wereld leeft waar hij het voor het zeggen heeft. Dan moet je als je man bent een lange baard dragen en moet je jezelf met bommen behangen en als je vrouw bent, mag je helemaal niets!!! Vraag maar aan al die vrouwen die in het Afganistan van de Taliban leefden. En al die honden die achter Amerika staan zorgen wel voor jouw vrijheid!! Wahahahahahahaaa zie je nou wel dat je helemaal niks over de islam of de taliban af weet. Je hebt te veel in de roddelbladen gekeken. De media laat juist aan domme mensen zoals jij dingen zien en horen die je juist niet wilt horen. Ik kan nu mezelf effe niet met een Afghaanse vrouw vergelijken. Je weet wel andere cultuur! dus heb ik het effe niet over het geloof. Ik ben Marokkaans en mijn geloof is islam. Wat betreft vrijheid dat heb ik gekregen niet van Bush of van welke hond ook. Maar als je verstand had van de koran dan hoef ik niet zoveel moeite te doen om jou wat dingen duidelijk te maken. Wat een energie verspilling met een dombo als jij. :D

Rhizlane
13-02-2003, 14:09

Origineel gepost door pista Zoals Hirsi en vele andere miljoenen vrouwen de 'vrijheid' hebben zich tegen hun zin te laten verminken. Voor dat soort vrijheid bedanken vele vrouwen. :D Uit jouw reactie begrijp ik dat je kennis over Islam op nul staat. Je hebt het over miljoenen vrouwen, welke? Tot nu toe ken ik alleen die zielige aandachtloze asielzoekster! Wat betreft over het verminken, dat heeft helemaal niet met islam te maken. Er staat nergens in de Islam zowel in de Heilige Koran als in andere bronnen, dat vrouwenbesnijdenis is toegestaan. Integendeel het is juist verboden. In landen waar die zieligerd vandaan komt worden alle vrouwen besneden ongeacht zij Islamitisch of Christelijk zijn, maar dat wist je niet, he!!!! als jr ergens hebt gelezen dat islam vrouwenbesnijdenis toestaat, dan daag ik jouw nu uit om met die bron te komen, geen Hirsi meer dat is al een oude bron!!!

Pagina's : [1] 2