Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De ValentijnsTopic ( ZEKER FF CHEKKEN ALS IK JOU WAS )

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Vin
12-02-2003, 02:14

Welkom op de ValentijnsTopic! Valentijn komt eraan! Omdat we valentijn niet ongemerkt voorbij kunnen laten gaan organiseren ik een kleine valentijn-wedstrijd! Er is een nieuwe categorie "valentijn" en juist alle inzendingen onder die categorie moeten worden geplaatst voor 14 februari. Op 14 februari wordt dan alles nagekeken en ik zal het -naar mijn mening- beste valentijnswerk dan verhaal van de dag maken! Doe allen massaal mee! (Er is geen extra reglement op deze wedstrijd) Deze topic is bedoeld voor alle soorten verhalen, teksten en gedichten. Het gaat tenslotte over Marokkaanse jongeren liefde en relaties Begrijpt je niet goed wat dit inhoudt, aarzel dan niet en lees het opnieuw of vraag anders om advies! Verder biedt deze topic ook een chatbox, een forum en een persoonlijke mogelijkheid om mij te PM-en. Personaliseer bovendien de topic een beetje meer met de verschillende thema's! Dus Nogmaals je kan alles plaatsen zolang het maar met Valentijnsdag te maken heeft. En de leukste Reactie krijgt een Taart van mij . ( Wallah ) Groetjes en Succes :goedzo:, Vin... :zwaai:

Vin
12-02-2003, 02:19
Origineel gepost door Kadir deze rhympje had ik net geschreven, voordat je die andere topic verwijderde:kwaad: ohw shit, ik wil echt zo graag die taart want alles zit me tegen, me vrouw heeft zelfs een baard ohw vin, pls geef me die taart, vertel me wat ik ervoor moet doen ik geef je alles, een mercedes, een villa, goud, zelfs me rechter schoen kom op en maak deze turk blij, door een taart voor mij te kopen nou dat was een snelle rhympje, en voor die taart kan ik nu alleen hopen :D hahahahah ooo turk je bent echt gek soms denk ik echt ik sla hem op zijn bek Maar dan denk ik weer : "die man is maar een drugsrunner" Weet je wat turk je krijgt van mij een Donner :D:D

ilhame
12-02-2003, 02:23
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM ( DAT RECLAMESPOTJE WEET JE WEL)....NEE VIN NIET JOU, MAAR DE TAART!!!! :zwaai:

Chatefemqemamu
12-02-2003, 02:32
ik kan niet rijmenn... grrmmmbb.. irri hen nog steeds trauma's van de basisschool met de sinterklaasviering.. rijmpjesijmpjesrijmpjes

Vin
12-02-2003, 02:34

Origineel gepost door Lunatic007 ik kan niet rijmenn... grrmmmbb.. irri hen nog steeds trauma's van de basisschool met de sinterklaasviering.. rijmpjesijmpjesrijmpjes hahahaha je hoeft niet te rijmen... er staat duidelijk ALLE SOORTEN VERHALEN , TEKSTEN EN GEDICHTEN!!! duss..... doe eens beter je best:D

Vin
12-02-2003, 02:37
Origineel gepost door Kadir hier vinnie Kijk in jouw ogen en word zo stil als de nacht Sta daar, bewonder jou in al jouw glorie en pracht Vraag me af, zal ik je aanraken, ohw, wat ben je zacht Een aanraking van jou, en je hebt mij totaal in je macht Zonder jou, zou er geen reden zijn voor mijn bestaan En nu heb je mij verlaten, ik laat maar één traan Een traan dat mij herinnert aan jou Waarom liet je me toch helemaal alleen in de kou als deze niet wint, weeet ik t ook niet meer ooooh turk mooi hoor ( al weet je dat je mij niet kan verslaan in gedichten ) maar ik w8 nog op andere reacties. dussss.....solly :zwaai:

Vin
12-02-2003, 02:41
Origineel gepost door Kadir ik kan jou verslaan in alles ouwe anyways, ik koop 3 doners voor je, als je mij laat winnen :hihi: :D

Chatefemqemamu
12-02-2003, 02:42
hoe kom je an die ogen hoe kom je aan die stem hoe kom je aan die glimlach hoe komt het het dat ik zoveel van je hou hoe komt het dat mijn hart bij jou is en daat wilt blijven hoe komt het dat sinds jij in mijn leven bent er niets belangrijkers is hoe kom ik aan al die onzekerheden terwijl ik niemand en niets anders kan zien in de toekomst dan jou... hoe komt het dat ik het gevoel heb dat de wereld op mijn schouders ligt maar als jij er bent verandert het in een licht veertje.. hoe komt het dat er zoveel woorden zijn maar dat ze mijn gevoelens voor jou niet kunnen beschrijven en mij hopend achterlaten.. dat jij het begrijpt en hetzelfde voelt... so do I kick a.ss or whatt??? :wijs:

Chatefemqemamu
12-02-2003, 02:44
Origineel gepost door Kadir de mijne was beter:ego: :wijs: egt niettt :lekkerpuh

Vin
12-02-2003, 02:45
Origineel gepost door Lunatic007 hoe kom je an die ogen hoe kom je aan die stem hoe kom je aan die glimlach hoe komt het het dat ik zoveel van je hou hoe komt het dat mijn hart bij jou is en daat wilt blijven hoe komt het dat sinds jij in mijn leven bent er niets belangrijkers is hoe kom ik aan al die onzekerheden terwijl ik niemand en niets anders kan zien in de toekomst dan jou... hoe komt het dat ik het gevoel heb dat de wereld op mijn schouders ligt maar als jij er bent verandert het in een licht veertje.. hoe komt het dat er zoveel woorden zijn maar dat ze mijn gevoelens voor jou niet kunnen beschrijven en mij hopend achterlaten.. dat jij het begrijpt en hetzelfde voelt... so do I kick a.ss or whatt??? :wijs: hahahah goed hoor :goedzo:

House
12-02-2003, 07:32
Fu*ck valentijn en fu*ck yall kuffar wannabe's :kwaad: Please, pleaaaase cheb hasni pass mij die taart :)

cheetah
12-02-2003, 08:14
Ik vind jou zo lief Jij bent mijn hartedief Lieve Vin de Yasminaman Geef me die taart, je weet dat je niet anders kan Valentijnsdag stuurt niemand mij een kaart :huil: :kwaad: Dus vrolijk jij me dan op met die lekkere taart Ik hou van slagroom, aardbeien maken het compleet Lieve Vin, je bent dan echt mijn valentijnsscheet :D

Vin
12-02-2003, 09:50
Origineel gepost door cheetah Ik vind jou zo lief Jij bent mijn hartedief Lieve Vin de Yasminaman Geef me die taart, je weet dat je niet anders kan Valentijnsdag stuurt niemand mij een kaart :huil: :kwaad: Dus vrolijk jij me dan op met die lekkere taart Ik hou van slagroom, aardbeien maken het compleet Lieve Vin, je bent dan echt mijn valentijnsscheet :D SOOOOOOOOO :eek: :goedzo:

Onslaught
12-02-2003, 10:14
hmmmmmm oke ik doe mee maar vin je heb mij gedichten gelzen dus je weet wie gaan winne inhs allah:D ff denken hmmmm hoe zal ik dit pakken ???????

Onslaught
12-02-2003, 10:30

nog steed aan het dneken hmmmmmmmmm ff w8ten

Pagina's : [1] 2 3 4 5