Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die trui van pharrell in "let's get blown"..

mediterraansboy
27-02-2005, 19:54

met die capuchon... weten jullie welke ik bedoel? ik zoek zo'n trui al een tijdje. :D weet iemand waar je die kan kopen?? thnX

soesjanah
04-03-2005, 19:52
wo0w ik wil die vest ook :D die is egt leuk

_bella_
04-03-2005, 23:13
jahh mann die is c0ol... misschien kan je m ergens laten maken ofzo.. want je kan m denk ik niet hier vinden

Echie
04-03-2005, 23:23
je bedoelt cker die rooie trui? die is mij ook al opgevallen ja....cker mooi...

sam_schatje
05-03-2005, 13:30

Mijn vriendje heeft ie ,maar dan met blauwtinten en grijs, volgens mij had hij die in beverwijk gehaald toendertijd :o

WhiteRose
05-03-2005, 17:40
Pharrell :goedzo:

mediterraansboy
05-03-2005, 18:39
je bedoelt cker die rooie trui? die is mij ook al opgevallen ja....cker mooi... :) ja die rooie met capuchon die bedoel ik.

mediterraansboy
05-03-2005, 18:42
Mijn vriendje heeft ie ,maar dan met blauwtinten en grijs, volgens mij had hij die in beverwijk gehaald toendertijd :o hm zou je plzz aan hem kunnen vragen of ie nog weet in welke winkel hij die gekocht had en voor hoeveel .. dat zou ik echt super tof vinden :goedzo: :kus:

knetriagirl
05-03-2005, 19:55
mboy je kunt hem kopen in antwerpen in de replay winkel? die ligt in de winkelstraat grtz

GATAR_IK
05-03-2005, 20:09
met die capuchon... weten jullie welke ik bedoel? ik zoek zo'n trui al een tijdje. :D weet iemand waar je die kan kopen?? thnX let jij daar op als je naar de clips hem kijkt.. ik meestal naar die dames rond hem.. ;)

mediterraansboy
05-03-2005, 20:29
let jij daar op als je naar de clips hem kijkt.. ik meestal naar die dames rond hem.. ;) hahah ja dat geldt ook voor mij hoor. maar de trui viel me gewoon op, vandaar ;) die dames moeten juist zo min mogelijk kleren aanhebben he :banana: trouwens knetriagirl..bedankt.ik wou sowieso n x uitgaan in Anvers, nu ga k er missch dan ook maar n x shoppen.

Murdoc
06-03-2005, 13:55
Dat truitje is zeker gaaf, is van het merk Bathing Ape en die zul je hier niet treffen in nederland.. en zeker niet op beverwijk.. Het merk is zeer exclusief er zijn er 2 speciaalwinkels van, eentje in Tokio en hij heeft onlangs eentje in Soho geopend. ze hebben daar hele stomme vage regeltjes... zoals dat je er maar 1 artikel per persoon per dag kopen.. en je hebt ook nog eens een tijdslimiet dat je mag winkelen. dit alles om het merk zo exclusief mogelijk te houden... je kan het proberen op ebay, maar de kans dat je dan een neppert krijgt is zeer groot. mohiem succes ermee

Echie
06-03-2005, 15:34
Dat truitje is zeker gaaf, is van het merk Bathing Ape en die zul je hier niet treffen in nederland.. en zeker niet op beverwijk.. Het merk is zeer exclusief er zijn er 2 speciaalwinkels van, eentje in Tokio en hij heeft onlangs eentje in Soho geopend. ze hebben daar hele stomme vage regeltjes... zoals dat je er maar 1 artikel per persoon per dag kopen.. en je hebt ook nog eens een tijdslimiet dat je mag winkelen. dit alles om het merk zo exclusief mogelijk te houden... je kan het proberen op ebay, maar de kans dat je dan een neppert krijgt is zeer groot. mohiem succes ermee hahahahah lol! :lol:

EASTSIDE_MO
06-03-2005, 16:19
Dat truitje is zeker gaaf, is van het merk Bathing Ape en die zul je hier niet treffen in nederland.. en zeker niet op beverwijk.. Het merk is zeer exclusief er zijn er 2 speciaalwinkels van, eentje in Tokio en hij heeft onlangs eentje in Soho geopend. ze hebben daar hele stomme vage regeltjes... zoals dat je er maar 1 artikel per persoon per dag kopen.. en je hebt ook nog eens een tijdslimiet dat je mag winkelen. dit alles om het merk zo exclusief mogelijk te houden... je kan het proberen op ebay, maar de kans dat je dan een neppert krijgt is zeer groot. mohiem succes ermee ewa ja, die trui is inderdaad wel moeilijk te krijgen, vooral als je ook die merk wilt. Maar je hebt wel die soortgelijke truien, van een andere merken in Nederland te koop. Ergens in Rotterdam, maar weet ik ook niet precies :rolleyes:

Alulu
06-03-2005, 18:20

In vind zijn witte Shirt grappig met die poppetjes.. Lets Get Blown.. Die doet het pas!