Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Misbruik

Pagina's : [1] 2

Guadaloupe
12-02-2003, 00:11

We zijn in principe verplicht elke moslim(a) de vredesgroet te geven 'Men moet iedereen begroeten' dwz zowel bekenden als onbekenden (Boechari) Als moslims elkaar ontmoeten moeten zij elkaar met de islamitische begroeting begroeten Wat ik mij nu afvraag, want af en toe zitten er gasten tussen die op zo'n manier je aandacht willen trekken ben je verplicht het hardop te antwoorden?? :zwaai:

Guadaloupe
12-02-2003, 00:26
ok want ik groet wel altijd trug, maar nie hardop dan krijg ik toch de volle laag over me heen :jammer:

Mustapha.AA
12-02-2003, 00:29
je moet het verstaan aar maken en ja het is de beste manier om een gesprek te beginnen dusssssss :D

Dounia81
12-02-2003, 00:33
Origineel gepost door Guadaloupe ok want ik groet wel altijd trug, maar nie hardop dan krijg ik toch de volle laag over me heen :jammer: me to haha het is nooit goed hoor als je grt niet en als je niet groet ook niet dus dat maar niet toch :D mijn mening

Guadaloupe
12-02-2003, 00:35

Origineel gepost door Mustapha AA je moet het verstaan aar maken en ja het is de beste manier om een gesprek te beginnen dusssssss :D de volgende x til ik mn hoofd ietsjes op, zien ze mn lippen bewegen :D

Mustapha.AA
12-02-2003, 00:37
hahaah verstaanbaar niet zichtbaar :D

souskebab
12-02-2003, 00:37
Origineel gepost door Guadaloupe de volgende x til ik mn hoofd ietsjes op, zien ze mn lippen bewegen :D als ze salamoe aleikom zeggen dan getuigt toch best van respect van hun kant...dan hoef je toch niks ergs te verwachten als jij aleikom salam zegt toch? of wel... :confused:

Guadaloupe
12-02-2003, 00:50
Origineel gepost door souskebab als ze salamoe aleikom zeggen dan getuigt toch best van respect van hun kant...dan hoef je toch niks ergs te verwachten als jij aleikom salam zegt toch? of wel... :confused: ik heb wel es gehad dat ie zo een gesprekje wilde aanknopen...als je me wil groeten prima, maar verw8 niks meer van me oh w8 ik heb wat gevonden Degene die het eerst groet, zonder op de begroeting van de ander te verwachten is nader tot Allah. (boechari)

souskebab
12-02-2003, 00:52
Origineel gepost door Guadaloupe ik heb wel es gehad dat ie zo een gesprekje wilde aanknopen...als je me wil groeten prima, maar verw8 niks meer van me oh w8 ik heb wat gevonden Degene die het eerst groet, zonder op de begroeting van de ander te verwachten is nader tot Allah. (boechari) dus jij gaat eerder groeten dan die jongens... :confused: ewa als je DAN geen problemen krijgt...petje af :hihi:

Guadaloupe
12-02-2003, 00:54
Origineel gepost door souskebab dus jij gaat eerder groeten dan die jongens... :confused: ewa als je DAN geen problemen krijgt...petje af :hihi: waaa neeee ik groet alleen dames... jij kent me niet.. :D

souskebab
12-02-2003, 00:58
Origineel gepost door Guadaloupe We zijn in principe verplicht elke moslim(a) de vredesgroet te geven 'Men moet iedereen begroeten' dwz zowel bekenden als onbekenden (Boechari) Als moslims elkaar ontmoeten moeten zij elkaar met de islamitische begroeting begroeten Wat ik mij nu afvraag, want af en toe zitten er gasten tussen die op zo'n manier je aandacht willen trekken ben je verplicht het hardop te antwoorden?? :zwaai: ow ok...ik dacht dat je met gasten jongens bedoelde... :D

Guadaloupe
12-02-2003, 01:07
Origineel gepost door souskebab ow ok...ik dacht dat je met gasten jongens bedoelde... :D ja daarmee bedoel ik jongens...slaap ofzo?? IK groet dames alleen.....af en toe zijn er jongens die mij groeten :rolleyes:

souskebab
12-02-2003, 01:09
Origineel gepost door Guadaloupe ja daarmee bedoel ik jongens...slaap ofzo?? IK groet dames alleen.....af en toe zijn er jongens die mij groeten :rolleyes: hoezo slaap ofzo??? :jammer: je hebt het over jongens die je groeten en ineens kom je met een hadith dat jij meer beloning krijgt als je als eerste groet.... en dan zeg ik: o ga je die jongens dan als eerste groeten...voor meer beloning en dan zeg jij ik groet alleen dames...:hihi: you figure that out :jammer:

Guadaloupe
12-02-2003, 01:12
Origineel gepost door souskebab hoezo slaap ofzo??? :jammer: je hebt het over jongens die je groeten en ineens kom je met een hadith dat jij meer beloning krijgt als je als eerste groet.... en dan zeg ik: o ga je die jongens dan als eerste groeten...voor meer beloning en dan zeg jij ik groet alleen dames...:hihi: you figure that out :jammer: mijn excuses...ik ben degene die slaap heeft ik las het op een ander manier :( 4give me?? :D

souskebab
12-02-2003, 01:21

Origineel gepost door Guadaloupe mijn excuses...ik ben degene die slaap heeft ik las het op een ander manier :( 4give me?? :D ok :rolleyes:

Pagina's : [1] 2