Bekijk originele versie : rachida............my girlie 4 live
saidaaatje
11-02-2003, 23:39
hey chidaaatje.......
meskienaa inoee.....heb medelijden met je gehad damn.....al dat afdrogen pfffff gelukkig was ik niet thuis :D
maarr waarom deze topic??
Om je te laten zien dat je een toppertje bent:goedzo: je bent een meid met een hart van goud en ik kan me leven niet meer zonder jouw voorstellen(slijm slijm) :stout:
maar meid.........ik meen t........je bent echt een toppie:goedzo:...voor jouw leeftijd ben je zo wijs en zo verstandig.....daar ben ik niks bij met me leeftijd.....:(
je hebt mij zoveel geleerd en bij gebracht over de islam....je mag zo trots zijn op jezelf!!!
MEID JE HEBT VOOR ALTIJD EEN SPECIALE PLEK IN MIHJN HART NO MATTER WHAT:ILUVEU:
ya bultje 4 live
Onslaught
11-02-2003, 23:42
ff w8 even de beeldschemr schoonmaken
jaaaa jaaa w8 nou gewooooon een moment , oz gedaaaaan
en jaaaaaaaaa ff lezen................ooooooo oke
leuk voor jullie twee:D
saidaaatje
11-02-2003, 23:44
hmm onslaught.......zei je wat:rolleyes:
:D:D
en ben nog steeds boos op je:kwaad: je noemde me bolle koe:ego:
Onslaught
11-02-2003, 23:46
o oke:confused:
Wajooooooooooooooooow BultJE van me!
WAt lief van je!!
Helemaal ontroerd manG :traan1:khad diT echt niet verwachT!,
het afdroGen viel wel mee, ik stel me heel snel en heel erG vaak aan :D
(2 borDen drie Glazen:hihi: )
Meid,ThankS voor je mooie woorDen,khou van je manG :Iluvu:
Wel GrappiG,dat het nu al meer dan een 1 jaar is dat ik je ken! He,Kroezie,Bultje!,ChatMaGhrebFreak! :D uhhh,Groot HoofT,CiaoBaby! Droom Nasty!,en uhh al die Gekke Rare vreeMde dinGen oh jah en die Mislukte foto's voor 4euro :kwaad:
Mohiem,lanG verhaal korT maken!
Ben blij dat je me leven in gewaaiD bent!
Je bent noG lanGGGGGGGG noG lanGGGGG niet van me Af TroeT! :D
saidaaatje
11-02-2003, 23:51
hihi jah man raar he hoe we elkaar hebben leren kennen damn..... t klikte meteen enn op t begin met die weirdo 2pac pffff:D
maarr precies ik laat je echt niet zo snel gaan ...zo makklijk kom je niet van mij af..:D maarre jah we hebben best veel weirdo dingen meegemaakt he....laat staan als we elkaar elke dag zouden zien pffff dan was t echt rwienaaa......enne echt lief dat je er ontroerd van werd:huil:
Origineel gepost door saidaaatje
hihi jah man raar he hoe we elkaar hebben leren kennen damn..... t klikte meteen enn op t begin met die weirdo 2pac pffff:D
maarr precies ik laat je echt niet zo snel gaan ...zo makklijk kom je niet van mij af..:D maarre jah we hebben best veel weirdo dingen meegemaakt he....laat staan als we elkaar elke dag zouden zien pffff dan was t echt rwienaaa......enne echt lief dat je er ontroerd van werd:huil:
Wajoow,Troet ik was die 2paC helemaal verGeten joh! (onbekendeVaGe mensen! :S)
Maarre,
Waarom kom je niet in RotterDam wonen dan?
Wij heBBen wel wat ruimTe in de kelDer,,maar dan moT je wel die spinnenweBBen enzo opruimen! :hihi:
saidaaatje
11-02-2003, 23:56
hmmmmmm krijg ik dan elke dag wel lekker eten...en hoef ik dan niet af te wassen...enne hmm de kelder is good enhough 4 me..........dan hodut niemand me tenminste in de gaten:D:D
hmmmmmm krijg ik dan elke dag wel lekker eten...en hoef ik dan niet af te wassen...enne hmm de kelder is good enhough 4 me..........dan hodut niemand me tenminste in de gaten:D:D
Uhh,eten?
JahJah tuurliek meiD, :rolleyes:
,maarre je zult een HuisGenoot krijGen he! :D
saidaaatje
11-02-2003, 23:59
:( welke huisgenoot en zijn t er meerdere:huiL::huil:
:( welke huisgenoot en zijn t er meerdere:huiL::huil:
Jah het zijn er meerDere,
en ze zijn heel erG hariG!
je wilt toch noG wel he? :)
saidaaatje
12-02-2003, 00:02
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:huil::huil: mag ik nie bij je lieve kleine broertje op de kamer:D
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:huil::huil: mag ik nie bij je lieve kleine broertje op de kamer:D
Die slaapT noG in de kamer van me ouDers, :rolleyes:
saidaaatje
12-02-2003, 00:04
:(:(:( hmmmm dan blijf ik hier maar:jammer: tussen de junkies:huil:
:(:(:( hmmmm dan blijf ik hier maar:jammer: tussen de junkies:huil:
Wahaahah verroTe Heerlen!:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.