Bekijk originele versie : Hoe onthaar je het haar dat je tussen je bilspleet hebt?
dag dames,
Een beetje een domme vraag maar ik vroeg me af hoe je het haar tussen je bilspleet onthaart want ik kom er maar niet bij...?(niet dat ik veel haar heb daar)...heeft er iemand misschien seriueze advies voor mij alvast bedankt!!!!.
dag dames,
Een beetje een domme vraag maar ik vroeg me af hoe je het haar tussen je bilspleet onthaart want ik kom er maar niet bij...?(niet dat ik veel haar heb daar)...heeft er iemand misschien seriueze advies voor mij alvast bedankt!!!!
oh gatverdamme wat ben jij vies tfoe 3lik.
zoals vermeld, gooi er een half liter zoutzuur op, dan is je kontje weer glad
ja ik wil jou bef.fen! is dat wat mis mee.
ik weet alleen dat jij zult genieten op dat moment
Arsinoe21
27-02-2005, 17:35
smeer wat zwavelzuur in die spleet en 100% van de haren zijn weg.
een andere mogelijkheid is een kerel (of dame, wat jij het prettigst vindt) je kontkruimels te laten wegknabbelen en rond de 60% van de haren zijn weg.
hopelijk heb je hier wat aan.
pas je dat soms ook bij jezelf toe????......... :p
malik_25
27-02-2005, 17:59
dag dames,
Een beetje een domme vraag maar ik vroeg me af hoe je het haar tussen je bilspleet onthaart want ik kom er maar niet bij...?(niet dat ik veel haar heb daar)...heeft er iemand misschien seriueze advies voor mij alvast bedankt!!!!
gewoon scheren.
of je laten scheren :p
MagnificenT
27-02-2005, 22:19
waarom wil je je behaarde kont gaan scheren, wil je graag je kont uitgeven en schaam je je voor die haren?
tfoe brand in hel man kk wijf
wajow daar d8 ik ook al aan hahahahahah
soufiane37
28-02-2005, 08:29
waarom wil je je behaarde kont gaan scheren, wil je graag je kont uitgeven en schaam je je voor die haren?
tfoe brand in hel man kk wijf
niet overdrijven man... het kan toch ook om hygienische redenen...
en ik neem aan dat jij je oksels en benen ook scheert toch?? :maf: Dat doe je toch ook voor jezelf??
voortaan niet te snel oordelen.. ;)
SmoothPrince
28-02-2005, 10:15
mm die vond ik goed....
sjekkie_bekkie
18-03-2005, 15:25
nee ga jij maar lekker met je behaarde doos bij je man in bed kruipen. buuh gatver
safanah kun je mij t adres geven van de brazilian-lady?
hoeveel kost?
ik ben t scheren beu!
nassira25
19-03-2005, 00:36
smeer wat zwavelzuur in die spleet en 100% van de haren zijn weg.
een andere mogelijkheid is een kerel (of dame, wat jij het prettigst vindt) je kontkruimels te laten wegknabbelen en rond de 60% van de haren zijn weg.
hopelijk heb je hier wat aan.
woehahahahhahahahhahah
hahahahaha
ik heb echt tranen gekregen van het lachen
wel lullig ze vraagt toch een serieuse vraag
nassira25
19-03-2005, 00:44
als je het laat harsen hoef je ook niet de rest van je leven steeds terugkomen want er groeit steeds minder omdat je de haren met wortel en al eruit trekt. laseren kost handevol geld niet iedereen kan dat betalen
ja klopt daarom epileer ik me kontharen
Ghzelaa_Hbiba
19-03-2005, 15:25
auch! harsen...
nassira25
20-03-2005, 00:18
auch! harsen...
nee je moet ze epileren is beter
en doet ook mider pijn
eerst moet je je konharen kort knippen daarna epileren want als ze korter zijn gaat makkelijker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.