Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe doe je dat nou??

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
11-02-2003, 21:25

Meisjes zijn heel makkelijk te verrassen maar bij jongens is dat heel moeilijk vind ik nu wilik aan jullie vragen of jullie wat suggesties hebben hoe je een jongen op een leuke manier kunt verrassen

_MaJesTeiT_
11-02-2003, 21:29
Origineel gepost door mimi_tangaouia Meisjes zijn heel makkelijk te verrassen maar bij jongens is dat heel moeilijk vind ik nu wilik aan jullie vragen of jullie wat suggesties hebben hoe je een jongen op een leuke manier kunt verrassen Hoi meissie, Ik heb wel een tip voor jou, heb ik ook een keer gehad. Ik heb een keer beltegoed gekregen als cadeautje via een smsje van een goede kennis van me...... ;)

GillDeLaTouret
11-02-2003, 21:33
trouw met me......das de aller leukste verrasing voor mij :stout:

Raiden
11-02-2003, 21:34
Ga vreemd. Dat zal hij nooit van je verwachten als het goed is :cool:

mimi_tangaouia
11-02-2003, 21:35

Origineel gepost door Saida Hoi meissie, Ik heb wel een tip voor jou, heb ik ook een keer gehad. Ik heb een keer beltegoed gekregen als cadeautje via een smsje van een goede kennis van me...... ;) zomaar??

Raiden
11-02-2003, 21:36
Origineel gepost door mimi_tangaouia Meisjes zijn heel makkelijk te verrassen maar bij jongens is dat heel moeilijk vind ik nu wilik aan jullie vragen of jullie wat suggesties hebben hoe je een jongen op een leuke manier kunt verrassen verschil is dat de meisjes vaker iets kopen voor een jongen waardoor het snel al geen verrassing meer is. Jongens kopen minder vaak iets voor de meisjes waardoor, als hij dat een keer wel doet het meteen een verrassing is. Logisch nadenken kom je heel ver mee ;)

mimi_tangaouia
11-02-2003, 21:40
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN ALS JE NAAR MIJ TOE KOMT MET EEN KOFFERTJE MET GELD. DAN VERRAS JE ME ECHT GOED. DUS??? je bent grappig

Mustapha.AA
11-02-2003, 21:42
hahaha een verassing hmmmmmmm ik weet niet hoor ik bedoel veras me maar :D dan zie je wel of hett een goed plan is ;)

mimi_tangaouia
11-02-2003, 21:42
Origineel gepost door GillDeLaTouret trouw met me......das de aller leukste verrasing voor mij :stout: in je dromen :lekkerpuh:

mimi_tangaouia
11-02-2003, 21:47
Origineel gepost door Raiden verschil is dat de meisjes vaker iets kopen voor een jongen waardoor het snel al geen verrassing meer is. Jongens kopen minder vaak iets voor de meisjes waardoor, als hij dat een keer wel doet het meteen een verrassing is. Logisch nadenken kom je heel ver mee ;) ja de vraag is wat moet ik doen om hem te verrassen

Raiden
11-02-2003, 22:01
Origineel gepost door mimi_tangaouia ja de vraag is wat moet ik doen om hem te verrassen Minder vaak iets kopen voor hem! Koop je bijvoorbeeld elke week wat is het voor hem geen verrassing meer. Maar ookal doe je dit. Toch zal hij niet zo verrast zijn als jij dat ben. Mannen laten nou eenmaal minder hun emoties zien. Maar minder verrast wil niet zeggen dat hij het minder waardeert. Hij laat het gewoon minder zien. Geloof me hij is net zo blij als jij dat ben als je verrast word ;)

mimi3000
11-02-2003, 22:17
Origineel gepost door mimi_tangaouia Meisjes zijn heel makkelijk te verrassen maar bij jongens is dat heel moeilijk vind ik nu wilik aan jullie vragen of jullie wat suggesties hebben hoe je een jongen op een leuke manier kunt verrassen strippen :D :D

Masriya
11-02-2003, 22:48
euh... condoms maybe...???

House
11-02-2003, 23:03
Origineel gepost door Masriya euh... condoms maybe...??? Oversekste puber!! :jammer: En mimi misschien is een dutchtone abbonement een leuke verrassing ;)

Masriya
11-02-2003, 23:06

hihihi oversekste???? HAHAHAHAAHAHAHA:lol:

Pagina's : [1] 2