Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie wil mij helpen met een studieopdracht?

Pagina's : [1] 2 3

Farkoessa
27-02-2005, 00:43

Kijk ik moet namelijk een reportage schrijven, maar kan nix bedenken waarover mijn reportage moet gaan??? :( kunnen jullie mij helpen met ideeen... sanks joe alvast :D koeskoes farkoessa

no_brains
27-02-2005, 01:04
misschien kun je het hebben over depressiviteit in NL.... misschien dat je cijfers kan krijgen bij artsen en GGD's .... hoevaak wordt antidepressiva voorgeschreven? http://www.rowdyruff.net/images/fanart/heavy/buttercup-sad.jpg

nishomar
27-02-2005, 01:44
ji kunt bij voorbeeld schrijven over marokkaane jongens en de onderwijs.bij voorbeeld...ehm....waarom halen marokkaane studenten hager cijfers dan andere studenten?.......... veel succes!!! dd (http://) :goedzo:

no_brains
27-02-2005, 21:59
hmmm heeft niemand verder gereageerd ..... Heb je iets gevonden? Is jonge moeders misschien een leuk onderwerp. Meisjes tot 20 jaar die "ongewenst" zwanger raken. Wat zijn mogelijkheden voor die meiden, welke hulpverlening kan er geboden worden? etc

TatTwamAsi
27-02-2005, 22:05

ji kunt bij voorbeeld schrijven over marokkaane jongens en de onderwijs.bij voorbeeld...ehm....waarom halen marokkaane studenten hager cijfers dan andere studenten?.......... veel succes!!! dd (http://) :goedzo: Is hager beter dan loger? :hihi:

Farkoessa
27-02-2005, 22:44
dat zijn hele goede ideeen dank jullie zeer, maar zulke onderwerpen kan ik alleen gebruiken voor mijn achtergrond artikel. :o Een reportage moet een artikel zijn over een gebeurtenis wat heeft plaats gevonden op een dag. Begrijpen jullie. :( Maar aangezien ik geen passend onderwerp kan vinden, zit ik met mn handen in het haar! :( en zien me ogen er momenteel zo uit :rolleyes:

rja
27-02-2005, 22:49
dat zijn hele goede ideeen dank jullie zeer, maar zulke onderwerpen kan ik alleen gebruiken voor mijn achtergrond artikel. :o Een reportage moet een artikel zijn over een gebeurtenis wat heeft plaats gevonden op een dag. Begrijpen jullie. :( Maar aangezien ik geen passend onderwerp kan vinden, zit ik met mn handen in het haar! :( en zien me ogen er momenteel zo uit :rolleyes: De moord op Theo van Gogh ?

Farkoessa
27-02-2005, 22:52
De moord op Theo van Gogh ? dat zou kunnen, maar het zou een reportage zijn, pas als ik daadwerkelijk op de plaats was, en de mensen interviewde over de gebeurtenis, pas dan is het een reportage..

farah50
27-02-2005, 22:52
Of over een 1 dagsvlieg. maar over geboorte van een baby dat gebeurd ook op een dag.

no_brains
27-02-2005, 22:56
dat zijn hele goede ideeen dank jullie zeer, maar zulke onderwerpen kan ik alleen gebruiken voor mijn achtergrond artikel. :o Een reportage moet een artikel zijn over een gebeurtenis wat heeft plaats gevonden op een dag. Begrijpen jullie. :( Maar aangezien ik geen passend onderwerp kan vinden, zit ik met mn handen in het haar! :( en zien me ogen er momenteel zo uit :rolleyes: de zaak van de steengooiers, misschien???

rja
27-02-2005, 22:56
dat zou kunnen, maar het zou een reportage zijn, pas als ik daadwerkelijk op de plaats was, en de mensen interviewde over de gebeurtenis, pas dan is het een reportage.. Koop een scanner en kom ter plaatse als er ongeluk of een andere gebeurtenis is. Gebeurd er geen criminaliteit in je buurt ? Of intervieuw de gemeenteraad als er interesant onderwerp op de agenda staat.

Farkoessa
27-02-2005, 22:59
Of over een 1 dagsvlieg. maar over geboorte van een baby dat gebeurd ook op een dag. maar wil jij een reportage lezen over een 1dagsvlieg.. :p denk het niet...

no_brains
27-02-2005, 22:59
Koop een scanner en kom ter plaatse als er ongeluk of een andere gebeurtenis is. Gebeurd er geen criminaliteit in je buurt ? :hihi: ze komt uit 1 of ander gehuchtje bij Duitsland.... aantal inwoners is precies 250;)

Farkoessa
27-02-2005, 23:01
Koop een scanner en kom ter plaatse als er ongeluk of een andere gebeurtenis is. Gebeurd er geen criminaliteit in je buurt ? Of intervieuw de gemeenteraad als er interesant onderwerp op de agenda staat. dat zijn ideeen jah.. crimi nix hiero.. een lekker rustig dorpje.. :D

Farkoessa
27-02-2005, 23:02

:hihi: ze komt uit 1 of ander gehuchtje bij Duitsland.... aantal inwoners is precies 250;) :moe: soo gaaat ie... het is een prachtige dorpje aan zee :ego: Beter dan jou lelgat hahahahahha :maf:

Pagina's : [1] 2 3