Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet een origineel valentijnscadeau??

Pagina's : [1] 2 3

Angel_82
11-02-2003, 20:04

Hello allemaal... Wie weet een origineel cadeau om voor valentijn aan je verloofde te geven. :Iluvu: Ik heb echt geen idee wat hij zou willen hebben, dus als jullie me hierbij kunnen helpen.... GRAAG!!!!! :D :D Nou heb nog 2 daagjes dus.... hoop dat ik snel reactie krijg! Veel liefs Angel

Angel_82
11-02-2003, 20:15
Mr_LeQwaleb ..... dank je wel! :D En houwlie, in ieder geval bedankt voor je reactie maar vind het niet zo origineel... Wil graag een echt origineel cadeau wat echt verassend is... Liefs Angel

3ebergrechts
11-02-2003, 20:22
koop een lint bij de hema, een rood lint en maak om je heen een mooie strik, zet je zelf voor zijn deur en TAdaaa!!!!!!, ohja laat de buurman aan bellen en je hebt een geweldig cadeau, niet duur en hij zou het geweldig vinden, om jou als cadeau te krijgen, let op mijn woorden. voor meer ideeen kun je altijd bij mij terecht!!!!!

mimi_tangaouia
11-02-2003, 20:44
ga met je vriendje naar een groot warenhuis of station en laat omroepen dat je heel veel van hem houd

Chaimaa
11-02-2003, 20:46

Origineel gepost door Houwlie oow stuur hem een boquet rozen!!! met een kaartje met jouw naam erop :D zou k tenminste wel leuk vinden als k dat kreeg :P Loser :lekkerpuh die krijg je toch niet :melig:

miss_arif
11-02-2003, 22:53
Een mooie horloge?

Masriya
11-02-2003, 23:10
3ebergrechts hahahahha hema strik???? HAHAHAHAHHA jj bent GRAPPIG :lol::lol::lol: Kiss Masriya

Chatefemqemamu
11-02-2003, 23:12
boycot valentijnsdag!!!! willen jullie 't niet zien of weten jullie niet dat 't haram is om aan een so called "feesdag" te doen???

piraat
11-02-2003, 23:50
Ik denk dat hij een MERCEDES ML BRABUS met ingebouwde DVD en Playstation 2 wel op prijs zou stellen. ps. vergeet niet de 18 inch chrome velgen erbij te doen

Saiyan
11-02-2003, 23:54
Origineel gepost door Angel_82 Hello allemaal... Wie weet een origineel cadeau om voor valentijn aan je verloofde te geven. :Iluvu: Ik heb echt geen idee wat hij zou willen hebben, dus als jullie me hierbij kunnen helpen.... GRAAG!!!!! :D :D Nou heb nog 2 daagjes dus.... hoop dat ik snel reactie krijg! Veel liefs Angel een voordeur

souskebab
12-02-2003, 00:47
Origineel gepost door Lunatic007 boycot valentijnsdag!!!! willen jullie 't niet zien of weten jullie niet dat 't haram is om aan een so called "feesdag" te doen??? tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...ipv dat je zegt dat het haram is een vriendje te hebben enzo zeg je dat die 'feestdag' haram is....terwijl het helemaal geen feestdag is (of krijg jij vrij van werk om je geliefde te verwennen :D ) :hihi: :jammer: :zwaai:

souskebab
12-02-2003, 00:48
Origineel gepost door piraat Ik denk dat hij een MERCEDES ML BRABUS met ingebouwde DVD en Playstation 2 wel op prijs zou stellen. ps. vergeet niet de 18 inch chrome velgen erbij te doen volgens mij had ze dat idee ooook wel in haar hoofd hoor....maar....volgens mij zit haaar nog een ding dwars.... welke kleur??? :hihi: :hihi:

Mustapha.AA
12-02-2003, 00:58
Origineel gepost door souskebab tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...ipv dat je zegt dat het haram is een vriendje te hebben enzo zeg je dat die 'feestdag' haram is....terwijl het helemaal geen feestdag is (of krijg jij vrij van werk om je geliefde te verwennen :D ) :hihi: :jammer: :zwaai: er staat duidelijk bij verloofde toch wie heeft het over vriendjes???? :confused:

souskebab
12-02-2003, 01:04
Origineel gepost door Mustapha AA er staat duidelijk bij verloofde toch wie heeft het over vriendjes???? :confused: hmm ja...in dit geval wel ja :rolleyes: maar het kan geen kwaad vind ik. Een dag om je geliefde extra te verwennen waar je normaal misschien geen tijd voor hebt, is nu gewoon officieel gemaakt, meer niet....en of je op die dag iets doet of niet, mag je zelf weten...:jammer: moehiem ik kan me ergere dingen voorstellen om me zorgen om te maken :hihi:

Uitgeblust
12-02-2003, 07:21

Ga naar een kleding verhuurbedrijf of maak het zelf 1. Maak een levensgroot hart van jezelf :rolleyes: 2. Koop rozen en lekkere broodjes :p 3. Ga zo naar zijn werk en verklaar je liefde tenaanzien van iedereen :D

Pagina's : [1] 2 3