Bekijk originele versie : FF SERIUES!! OVER ME iPOD
misss_respect
26-02-2005, 23:16
hey mensen
ik had een seriueze vraag over me i POD ik heb hem pas nieuw gekregen van de winkel(eergisteren)
maar hij wilt niet aan ook als ik hem in de lader zet of in de pc herkent hij hem niet
weet iemand mischien wat de oorzaak is of IS IE GEWOON STUK? :eek:
ik hoop dat iemand me verder kan helpen ik hoor t wel
kus van mijjj :)
F_TeToUaNiA
26-02-2005, 23:19
Krijg Jij dingen van de winkel :eek:
Ik moet ze Altijd kopeN :kwaad:
misss_respect
26-02-2005, 23:22
hahhha hoe bedoel je??
ik bedoel dat ik hem cadeau heb gekregen en hij komt uit de winkel zag ik aan de cadeaupapier!! ik schaam me ervoor om het te vertellen aan diegene!! if you know what i mean :
F_TeToUaNiA
26-02-2005, 23:25
:hihi:
Sorry..Maar je laat me lacheN..
Moet jij aan de cadeaupapier zien..dat iets uit de winkel komt...
:lol:
misss_respect
26-02-2005, 23:53
:hihi:
Sorry..Maar je laat me lacheN..
Moet jij aan de cadeaupapier zien..dat iets uit de winkel komt...
:lol:
luister als je mn vraag niet kan beantwoorden hoef ik jou mening niet te horen :rolleyes:
LEMMYlover
27-02-2005, 00:14
Als de ipod uit de winkel komt, heb je ook garantie als die kapot is of boekje erbij om te kijken wat je fout doet
:D
misss_respect
27-02-2005, 00:56
Als de ipod uit de winkel komt, heb je ook garantie als die kapot is of boekje erbij om te kijken wat je fout doet
:D
jah klopt wel wat je zget maar jah hij doet en blijft gek doen
misss_respect
27-02-2005, 23:49
staat jou iPod niet op hold ??? ( dan zie je zn oranje balkje = dan staat hij op hold )
als jou ipod goed doet dan komt bij starten zn appel logo te verschijnen !!! )
ik heb zelf een ipod .. als je nog vragen heeft moetje een prive bericht naar mij sturen :)
heyy jah die van hold ken ik al hahaha
weet je wta de grap is vanochtend pakte ik hem en hij deed het en dit is al eerder ook al gebeurt bij een matie van mij en een vriendin dus t ligt gewoon aan die ding ofzo!!!
en opeens deed ie het dus ook opeens net als bij mij :cool:
ewa moge die vele jaren meegaan en vele mb's verwerken:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.