Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK wil geen JUNKI worden........snik snik!!!

zinalady
11-02-2003, 20:01

Ik hoor het altijd van iedereen.....dat medicijnen slecht zijn enz alleen maar chemische troep dat in je lichaam komt! Nou ben ik al niet zo iemand die medicijnen moest slikken enz maar ik schijn bloedarmoede te hebben en een lage bloeddruk en nu heb ik zoveeeeeeeeellll troep gekregen waar ik me mee moet volproppen! IK heb ze nu al 3 dagen maar ik durf er niet echt mee te beginnen. :( Ik moet voor elke maaltijd medicijnen slikken en savonds voor dat ik ga slapen moet ik zo'n bruistablet in een glas water opdrinken....ik slik nu nog steeds maar in plaats van 3...neem ik 1 tablet per dag omdat ik zo bang ben datmijn lichaam er verslaafd aan gaat worden want door die medicijnen ga ik me niet meer zo slap voelen en mijn bloed is nu te dun dus zal het dikker daardoor worden maar ja hoe zit dat met die verslaving????? ZIjn er mensen die ook een bepaalde ziekte of wat dan ook hebben en daardoor ervaring met medicijnen hebben? EN ja nog iets ik slik nu dus 3 dagen medicijnen maar ik krijg ook een soort van medicijn van een imaam.....kan ik dat wel samen doen of is dat afteraden?????? ALvast bedant ..... BOussa van een bange lady!!!!

yasmine85
11-02-2003, 20:05
hmmm.... ik heb ook bloedarmoede gehad en ik kreeg alleen maar ijzertabletten... :confused: heb ze een paar maanden gebruikt en toen m'n ijzergehalte weer goed was, stopte ik ermee... Ik denk trouwens niet dat je aan die vieze pillen verslaafd raakt... :) kiss

mimi3000
11-02-2003, 20:05
ikke ben verslaafd aan pijnstillers......ALs ik aan eentje begin kan ik zo een heel pakje slikken :maf2: Ik probeer er gewoon niet aan te zitte want anders drink ik zo een heel pakje....

SweetRose
11-02-2003, 20:08
verslaving? je moet zien dat je het kan voorkomen eer je het kan genezen ;) begin er nooooit aan! tenzij via medische voorschriften :zwaai:

GillDeLaTouret
11-02-2003, 20:08

ZIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :zwaai: mebrouk el3ied

salina83
11-02-2003, 20:09
Origineel gepost door zinalady Ik hoor het altijd van iedereen.....dat medicijnen slecht zijn enz alleen maar chemische troep dat in je lichaam komt! Nou ben ik al niet zo iemand die medicijnen moest slikken enz maar ik schijn bloedarmoede te hebben en een lage bloeddruk en nu heb ik zoveeeeeeeeellll troep gekregen waar ik me mee moet volproppen! IK heb ze nu al 3 dagen maar ik durf er niet echt mee te beginnen. :( Ik moet voor elke maaltijd medicijnen slikken en savonds voor dat ik ga slapen moet ik zo'n bruistablet in een glas water opdrinken....ik slik nu nog steeds maar in plaats van 3...neem ik 1 tablet per dag omdat ik zo bang ben datmijn lichaam er verslaafd aan gaat worden want door die medicijnen ga ik me niet meer zo slap voelen en mijn bloed is nu te dun dus zal het dikker daardoor worden maar ja hoe zit dat met die verslaving????? ZIjn er mensen die ook een bepaalde ziekte of wat dan ook hebben en daardoor ervaring met medicijnen hebben? EN ja nog iets ik slik nu dus 3 dagen medicijnen maar ik krijg ook een soort van medicijn van een imaam.....kan ik dat wel samen doen of is dat afteraden?????? ALvast bedant ..... BOussa van een bange lady!!!! salaam zinalady, medicijnen voor bloedarmoede zijn niet verslavend :D . je zei dat je er drie gebruikt? allemaal voor bloedarmoede, mag ik weten wat? en het is raadzaam om je apotheek op de hoogte te stellen van de andere geneesmiddelen die je van de imaam hebt gehad.dan kunnen zij jou vertellen of het wel in combinatie gebruikt mag worden. ma salaam :zwaai:

yasmine85
11-02-2003, 20:10
Origineel gepost door mimi3000 ikke ben verslaafd aan pijnstillers......ALs ik aan eentje begin kan ik zo een heel pakje slikken :maf2: Ik probeer er gewoon niet aan te zitte want anders drink ik zo een heel pakje.... wajoow... dat kan ik echt niet... :maf2: neem alleen een pijnstiller als ik het echt niet meer uit kan houden.. kiss

salina83
11-02-2003, 20:10
Origineel gepost door mimi3000 ikke ben verslaafd aan pijnstillers......ALs ik aan eentje begin kan ik zo een heel pakje slikken :maf2: Ik probeer er gewoon niet aan te zitte want anders drink ik zo een heel pakje.... dat zou ik maar niet doen nee. je wilt niet weten wat de bijwerkingen zijn :p

zinalady
12-02-2003, 12:01
Salaam iedereen bedankt voor jullie reackties en YASmine jij hebt het dus ook gehad??? En ja wat je zegt over die ijzergehalte dat heb ik ook alleen had jij ook een lage bloeddruk? Want daar krijg ik dus ook medicijnen voor en ja ik kan er dus niet verslaafd aan raken?En ja het klopt wel wat je zegt want mijn dokter zei ook dat ik eerst deze pakjes op moet maken dus deze medicijnen die ik nu heb en als het dan weer iets beter is dat ik het dan kan afbouwen en dus b.v nog maar 1 of 2 medicijnen per dan slikken, of zelfs alleen nog maar om de dag! Maar ik wil er eigelijk gewoon niet aan beginnen en proberen het op een ander manier weer omhoog te krijgen door extra gezond te eten want ik ben niet zo een vlees en vis eter maar als ik dat nu eens goed ga eten dan kan het toch ook zo weer goed komen! En salina om even antwoord te geven nee ik slik dus medicijnen voor bloedarmoede en lage bloeddruk en plus heb ik ook medicijnen gekregen om ervoor te zorgen dat de werking van mijn voedsel in mijn maag en darmen enz goed verloopt want ook daar zat er iets wat stroef liep ofzo terwijl ik zelf daar niet echt iets van heb gemerkt..... Maar ja ik heb gewoon de laatste tijd door drukte met school en andere dingen niet goed beziggehouden met gezond eten en goed eten dus ik denk dat het gewoon daaraan ligt!!!!! EN gildelatouret Jij ook nog een mabrouk eid een beetje een late reactie haha maar beter laat dan nooit toch!

zinalady
12-02-2003, 12:03
hahahha en sooooo Mimi ik mag je toch geen Junki gaan noemen heee?????????? Beslama