Bekijk originele versie : Wat voor smoes zou jij gebruiken???
zinalady
11-02-2003, 19:18
Hey heb jij al weleens de perfecte guy ontmoet? neeeee? nou ik wel....hij is echt perfect...22, heeft een goeie studie en een leuke baan en ziet er ook nog eens heeel lekker uit! :p jaja die heb ik zomaar ineens leren kennen :D
Maar nu komt het het is nu al een poosje uit met mijn exvriend maar sindsdat het uit is tussen mij en hem wil en hoef ik niemand meer.....als ik alleen aan trouwen denk dan word ik bijna zo depressief dat ik voor altijd vrijgezel wil blijven :eek:
Hoe kom ik hier van af???? en wat moet ik tegen die perfecte guy zeggen??? hij heeft me laten weten dat ie serieus iets met mij wilt opbouwen dus een toekomst enz...Ik kan niks met hem beginnen want ben daar nog lang niet aan toe maar wat zeg ik tegen hem dat ie even 10 jaar moet wachten totdat mijn depressie voorbij is????? :confused:
Heeft iemand ook zo iets meegemaakt? en zoniet is er dan iemand die erg proffessioneel is op dat gebied dus mij kan vertellen hoe ik dit goed kan aanpakken?
En ik weet alles is elmekteb maar ja wat als ik elmekteb nou zo tegewerk dat die weggaat????? Dus vandaar mijn vraag wat zou jij doen in jou situatie als je de ware op een verkeerd moment tegen komt???
Nou let me know
Bye bye ZInalady
GillDeLaTouret
11-02-2003, 19:19
:zwaai: heb het nooit meegemaakt :)
zinalady
11-02-2003, 19:20
Oke maar kan je me dan niet een handje helpen door in je gedachtens na te gaan wat je dan in zo'n situatie zou doen?????????
mimi3000
11-02-2003, 19:22
mag ik vragen hoe oud je bent, en ik denk dat een serieuze relatie nooit slecht kan zijn. Ik raad je gewoon aan om em de waarheid te zeggen....als ie ff wil wachten of gewoon eerst vrienden wil zijn dan is ie pas echt perfect :zwaai:
minous21
Origineel gepost door zinalady
Hey heb jij al weleens de perfecte guy ontmoet? neeeee? nou ik wel....hij is echt perfect...22, heeft een goeie studie en een leuke baan en ziet er ook nog eens heeel lekker uit! :p jaja die heb ik zomaar ineens leren kennen :D
Maar nu komt het het is nu al een poosje uit met mijn exvriend maar sindsdat het uit is tussen mij en hem wil en hoef ik niemand meer.....als ik alleen aan trouwen denk dan word ik bijna zo depressief dat ik voor altijd vrijgezel wil blijven :eek:
Hoe kom ik hier van af???? en wat moet ik tegen die perfecte guy zeggen??? hij heeft me laten weten dat ie serieus iets met mij wilt opbouwen dus een toekomst enz...Ik kan niks met hem beginnen want ben daar nog lang niet aan toe maar wat zeg ik tegen hem dat ie even 10 jaar moet wachten totdat mijn depressie voorbij is????? :confused:
Heeft iemand ook zo iets meegemaakt? en zoniet is er dan iemand die erg proffessioneel is op dat gebied dus mij kan vertellen hoe ik dit goed kan aanpakken?
En ik weet alles is elmekteb maar ja wat als ik elmekteb nou zo tegewerk dat die weggaat????? Dus vandaar mijn vraag wat zou jij doen in jou situatie als je de ware op een verkeerd moment tegen komt???
Nou let me know
Bye bye ZInalady
Meisje....
Ik weet hoe het voelt...ik moet nog over mijn vorige relatie komen en dat is best moeilijk!
in jou geval moet je met vriendschap beginnen, je hoeft niet gelijk een relatie te beginnen! Gewoon vriendschap elkaar beter leren kennen enzz..
Op een dag zul je over die andere (je ex) heen komen en misschien kun je dan inscha allah een toekomst opbouwen met die andere jongen!
Succes
Liefs Minousje
GillDeLaTouret
hmmmmmmmmmm let me think.....ik wil je best wel helpen ;).....maar ik moet me effe eerst in zo'n situatie verplaatsen......dus antwoord komt sjow :hihi:
GillDeLaTouret
11-02-2003, 19:24
Origineel gepost door minous21
Meisje....
Ik weet hoe het voelt...ik moet nog over mijn vorige relatie komen en dat is best moeilijk!
in jou geval moet je met vriendschap beginnen, je hoeft niet gelijk een relatie te beginnen! Gewoon vriendschap elkaar beter leren kennen enzz..
Op een dag zul je over die andere (je ex) heen komen en misschien kun je dan inscha allah een toekomst opbouwen met die andere jongen!
Succes
Liefs Minousje
Dit is ook mijn antwoord:)
Minousje...ik mag je text toch wel gratis kopieren.of moet ik er een bedragje voor betalen?!?! :p
zinalady
11-02-2003, 19:28
hahahah oke dan gildelatouret neem je tijd!! :p
En ja Mimi ik ben 18 jaartjes jong....en ja hij wil ook best wel een vriendschap hebben en dat heb ik nu ook met hem maar ik weet niet of je me nu zal begrijpen maar ik kan niet echt een vriendschap met hem hebben omdat ik weet dat er gevoelens zijn er is gewoon een bepaalde spanning tussen ons ontstaan.....maar ja een relatie kan en wil ik nu niet beginnen want ik heb altijd in mijn hele leven gezegd dat ik maar 1 relatie met 1 persoon begin en dat hij dan meteen de ware voor mij is....maar ja aangezien het tussen mij en mijn ex fout is gelopen kan ik dat dus niet meer waarmaken.......
ENop de 1 of andere manier kan ik niet meer iets met een ander beginnen dus een relatie zit er niet in en geloof mij het maakt het allemaal echt moeilijk want die jongen is gewoon eigelijk geweldig.....het zou het beste moeten zijn wat me ooit is overkomen maar ja het gaat niet :p
Ik denk dat ik maar non ga worden..............
beslama
mimi3000
11-02-2003, 19:30
ik kan je alleen als advies geven dat je je niet in een relatie moet storten als je nog niet over je ex heen bent...dan gaat het geheid verkeerd...
zinalady
11-02-2003, 19:30
En zozo GIldelatouret....ik had verwacht dat je met iets zelf zou komen maar niet dussss :confused:
Bye
GillDeLaTouret
11-02-2003, 19:31
ewa mijn antwoord werdt al beschreven door minousje...vandaar dat ik het maar zo heb gelaten :)
-GDLT-
zinalady
11-02-2003, 19:32
Ja mimi i know en ik wil hem ook niet gaan gebruiken om mijn ex te kunnen vergeten.......
Maar ja hoe leg ik dit een jongen uit! :confused:
Hij zegt je voelt wat voor me of je voelt het niet....en ja ik durf hem ook niks over mijn ex te vertellen want ik ben bang dat hij dan meteen al keihard gaat weglopen!
minous21
11-02-2003, 19:33
Origineel gepost door GillDeLaTouret
ewa mijn antwoord werdt al beschreven door minousje...vandaar dat ik het maar zo heb gelaten :)
-GDLT-
We zitten op 1 level. ;)
Liefs minousje :blauwkus:
minous21
11-02-2003, 19:35
Origineel gepost door GillDeLaTouret
Dit is ook mijn antwoord:)
Minousje...ik mag je text toch wel gratis kopieren.of moet ik er een bedragje voor betalen?!?! :p
ehhh ff nadenken....jij helemaal gratis omdat je zo'n toffe nickname hebt......ik ken iemand met die "aandoening"....Lachen......
Liefs Minousje
zinalady
11-02-2003, 19:36
MInous mag ik trouwens vragen hoelang het al uit is tussen jou en je vriend?????
xjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.