Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opsteken of niet???

Chouaffa...
26-02-2005, 19:52

HEyy schatjes ik heb over een aantal weken een bruiloft maar het is niet echt een vriendin van me ik ga maar met iemand mee maar ik weet echt niet wat ik met me haar moet ik d8 van opsteken doe je meestal toch wel alleen bij familie of goeie vriendinnen ofzo want het is niet goedkoop :D Dus ik zat te denken om het gewoon te fohnen wel in een feestelijk model??? Maar is dat niet saai???? :(

mauw
26-02-2005, 19:54
je moet doen waar jij je goed bij voelt!!!

snoopie
26-02-2005, 19:54
nee in model fohnen is mooier dan een kapsel, en vooral op een bruiloft als je maar met iemand mee gaat.

QuerQue
26-02-2005, 19:57
Doe wat je niet laten kan:D

Chouaffa...
26-02-2005, 19:58

nee in model fohnen is mooier dan een kapsel, en vooral op een bruiloft als je maar met iemand mee gaat. Ja toch dat d8 ik ook ik ken het meisje wel we zaten vroeger bij elkaar op school maar that's it verder heb ik nix met haar mijn beste vriendin was weer vriendinnen met haar dus zij moet wel gaan en wil niet zonder mij gaan snap je vandaar ik denk ook dat ik maar ga voor in model fohnen ;) Thanxxxxx

snoopie
26-02-2005, 20:02
Ja fohnt het naar buiten, dat staat elke meid wel.

Chouaffa...
26-02-2005, 20:05
Ja fohnt het naar buiten, dat staat elke meid wel. jah precies en van voren in model ik ga meestal naar Arbia in de kinkerstraat ik weet niet of je haar kent maar zij fohnt echt goed ;)

miss_burberry
26-02-2005, 20:06
Ik steek me haar alleen op als het echte naaste familie is.. Fohnen is mooier, vooral als je haar in een leuk kapsel geknipt is.. :)

Chouaffa...
26-02-2005, 20:07
Ik steek me haar alleen op als het echte naaste familie is.. Fohnen is mooier, vooral als je haar in een leuk kapsel geknipt is.. :) Klopt ik heb best lang haar maar in lange lagen het is inderdaad wel mooi :o

snoopie
26-02-2005, 20:09
jah precies en van voren in model ik ga meestal naar Arbia in de kinkerstraat ik weet niet of je haar kent maar zij fohnt echt goed ;) Ik ken die kapsalon wel, maar ik ga daar nooit heen. Geef mij maar la rose bij de Alle bee Plein. Zij zijn pas echt goed. Maar dan moet je wel die marokkaanse dame hebben, die heeft goede handen.

Chouaffa...
26-02-2005, 20:11
Ik ken die kapsalon wel, maar ik ga daar nooit heen. Geef mij maar la rose bij de Alle bee Plein. Zij zijn pas echt goed. Maar dan moet je wel die marokkaanse dame hebben, die heeft goede handen. Jah die ken ik ook is die meknesia nog steeds daar??? Ze heeft toch blond lang haar?