Bekijk originele versie : Dj Haja uit A'foort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie kent deze dj. hebben jullie haar weleens meegemaakt/ zo,ja hoe was ze?
Please mensen help me. ik moet een snelle beslissing nemen. Ben bang dat ik de verkeerde neem door zomaar snel te beslissen. :(
Alvast bedankt
Kwebbel_24
28-02-2005, 10:18
Jeetje.. ken haar niet..
komen steeds meer nieuwe bij..
Dames bedankt voor jullie reactie.
is het lang geleden dat jullie haar hebben meegemaakt? wat voor soort muziek draait ze?
Andere dames, kom op reageer op de topic, als je dj Haja uit A'foort kent!!!!!
ik heb er veel aan namelijk...
Alvast bedankt, :nijn:
najima_i
01-03-2005, 16:49
Hoe duur is ze???
300 euro, is dat teveel denken jullie??
ken haar ook niet, nooit van gehoord!
soekejna
01-03-2005, 18:05
Jullie Laten Mij Lachen!!
Goed??
Nou Het Is Maar Wat Je Goed Noemt,
Ze Loopt Zeker Wel Achter Wat Muziek Betreft!
Naar Mijn Mening Niet Doen Hoor :(
Soekejna, bedankt voor je reactie,
wat voor soort muziek draait ze dan?
Ze heeft me verteld dat ik zelf de muziek mag uizoeken.
Ik wil meer weten over hoe ze is. heeft ze goede geluidsboxen en hoe gaat dat bij haar als ze verandert van nummer? krijg je eerst stilte en dan de andere nummer, of niet?
vertel me ;)
soekejna
01-03-2005, 18:57
ik heb je net een pm gestuurd...
DJ Haja is ook fotograaf en ik kan je verzkeren dat ze drie keer niets is. Ze is wel goedkoop maar daar zal ik niet naar kijken. Ik heb haar persoonlijk meegemaakt en ik zal een ieder afraden haar te nemen
marocloubna
02-03-2005, 14:38
Sally, waar heb je haar voor nodig????????????????????????????????????????????? ???????????????????????
Loupyyyyyyyyy
dj haya camera haya dat zwarte vrouwtje
ze heeft oud wets muziek
betaal 75 euro meer en heb een goeie dj dj nadia dj salina dj bahija .
nouhaylaaa
02-03-2005, 22:32
ze zijn echt neit zo goed vind ik hoor ze werken samen met dj houda uit amersfoort dus nix aan
ze zijn slecht en nog eens heel brutaal op jouw feestje gedragen ze zich als een gast en vergeten ze even dat ze komen om te werken!!!!!!!!!!!!
miriam_tanger
06-03-2005, 22:29
dj haya is een hele goede dj ze draait leuke muziek.en wat er word gezegd dat ze ouderwetse muziek heeft klopt niet,zijn leugens.veel mensen hebben ervaring met haar en vinden haar goede dj,ze heeft al 10 jaar ervaring.en fatima9 oftewel soekajne waarom al die jaloerzie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.