Bekijk originele versie : Marokkaanse jongen & Nederlandse meiden!?!?!
Weet je wat ik me afvraag?
Waarom nemen Marokkaansen jongens nou met Nederlandse meiden als ze toch weten dat ze niet met ze gaan trouwen?
Persoonlijk zou ik nooit de restjes van zulke jongens willen....
er word van Marokkaanse meisjes toch verw8 dat ze "zuiver" blijven?
Dus eigenlijk verdienen zij ook niet minder dan een maagdelijke jongen, als die tegenwoordig nog bestaat.... :rolleyes:
Tis iets om over na te denken :(.
Origineel gepost door angel_of_faith
Weet je wat ik me afvraag?
Waarom nemen Marokkaansen jongens nou met Nederlandse meiden als ze toch weten dat ze niet met ze gaan trouwen?
Persoonlijk zou ik nooit de restjes van zulke jongens willen....
er word van Marokkaanse meisjes toch verw8 dat ze "zuiver" blijven?
Dus eigenlijk verdienen zij ook niet minder dan een maagdelijke jongen, als die tegenwoordig nog bestaat.... :rolleyes:
Tis iets om over na te denken :(
Uitgekauwd, herkauwd en uitgekotst onderwerp!
Bedenk iets waarmee je ons kan chokeren :D
-Y-
Origineel gepost door miss_maroc1
hmm.. Asri, kun jij hier niets over vertellen dan aangezien jij een marokkaanse man bent? (Niet dat ik meteen denk dat jij ook een nederlandse meid hebt gehad ofzo hoor!!!)
Just A Question!
Waarom wil je dat weten? Iedereen wordt op zijn eigen daden beoordeelt...Dus het ligt allemaal aan Allah(swt)
Er bestaat ook iets van Tawbah :)
-Y-
zinalady
11-02-2003, 15:55
Ik denk dat ze het iets te veel best proberen te doen om te integreren! Om een echte nederlander te zijn moeten ze voelen hoe het is...dus nemen ze een nederlandse vriendin ( net als een nederlandse jongen) en ze doen zelfs zo goed hun best dat ze er zelfs voor uitgaan...ja zelfs dat hebben ze ervoor over en helemaal uit hun dak te gaan met alcohol enz precies zoals een echte nederlander........zie je het heeft allemaal met integreren te maken en tjah uiteindelijk kunnen ze het leventje als nederlander niet meer aan en kiezen ze voor de makkelijkste weg om toch hunzelf te blijven en dus trouwen ze een marokkaanse :D :D wahahhaha wie dit gelooft moet zichzelf goed laten nakijken okeee!!!
Beslama
Asri dan heb ik heel wat gemist....
Nou als je denkt dat je iets met nieuws bent gekomen dan heb je het mis :D
Maarre goed...jij bent vrij om een topic daarover te openen :)
-Y-
zinalady
11-02-2003, 16:01
Eh Asri hier een tip altijd blijven HERKAUWEN...... :D
Het blijft altijd spannend dan en voor je het weet ga je anders over het onderwerp denken!!!!!!
JA maar Je komt het steeds weer tegen je vind iemand leuk en dan blijkt hij een Nederlandse **** te hebben
hebben nederlanders niet even veel recht op onze marokkaanse jongens!?!? een relatie voor het huwelijk is zoeizo haram dus of het nou met een marokkaanse is of een nederlandse.. daar kiest die jongen toch ook voor? *DISCRIMINATIE* wie zegt dat een marokkaanse meid beter dan een nederlandse is? verschilt toch per mentaliteit :jammer: het gaat er hierbij om of ze moslim is..ongeacht het ras...laag laag laag :rolleyes:
ps: hoe weet jij nou dat hij niet met haar trouwt? ik heb er genoeg in mijn omgeving die dat wel hebben gedaan hoor..en die leven zelfs soms nog gelukkiger dan met een marokkaanse meid..het is elmkoetab meid
missenna
11-02-2003, 16:55
Hoi Asri,
Wie zegt dat marokkaanse jongens niet met nederlandse meisjes willen trouwen? Mijn vriend en ik willen wel degelijk met elkaar gaan trouwen!!!
Missenna
Origineel gepost door missenna
Hoi Asri,
Wie zegt dat marokkaanse jongens niet met nederlandse meisjes willen trouwen? Mijn vriend en ik willen wel degelijk met elkaar gaan trouwen!!!
Missenna
Geef me een quote/citaat waar ik het gezegd heb :D
Van mij mag iedereen doen wat ie wil...wat heb ik ermee te maken ...toch?
-Y-
P.s. Gefeliciteerd alvast ;)
Corleone
11-02-2003, 17:42
Hoi Asri,
Missenna
:hihi:
Origineel gepost door Corleone
:hihi:
Ik begrijp wat je bedoelt :hihi:
-Y-
Dames, een oude gezegde eerst op een oude fiets leren fietsen en dan pas een nieuwe kopen. Cappisch
zinalady
11-02-2003, 17:47
Oke allie dan moet je mij dan toch even uitleggen dat stel dat iedereen nou eens dat gezegde serieus gaat nemen...en dus iedereen het gaat doen waar blijven die nieuwe jonge fietsen dan????? :p
Als je me dat kan uitleggen dan vind ik je geniaal!!!!!!!
marokaasje15
12-02-2003, 12:03
kijk zoals jullie weten moet een marokaanse vrouw/meisje maagd het huwelijk in gaan en mag geen relatie voor het huwelijk.
Daarentegen als je bij name naar de nederlandse meisjes/vrouwen kijkt zij sommige al op 15de ofso al ontmaagd!!
En hebben om de haverklap een nieuw vriendje.
Soms is het zo er nog steeds marokaanse jongeren zijn die met de gedachte rondlopen dat alleen vrouwen maagd het huwelijk in gaan en de jongens niet.
En zoals jullie al gezegd hebben dat sommige marokanen niet met een nederlander mag trouwen toch een releatie opbouwen met een nederlander en dan zonder problemen met elkaar naar bed gaan.
Maar als een marokaanse jongen met een marokaanse vrouw voor het huwelijk naar bed gaat dan krijgt die meteen of de vader/de broers/de famillie op zijn dak en dan zit ie echt in de problemen.
luve ya allllllll!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.