Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Speciaal voor de dames over liefde kijken of jullie slim zijn of niet

Pagina's : [1] 2

LZN
11-02-2003, 13:12

Salaam allemaal wisten jullie dat als de oorlog begint met IRAK dat dit misschien de derde wereld oorlog word en dat betekent de einde van de wereld wat zouden jullie doen als je wist dat je die dag dood gaat kifechhhhhhhhhh???? maar ja we zijn geen engeltjes dusssssssssss wat zouden jullie doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Greets from karim :zwaai: :rolleyes: :confused:.

BigMama
11-02-2003, 14:55
moet ik hier de spelfouten uithalen?!?! Ben ik dan slim?!?! :zwaai: :zwaai: :zwaai:

xxxprinsesxxx
11-02-2003, 16:15
die is goed BigMama...hahahahaha....:p :D

Amal112
11-02-2003, 16:40
Ik heb maar één tipje: als ze niks van je moet...laat haar dan met rust. Niks is vervelender dan een jongen die geen nee als antwoord accepteert. (Ik neem aan dat ik nix heb gewonnen, yek?)

xxxprinsesxxx
11-02-2003, 17:08

hahahaha..gekke dames!!! :D maare ik denk niet dat er nog jongens bestaan die zulke moeite doen voor een meisje....en als ze er wel zijn, kunnen jullie ze dan ff naar mij toe sturen...:D bij voorbaat dank... kus prinsesje

xxxprinsesxxx
11-02-2003, 19:43
ik vat het zeker niet persoonlijk op...voel me namelijk totaal niet aangesproken!!! en ik ben niet van gisteren, dus ik weet heel goed hoe sommige meiden zijn...en ook hoe jongens zijn...dus jah... moge de goede, de goede treffen en visa versa inshallah...;) prinsesje

femme
11-02-2003, 23:42
reageren ....karimnador zit er al een paar goeie zinnen tussen of nie

Chatefemqemamu
12-02-2003, 02:04
ik ben een ramp in de liefde.. kan beter mijn mond houden :D

Laysa
12-02-2003, 02:12
Origineel gepost door ALHOCEIMATHUG25 meisjes bestaan uit 99 duivels 1 op de 10 hebben gevoellens voor je ;) niet personelijk op vatten maar het is zo jongens zijn ook geen lieverdjes hoor ;) Grappig dat een meisje uit de zij is geschapen van een man dan .... uit hoeveel duivels bestaat een man dan ??????????????? :p :D :D :D :D :zwaai:

zin_n_arif
12-02-2003, 09:05
praten is heel belangrijk en vooral WEES EERLIJK want EERLIJKHEID DUURT HET LANGST. stel haar interessante vragen. en zeg haar wat je over haar denkt

Masriya
12-02-2003, 11:39
als je niet zo illigaal had getypt, zou ik de antwoord100% kennen je weet toch Faraos:maf2::maf2: Kuss Masriya

Uitgeblust
12-02-2003, 12:06
Origineel gepost door Laysa Grappig dat een meisje uit de zij is geschapen van een man dan .... uit hoeveel duivels bestaat een man dan ??????????????? :p :D :D :D :D :zwaai: Een man heeft maar 1 duiveltje en dat is zijn l.l, de rest heeft de vrouw meegekregen :p maar die kan er goed mee omgaan :rolleyes:

NadorPrins
12-02-2003, 12:24
Origineel gepost door MysterieusGirl Hieronder puntsgewijs een aantal tips voor het stelen van een meisjeshart: - Wees jezelf - Heb gevoel voor humor - Laat het meisje vaak lachen want daar houden ze van - Praat niet alleen over jezelf, maar toon interesse door haar vragen te stellen - gebruik geen scheldwoorden tegen haar ook als zijn het je stopwoorden - Wees lief en aardig, maar laat je grenzen ook kennen! - Geef haar ruimte....een beetje afstandelijkheid is aantrekkelijk - Praat over het geloof (dat interesseert heel veel meisjes!) - als je haar mobielnr. hebt, stuur haar lieve, grappige sms-jes - Vraag haar wat ze van jou vindt....want als er geen aantrekkingskracht is qua karakter of uiterlijk dan kan je het beter opgeven - praat over je (goede) toekomstplannen...niet van: ik wil rijk worden en een BMW kopen, maar ik wil een goede baan Insa Allah en een gelukkig leventje met vrouw en gezin - Gebruik de zin insa Allah heel vaak....daar hebben heel veel moslims een zwak voor, zowel de jongens als de meisjes!! Zo dat was het ongeveer.....Ps: het is bijna valentijnsdag...veras haar..en uit je gevoelens....stuur bloemen naar haar werk met een kaartje en leuke tekst...Maar uit vooral je gevoelens..dan is het aan haar om te bepalen wat ze ermee doet. Overhaast nix en wees geduldig, maar niet te geduldig!!!!! Succezzzzzzzzzzz En heb ik gewonnen????? zoja, kan ik bonbons krijgen ipv toneelstuk...:stout: Groetjes, MG :rolleyes: dit hangt echt puur van het emisje zelf af hoe zij in elkaar zit jongen...ik zou zeggen ga eerst met er om als vriend leer haar " plekjes" kennen!!! dan zou je kunnen zeggen wat voor persoonelijkheid ze heeft.... een meisje laten lachen is wel leuk maar koomt niet serieus over...het is altijd wel gezeik....echt waar...ik ben zelf een jongen die echt maar dan ook echt VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MOEITE GEDAAN HEEFT VOOR HET MEISJE WAAR IK NU NOG STEEDS MEE HEB!!! WEET IK TOEN HAD GEDAAN WAS " VISSEN" ZOALS IK HET NU NOG NOEM: TOON INTERESSE EN WEES OOK AFSTANDELIJK....WAAR IK HIERMEE BEDOEL IS DAT DE MEESTE JONGENS SOMS TE VEEL INTERESSE TONEN EN BIJNA STALKER GENOEMD KUNNEN WORDEN.... DOE ALSOF JE JE LEVENLANG TIJD VOOR HAAR REACTIES HEBT....WEES GEDULDIG. HET IS ME GELUKT!! ALLEEN MEER HIEROVER VERTEL IK WEL IN MIJ EIGEN TOPIC!! LEES AL ME VERICHTEN EN KOM ERACHTER WAT IK VOOR HAAR VOEL!!

Laysa
12-02-2003, 12:52
Origineel gepost door Uitgeblust Een man heeft maar 1 duiveltje en dat is zijn l.l, de rest heeft de vrouw meegekregen :p maar die kan er goed mee omgaan :rolleyes: Oow ..... http://www.emotipad.com/emoticons/Thud.gif sjit dat sjow ...... bedankt voor de uitleg ... pfff ... ik had altijd al het gevoel dat iemand me bespiede ... http://www.emotipad.com/emoticons/Bath.gif ... Good .. no BAD .. no GOOD .... no BAD .... http://www.emotipad.com/emoticons/Good%20and%20Evil.gif .... :giechel: :zwaai:

MisterOujda
12-02-2003, 13:14

he wwar staat dat berichtje van je dan, over je eigen ervaring

Pagina's : [1] 2