Bekijk originele versie : blondspray???
salaam aleikom iedereen
ik heb vandaag van een meisje gehoord dat ze een blondspray gebruikt en dat haar haar daardoor lichter is geworden. ze heeft een heel mooi kleurtje in der haar, en nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn die het gebruikt hebbe, en waar hebben ze het gekocht+ de prijs aub
thnx ;).
ey meid
ik zelf gebruik blondspray, krijg van iedereen complimenten voor men kleur,het is een speciale kleur, blond goud bruin,echt mooi, accentueert echt alles, klasse,vind ik zelf ook.
Ik koop een blondspray van Hema voor 2euro en dan als ik nr zonnebank ga spuit ik het op en wordt lichter,of gewoon fohnen,of op vakantie naar zee.
Maar nadeel is het maakt je haar droog,men haar is wel droog,maar men kleur is mooi en zeldzaam.je kunt het eens uitproberen.
xxxx
ma'a salama
zina_maghrebia
26-02-2005, 01:01
mijn zus gebruikt dat ook en heeft een hele mooie kleurtje
je kan die spray gewoon bij etos of kruidvat halen
honey101
26-02-2005, 11:27
ik gebruik het ook en ook ik krijg complimentjes van iedereen het maakt je haar wel droog maar als je het daarna goed verzorgd met bijvoorbeeldeen haar masker is het zo weer zacht ik haal het bij de kruidvat en het kost 2.80 je zult er nooit spijt van krijgen het is eigenlijk een soort verslaving hahaha als het op is koop je gelijk weer een andere
amel_nador
26-02-2005, 11:32
ey meid
ik zelf gebruik blondspray, krijg van iedereen complimenten voor men kleur,het is een speciale kleur, blond goud bruin,echt mooi, accentueert echt alles, klasse,vind ik zelf ook.
Ik koop een blondspray van Hema voor 2euro en dan als ik nr zonnebank ga spuit ik het op en wordt lichter,of gewoon fohnen,of op vakantie naar zee.
Maar nadeel is het maakt je haar droog,men haar is wel droog,maar men kleur is mooi en zeldzaam.je kunt het eens uitproberen.
xxxx
ma'a salama
juist die s egt goedkoop en goed.. :goedzo: mijn zus heeft ook egt een mooi kleurtju gekrege daar door..
:zwaai:
-Amirak-
26-02-2005, 11:38
is troep!!
bentayeb_beauty
26-02-2005, 12:52
Heb ik ook gebruikt je krijgt een mooi kleurtje van..
Zusterke001
26-02-2005, 15:00
Ik denk niet dat het gezond is hoor. Het is net een spray met javel erin. Daarom ook zo goedkoop mensen... pas op wat je doet met je haar
bentayeb_beauty
26-02-2005, 15:04
Je hebt goedkoop en duur meiske
T verschil bij mij was dat toen ik die goedkope had gebruikt mn haar veel lichter werd
Dan toen ik die dure had gebruikt
SAMIREETJE
26-02-2005, 15:31
ik heb t 1x gebruikt, maar toen werd het niet veel lichter. maar nu is jullie reacties zie zal ik t nog keer proberen als het zo goed werkt
sweet_sihem
26-02-2005, 17:51
die blond spray werkt heel goed ik heb het ook gebruikt maar het beschadigd je haar ik heb er zo veel spijt van da ik het heb gedaan
wat heb je het liefst mooi glazend haar of verbrand beschadigd mooi kleurig haar...
doremifasola
26-02-2005, 23:30
Niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is ontzettend slecht voor je haar. Ik heb er spijt van dat ik het ooit (een aantal jaren terug) heb gebruikt. Mijn haar werd er droog van en viel uit.
Nu gaat het veel beter alhamdoellilah
misz_oujda
28-02-2005, 18:12
die blond spray geeft echt een mooie kleurtje, en hoe meer je het gebruikt hou lichter het haar wordt, maar een nadeel zit er aan, je haar word er echt droog van. ik had die blond spray ook gebruikt en heb ook spijt van.
ja inderdaad, je krijgt er echt stro haar van. Vooral als je haren meteen gaat fohnen.
Ik heb het een aantal jaren terug gebruikt. Ik heb mijn haar ook goed verzord met maskers en al. Maar niks helpt tegen dat droog haar. IK heb mijn haren echt kort moeten
knippen zodat die troep snel uit mijn haren groeide.
lady_hanane
01-03-2005, 18:21
jah duuuh wordt je haar droog, je moet het ook niet te vaak gebruiken een keer is al genoeg!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.