Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlander is geen echte kaaskop meer!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Farkoessa
25-02-2005, 09:48

Bron: ad.nl 25 februari 2005 De benaming 'kaaskop', die Nederlanders in het buitenland vaak nog krijgen, lijkt achterhaald. Vleeswaren staan tegenwoordig op plaats één van beleg dat in ons land op het brood wordt gesmeerd. Als we een zoet broodje willen, dan beleggen we deze met hagelslag. Willen we iets hartigs dan kiezen we voor de vleeswaren of kaas. Vleeswaren worden door 68 procent van de Nederlanders regelmatig genuttigd, bij kaas is dat 66 procent. Dat is de uitkomst van een onderzoek van TNS/NIPO in opdracht van de vakbeurs Bakkerij Dagen. In ieder geval wil de Nederlander brood bij zijn ontbijt. Met name doordeweeks is dat de favoriete start van de dag. Maar liefst driekwart van de mensen neemt brood bij het ontbijt. In het weekend is dat iets minder, dan wordt vaker gekozen voor luxe broodjes of croissantjes. Er wordt voor brood gekozen omdat het 'lekker', 'gezond' en 'voedzaam' is. Negentig procent van de Nederlanders ontbijt regelmatig, en tachtig procent daarvan doet dat elke dag. Een op de tien gaat 's ochtends de deur uit met een lege maag. Het ontbijt is maar zeer zelden een activiteit op zich. Driekwart van de Nederlanders doet er nog iets naast, zoals de krant lezen, televisie kijken of naar de radio luisteren.

atropos
25-02-2005, 09:52
Bron: ad.nl 25 februari 2005 De benaming 'kaaskop', die Nederlanders in het buitenland vaak nog krijgen, lijkt achterhaald. Vleeswaren staan tegenwoordig op plaats één van beleg dat in ons land op het brood wordt gesmeerd. Als we een zoet broodje willen, dan beleggen we deze met hagelslag. Willen we iets hartigs dan kiezen we voor de vleeswaren of kaas. Vleeswaren worden door 68 procent van de Nederlanders regelmatig genuttigd, bij kaas is dat 66 procent. Dat is de uitkomst van een onderzoek van TNS/NIPO in opdracht van de vakbeurs Bakkerij Dagen. In ieder geval wil de Nederlander brood bij zijn ontbijt. Met name doordeweeks is dat de favoriete start van de dag. Maar liefst driekwart van de mensen neemt brood bij het ontbijt. In het weekend is dat iets minder, dan wordt vaker gekozen voor luxe broodjes of croissantjes. Er wordt voor brood gekozen omdat het 'lekker', 'gezond' en 'voedzaam' is. Negentig procent van de Nederlanders ontbijt regelmatig, en tachtig procent daarvan doet dat elke dag. Een op de tien gaat 's ochtends de deur uit met een lege maag. Het ontbijt is maar zeer zelden een activiteit op zich. Driekwart van de Nederlanders doet er nog iets naast, zoals de krant lezen, televisie kijken of naar de radio luisteren. wat zijn we toch een braaf en oppassend soort :rolleyes: en saaaaai!! in mijn wilde jaren ontbeet ik regelmatig met champagne...nu met een koppie thee en een zacht eitje...en de kat op schoot. atropos is getemd. :(

KohiNoor
25-02-2005, 09:57
Nederlanders zijn sowieso geen kaaskoppen sinds de Spanjaarden hier kwamen en masaal de vrouwen pakten :hihi: En trouwens, ik lust niet eens kaas, brrrr! (En ook geen zacht eitje, wel de kat op schoot :D )

bwjgha
25-02-2005, 11:07
Nederlanderse waren nooit kaaskoppen. immers kaaskoppen verondersteld dat nederlanders blond zijn. Duitsers zijn kaaskoppen. ze zijn meestal blond ( mooie blond). hollanders zijn rooie koppen( zo noemt mij oom ze ) en dat klopt. onze bijdrage in dit land is dat wij ze hun afhielpen van hun lelijke koppen. eerste de joden, toen de spanjaarden, indo s en nu wij afrikanen en aziaten. dus buitenlanders help de hollanders een beetje. integreer en geniet van het rooie vlees.

Arthas
25-02-2005, 11:15

Nederlanderse waren nooit kaaskoppen. immers kaaskoppen verondersteld dat nederlanders blond zijn. Duitsers zijn kaaskoppen. ze zijn meestal blond ( mooie blond). hollanders zijn rooie koppen( zo noemt mij oom ze ) en dat klopt. onze bijdrage in dit land is dat wij ze hun afhielpen van hun lelijke koppen. eerste de joden, toen de spanjaarden, indo s en nu wij afrikanen en aziaten. dus buitenlanders help de hollanders een beetje. integreer en geniet van het rooie vlees. Dat maakt mij half kaas half rood...

Fallujah
25-02-2005, 12:11
Bron: ad.nl 25 februari 2005 De benaming 'kaaskop', die Nederlanders in het buitenland vaak nog krijgen, lijkt achterhaald. Vleeswaren staan tegenwoordig op plaats één van beleg dat in ons land op het brood wordt gesmeerd. Als we een zoet broodje willen, dan beleggen we deze met hagelslag. Willen we iets hartigs dan kiezen we voor de vleeswaren of kaas. Vleeswaren worden door 68 procent van de Nederlanders regelmatig genuttigd, bij kaas is dat 66 procent. Dat is de uitkomst van een onderzoek van TNS/NIPO in opdracht van de vakbeurs Bakkerij Dagen. In ieder geval wil de Nederlander brood bij zijn ontbijt. Met name doordeweeks is dat de favoriete start van de dag. Maar liefst driekwart van de mensen neemt brood bij het ontbijt. In het weekend is dat iets minder, dan wordt vaker gekozen voor luxe broodjes of croissantjes. Er wordt voor brood gekozen omdat het 'lekker', 'gezond' en 'voedzaam' is. Negentig procent van de Nederlanders ontbijt regelmatig, en tachtig procent daarvan doet dat elke dag. Een op de tien gaat 's ochtends de deur uit met een lege maag. Het ontbijt is maar zeer zelden een activiteit op zich. Driekwart van de Nederlanders doet er nog iets naast, zoals de krant lezen, televisie kijken of naar de radio luisteren. halouf halouf

KohiNoor
25-02-2005, 12:32
Dat maakt mij half kaas half rood... Mij ook :D

atropos
25-02-2005, 13:35
Nederlanderse waren nooit kaaskoppen. immers kaaskoppen verondersteld dat nederlanders blond zijn. Duitsers zijn kaaskoppen. ze zijn meestal blond ( mooie blond). hollanders zijn rooie koppen( zo noemt mij oom ze ) en dat klopt. onze bijdrage in dit land is dat wij ze hun afhielpen van hun lelijke koppen. eerste de joden, toen de spanjaarden, indo s en nu wij afrikanen en aziaten. dus buitenlanders help de hollanders een beetje. integreer en geniet van het rooie vlees. hee hee hee...een beetje eerbiediger, ja :hadj: elk volk heeft mooie en lelijke mensen. ben het wel met je eens dat kinderen uit een gemengde relatie vaak VERSCHRIKKELIJK mooi zijn...misschien dat een eventuele schepper ons daarmee iets wil duidelijk maken? ;) en lelijke mensen moeten er ook zijn...wie moet anders de mooie mensen bewonderen?

Dirk333
25-02-2005, 14:49
hee hee hee...een beetje eerbiediger, ja :hadj: elk volk heeft mooie en lelijke mensen. ben het wel met je eens dat kinderen uit een gemengde relatie vaak VERSCHRIKKELIJK mooi zijn...misschien dat een eventuele schepper ons daarmee iets wil duidelijk maken? ;) en lelijke mensen moeten er ook zijn...wie moet anders de mooie mensen bewonderen? wel eens van verboden vruchten gehoord? erg mooi of erg lekker maar dodelijk. God verbied vermenging van de menselijke rassen.

Bumper
25-02-2005, 14:52
wel eens van verboden vruchten gehoord? erg mooi of erg lekker maar dodelijk. God verbied vermenging van de menselijke rassen. Welk geloof hang jij aan?

Dirk333
25-02-2005, 15:05
Welk geloof hang jij aan? grappig dat iedereen altijd praat over verschillende geloven. Er is maar 1 God dus je kunt maar in 1 God geloven. Noem jezelf moslim of christen maar uiteindelijk is er 1 God en 1 geloof. ik ben Christen, maar niet die van de zondagochtend

a.damse
25-02-2005, 15:14
halouf halouf En hoe zeg je roze in het Marokkaans? :D

atropos
25-02-2005, 15:29
wel eens van verboden vruchten gehoord? erg mooi of erg lekker maar dodelijk. God verbied vermenging van de menselijke rassen. oooo...meneer 333 is er zo eentje...:kwaad: opsodemieteren, vuile stormfrontlul, en wel meteen of ik schakel een moderator in...hufters als jij hebben we hier helemaal niet nodig. ik kreeg al twijfels bij die 'heiden' topic... WEGWEZEN!

grendel
25-02-2005, 15:33
wel eens van verboden vruchten gehoord? erg mooi of erg lekker maar dodelijk. God verbied vermenging van de menselijke rassen. Dus doe je het met je hond, is ook een oplossing als je zulke onnozele theorietjes aanhangt :D

atropos
25-02-2005, 15:36

Dus doe je het met je hond, is ook een oplossing als je zulke onnozele theorietjes aanhangt :D een hond loopt jankend weg als die hem ziet...dieren hebben meestal een goed instinct....

Pagina's : [1] 2