Bekijk originele versie : Wat vinden jullie eigenlijk van Saddam?
MarocStar
10-02-2003, 23:30
Ik weet dat iedereen tegen een eventuele oorlog is tegen Irak, maar wat vinden jullie eigenlijk van Saddam.
Vind je hem een goede persoon of denk je dat hij niet voor iedereen in zijn land goed zorgt? Kortom geef je mening en onderbouwing over hem. :zwaai:
Dounia81
10-02-2003, 23:33
nou mijn onderbouwing van saddam
ik ken hem niet maar die reportagges op tv zegt mij al genoeg het is een vreselijke man. Hij vermoord zijn eigen volk. samen met zijn zoon echt afschuwlijk. gewoon mensen excecutren vreselijk wallah.
Hij is voor mij gewoon een grot 0
ewa veel mensen zullen het er niet mee eens zijn maar ik zet er nog bij mijn mening
grt leila
Origineel gepost door leila81
ik ken hem niet maar die reportagges op tv zegt mij al genoeg het is een vreselijke man. Hij vermoord zijn eigen volk. samen met zijn zoon echt afschuwlijk. gewoon mensen excecutren vreselijk wallah.
ewa veel mensen zullen het er niet mee eens zijn maar ik zet er nog bij mijn mening
grt leila
Dus jij gaat alleen uit van reportages op tv?
Aan de ene kant is saddam goed en aan de andere kant niet.
Ik vind heel slecht wat hij in het verleden heeft gedaan, tegen bijvoorbeeld iran.
Maar aan de andere kant is hij de enige die geen mietje is tegenover Amerika.
MarocStar
10-02-2003, 23:39
Origineel gepost door leila81
grt leila
Als je realistisch bent heb je gewoon gelijk. Aan de andere kant vind ik wel dat hij lef toont tegen Amerika en Israel, maar ik heb het gevoel dat hij sommige mensen gebruikt om zijn macht te onderdrukken. Dit gaat ten koste van bepaalde bevolkingsgroepen in Irak. Zoals je net zei sommige mensen worden zonder enige reden als schild gebruikt en geexecuteerd.
Hij zorgt niet goed voor iedereen in zijn land, van mij mogen de Amerikanen hem afmaken, maar daardoor moet het volk niet daaronder gaan lijden is mijn mening:D
Kuss Masriya
MarocStar
10-02-2003, 23:40
Origineel gepost door House
Dus jij gaat alleen uit van reportages op tv?
Aan de ene kant is saddam goed en aan de andere kant niet.
Ik vind heel slecht wat hij in het verleden heeft gedaan, tegen bijvoorbeeld iran.
Maar aan de andere kant is hij de enige die geen mietje is tegenover Amerika.
Dit heb ik net ook aangegeven, maar hij moet niet onschuldige Iraakse executeren.
Origineel gepost door *********
Dit heb ik net ook aangegeven, maar hij moet niet onschuldige Iraakse executeren.
Als je het over de land verraders hebt, dan zijn die in mijn ogen zeker niet onschuldig.
MarocStar
10-02-2003, 23:45
Origineel gepost door House
Als je het over de land verraders hebt, dan zijn die in mijn ogen zeker niet onschuldig.
Nee precies dan is het gewoon terecht, maar ik heb het gevoel dat hij niet het beste heeft voor alle bevolkingsgroepen in zijn land.
SADDAM IS ZIEK DAAR ZIJ WE ALEMAAL MEE EENS .MAAR DAT ZIJN ZIEKTE TE MAKEN HEEFT MET DE JODEN DAT ZEGGEN VEEL ER NIET BIJ.HET IS DE COWBOY,S TE DOEN OP OIL.TERWIJL DE ECHT BAZEN VAN AMERIKA ,DE JODE.SADDAM WEG WIL HEBBEN WANT ZIJN ZIEKTE STAAT IN VERBAND MET HUN.DUS MIJN CONCLUCIE IS LIEVER EEN ZIEK SADDAM DAN EN EEN GEZOND JOOD.HA
mistrygirl
12-02-2003, 14:51
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN
IK HEB RESPECT VOOR DIE MAN.
HOE DAN OOK HIJ HOUDT STAND TEGEN DE AMRIKANEN EN JODEN.
DAT WAARDEER IK VAN HEM.
EN OVER HET VERMOORDEN VAN ZIJN EIGEN VOLK GELOOF IK NIET.
DAT ZIJN ALLEMAAL PRO-AMERIKA VERHAALTJES
WANT JE ZAL NOOIT EEN ANTI AMERIKA REPROTAGE ZIEN,ZOALS ZE DIE OVER IRAK MAKEN.
Helemaal mee eens.
Je haalt die woorden net uit mijn mond.
Denk ff goed na man, Saddam heeft gewoon lef en Bin Laden ook!!!!!!
Als zij er niet waren..... :D
Saddam is gewoon geen goed mens.
Maar dat is nog geen reden voor oorlog.
Hij lijd er niet onder maar zijn volk.
Maarja heb een hekel aan de vent.
Wie vermoord er nou zijn schoonzonen en kleinkind...........
chicamaroquia
12-02-2003, 15:44
ik vind saddam een hele intelligente man. ik weet niet of jullie hem laatst in een interview hebben gezien met een engelsman (een ex-politicus waarvan me de naam even is ontschoten). hij kwam heel intelligent en rustig over. wat hij doet keur ik niet goed (executies, mensen laten mishandelen en folteren) maar ik vind niet dat het aan de Amerikanen is om daar een eind aan te maken. in plaats van dat ze achter Saddam aangaan, laat ze eerst hun eigen terrorist Bush en de terrorist Sharon van de aardbodem vegen! :kwaad:
Jemal2002
12-02-2003, 16:06
Origineel gepost door *********
Ik weet dat iedereen tegen een eventuele oorlog is tegen Irak, maar wat vinden jullie eigenlijk van Saddam.
Vind je hem een goede persoon of denk je dat hij niet voor iedereen in zijn land goed zorgt? Kortom geef je mening en onderbouwing over hem. :zwaai:
Een vreselijk gierige machtshebbende Arabier!!!
Hij is een fascist!
Hij doet als of hij god is!
:auw:
Jemal2002
12-02-2003, 16:20
Saddam die sukkel heeft 8 jaar lang oorlog gevoerd tegen Iran om een paar redenen:
1. Omdat amerika geen Islamitische revolutie wilde hebben in het Midden-Oosten. Ze waren bang dat de rest van het gebied Iran zouden volgen. Verder zou hun kansenom de olie te bemachtigen verkleinen.
2. Saddam wilden niet dat de Shiite Moslims de macht kregen, want anders zouden ze hem van zijn troon schoppen. Dus daarom ging hij met steun van Amerika Iran aanvallen.
3. Toen had hij nog een reden om de Koerden in het noorden en de Shiite in het zuiden te vernietigen. maar dat lukte hem niet want na de oorlog vertrok Amerika en had hij geen geld om zijn oorlog verder uit te voeren.
Daarom mag Saddem van mij :auw:
Domste Arabier aller tijden gaat naar SADDAM!!!!!!!!!!!
Jemal2002 ik ben het helemaal met je eens:goedzo:
Kuss Masriya
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.