Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Msn....

Pagina's : [1] 2

Cina
10-02-2003, 23:03

Whaaaaaaaa ik kom MSN niet meer in...Wie heeft dit nog meer? :(

Kimaatje
10-02-2003, 23:04
Ik ookkkkkkk irritant man, heb k net morgen vrij valt er nog niks te doen nu!!!!!!!!!!!! :kwaad:

EMIEN
10-02-2003, 23:04
Je blokt me.................:(...........grappeke:D :p.................ik zit er nog steeds in............

Cina
10-02-2003, 23:05
Origineel gepost door EMIEN Je blokt me.................:(...........grappeke:D :p.................ik zit er nog steeds in............ MSN deed raar bij mij...Dus ik d8: kga me opnieuw aanmelden, maar nu kom ik er helemaaaaaaal niet meer in :huil:

saidaaatje
10-02-2003, 23:05

ik d8 al waar is cientje opeens:D maarre was mij net ook gebeurd dus hold on sis

mimi_tangaouia
10-02-2003, 23:06
ik heb nog iets veel irritanter mijn msn doet pas raar ik kom online en dan ga ik weer automatisch offline en dan gaat die weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer ofline enz zwaar irritant

Cina
Origineel gepost door saidaaatje ik d8 al waar is cientje opeens:D maarre was mij net ook gebeurd dus hold on sis Ik heb al shie 82 keer opnieuw aangemeld :( Aaaaaaaaaaaah hij doet het weer!!!!

-xxx-Rachida
http://www.miu.nl/images/offergeit.jpg

ZiLaaL
bij mij doet ie ut ook nie meer... :( AMINE GA NOU ES VAN DE PC AF!!! ADDICTED!!! IK HAD JE NOOIT KENNIS MOETEN LATEN MAKEN MET HET FORUM! :boos:

Lady_Cazawia
10-02-2003, 23:07
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik heb nog iets veel irritanter mijn msn doet pas raar ik kom online en dan ga ik weer automatisch offline en dan gaat die weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer ofline enz zwaar irritant maar hey als jij dus online bent gaat ie dan ook weer offline????......:D :D :p.........just kidding!!

_MaJesTeiT_
10-02-2003, 23:07
Origineel gepost door Cina MSN deed raar bij mij...Dus ik d8: kga me opnieuw aanmelden, maar nu kom ik er helemaaaaaaal niet meer in :huil: Meskiena meissie...... ;) Effe volhouden.... Een moment geduld alsjeblieft Je wordt zo snel mogelijk geholpen...... ;) Er staat 1 wachtende voor jou, de storing wordt zo snel mogelijk gemaakt.....een moment geduld...... :D Liefs..... ;)

yasmine85
10-02-2003, 23:08
ik zit er nog gewoon in... :confused: :p kiss

EMIEN
10-02-2003, 23:09
Origineel gepost door Kenitrya bij mij doet ie ut ook nie meer... :( AMINE GA NOU ES VAN DE PC AF!!! ADDICTED!!! IK HAD JE NOOIT KENNIS MOETEN LATEN MAKEN MET HET FORUM! :boos: Lees ik nou bladerdeeg........................................ .. JA!:D

OemAbdoellah
10-02-2003, 23:09
Assalamoe Alaikoem Ik heb precies het zelfde probleem :( Irritante msn ;) wordt tijd om af te kicken :( lol wasalam alaikoem Oem ABdulaah

CLeOpaTrA01
10-02-2003, 23:10

Origineel gepost door mimi_tangaouia ik heb nog iets veel irritanter mijn msn doet pas raar ik kom online en dan ga ik weer automatisch offline en dan gaat die weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer offline en dan weer online en dan weer ofline enz zwaar irritant Dat heb k dus ook de hele tijd.. :kwaad: :kwaad: ....

Pagina's : [1] 2