Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De oorzaak waardoor AHA de Islam zo hekelt!

Pagina's : [1] 2 3

JoachimPolak
24-02-2005, 16:09

Geachte forumleden, bij mij was het tot nu toe nog niet bekend, maar heb er onderzoek naar gedaan. Nu weet ik waarom AHA zo een strijd voert jegens de Islam. AHA, had een twee jaar jonger zusje genaam Haweya (niet op zijn arabisch lezen aub :D ). AHA, was op het moment dat ze in Somalië leefde nog zwaar moslima. Haar zusje daarintegen niet! Haar zusje pleegde zonde na zonde tegenover haar schepper. Haweya, leefde naar westerse normen in een Islamitisch gezin. AHA, heeft keer op keer aangedrongen op haar zusje, dat ze de schepper om vergiffenis moest vragen en zich moest bekeren tot de Islam. Haweya heeft dat toen ook gedaan. Haweya ging inzien wat voor zondes ze allemaal begaan heeft en wat de daadwerkelijke waarheid was, de Isalm dus! "Haweya vond dat ze haar geloof had verwaarloosd en raakte in een ernstige crisis. Ze was bang dat ze naar de hel zou gaan. Het arme kind draaide dus helemaal door. Haweya is in 1998 gestorven! En AHA houd de Islam en de Koran verantwoordelijk voor de dood van haar jongere zusje!! Niet echt rechtvaardig vind ik persoonlijk! Haweya, had nooit afstand mogen doen van de Islam in eerste instantie! Maar lees het verhaal hieronder....................... Het is natuurlijk uit westers oogpunt geschreven, maar wij moslims weten beter!! "Ayaan Hirsi Ali is opnieuw een vluchteling geworden," zegt een goede Somalische vriendin van het ondergedoken VVD Kamerlid in Reporter. "Dat moet verschrikkelijk voor haar zijn. Ayaan is een sociaal dier. Ze houdt van naar de film gaan, van uitgaan met vrienden. Dat kan allemaal niet meer. Ayaan zit in een gevangenis." De geschiedenis herhaalt zich. In 1992 vluchtte Ayaan Hirsi Ali van Kenia naar Nederland om te ontkomen aan een gedwongen huwelijk met een verre neef in Canada die ze nooit van haar leven had gezien. "Als klein meisje wist ik al dat ik niet zoals mijn moeder zou willen leven. Dat was mijn nachtmerrie," zou ze later zeggen. En nu is ze weer op de vlucht. Na de moord op Theo van Gogh, regisseur van de omstreden film Submission, week Hirsi Ali uit naar een tot nu toe onbekend buitenland, waar ze in ieder geval nog enkele weken ondergedoken zal blijven. Pas na afloop van het politieke kerst-reces zal haar veiligheidssituatie opnieuw worden beoordeeld. Reporter zendt woensdagavond een korte biografie van Ayaan Hirsi Ali uit. Daarin zijn nooit eerder vertoonde beelden van haar te zien op het eerste onderduikadres, waar ze twee jaar geleden al naar moest uitwijken. Ze zijn gemaakt door de Humanistische Omroep. Ze was toen met de dood bedreigd, nadat ze in een radioprogramma de islam een "achterlijke" godsdienst had genoemd. In die eerste onderduikperiode, in oktober 2002, werd ook het contact gelegd met de VVD. Cisca Dresselhuys, hoofdredacteur van het feministische maandblad Opzij, en een vriendin van Hirsi Ali, vertelt in Reporter: "Ayaan werkte toen nog bij de PvdA, maar ze vond dat haar beveiliging niet goed was geregeld, en toen vroeg ze: Cisca, ken jij misschien iemand? De enige die ik toen redelijk goed kende in de politiek, was Gerrit Zalm, en die heb ik toen gebeld. En zo is het contact tussen Ayaan Hirsi Ali en de VVD gekomen." Toen Hirsi Ali in 1992 naar Nederland vluchtte, was ze nog een gelovige moslim. De dood van haar twee jaar jongere zusje Haweya in 1998 stelde haar geloof zwaar op de proef. "Ze houdt de islam verantwoordelijk voor het overlijden van haar zusje," vertelt een vriendin van Hirsi Ali in Reporter. "Haweya vond dat ze haar geloof had verwaarloosd en raakte in een ernstige crisis. Ze was bang dat ze naar de hel zou gaan. In Kenia werd Haweya opgesloten in een klein donker kamertje en vastgeboden. Imams beweerden dat ze door de duivel werd bezeten. Ze sloegen haar om de duivels te verdrijven. Ayaan heeft toen niets voor haar zusje kunnen doen, ze voelde zich machteloos. Uiteindelijk is Haweya overleden."

JoachimPolak
24-02-2005, 16:11
Hirsi Ali ondervond de vrouwenonderdrukking aan den lijve. Op jonge leeftijd werd ze besneden, genitaal verminkt. De dood van haar twee jaar jongere zusje Haweya in 1998 bracht haar geloof aan het wankelen. Haweya leed aan een psychose, maar kreeg in Kenia geen passende medische behandeling. "Ze werd opgesloten in een donker kamertje, vastgebonden en kreeg slaag van imams die geloofden dat ze door de duivel was bezeten," vertelt een vriendin van Hirsi Ali in Reporter. De dood van haar zusje betekende een ommekeer in het leven van Hirsi Ali. "Als het over de islam gaat, wordt ze bijna bloeddorstig," zegt een goede vriendin.

JoachimPolak
24-02-2005, 16:13
Dit is geen oprechte strijd, maar eerder wraak! AHA, is niet geloofwaardig en de moslima's waar ze zogenaamd voor opkomt, drinken het liefst haar bloed :hadj:

TwinTowers
24-02-2005, 16:15
Geachte forumleden, bij mij was het tot nu toe nog niet bekend, maar heb er onderzoek naar gedaan. Nu weet ik waarom AHA zo een strijd voert jegens de Islam. AHA, had een twee jaar jonger zusje genaam Haweya (niet op zijn arabisch lezen aub :D ). AHA, was op het moment dat ze in Somalië leefde nog zwaar moslima. Haar zusje daarintegen niet! Haar zusje pleegde zonde na zonde tegenover haar schepper. Haweya, leefde naar westerse normen in een Islamitisch gezin. AHA, heeft keer op keer aangedrongen op haar zusje, dat ze de schepper om vergiffenis moest vragen en zich moest bekeren tot de Islam. Haweya heeft dat toen ook gedaan. Haweya ging inzien wat voor zondes ze allemaal begaan heeft en wat de daadwerkelijke waarheid was, de Isalm dus! "Haweya vond dat ze haar geloof had verwaarloosd en raakte in een ernstige crisis. Ze was bang dat ze naar de hel zou gaan. Het arme kind draaide dus helemaal door. Haweya is in 1998 gestorven! En AHA houd de Islam en de Koran verantwoordelijk voor de dood van haar jongere zusje!! Niet echt rechtvaardig vind ik persoonlijk! Haweya, had nooit afstand mogen doen van de Islam in eerste instantie! Maar lees het verhaal hieronder....................... Het is natuurlijk uit westers oogpunt geschreven, maar wij moslims weten beter!! "Ayaan Hirsi Ali is opnieuw een vluchteling geworden," zegt een goede Somalische vriendin van het ondergedoken VVD Kamerlid in Reporter. "Dat moet verschrikkelijk voor haar zijn. Ayaan is een sociaal dier. Ze houdt van naar de film gaan, van uitgaan met vrienden. Dat kan allemaal niet meer. Ayaan zit in een gevangenis." De geschiedenis herhaalt zich. In 1992 vluchtte Ayaan Hirsi Ali van Kenia naar Nederland om te ontkomen aan een gedwongen huwelijk met een verre neef in Canada die ze nooit van haar leven had gezien. "Als klein meisje wist ik al dat ik niet zoals mijn moeder zou willen leven. Dat was mijn nachtmerrie," zou ze later zeggen. En nu is ze weer op de vlucht. Na de moord op Theo van Gogh, regisseur van de omstreden film Submission, week Hirsi Ali uit naar een tot nu toe onbekend buitenland, waar ze in ieder geval nog enkele weken ondergedoken zal blijven. Pas na afloop van het politieke kerst-reces zal haar veiligheidssituatie opnieuw worden beoordeeld. Reporter zendt woensdagavond een korte biografie van Ayaan Hirsi Ali uit. Daarin zijn nooit eerder vertoonde beelden van haar te zien op het eerste onderduikadres, waar ze twee jaar geleden al naar moest uitwijken. Ze zijn gemaakt door de Humanistische Omroep. Ze was toen met de dood bedreigd, nadat ze in een radioprogramma de islam een "achterlijke" godsdienst had genoemd. In die eerste onderduikperiode, in oktober 2002, werd ook het contact gelegd met de VVD. Cisca Dresselhuys, hoofdredacteur van het feministische maandblad Opzij, en een vriendin van Hirsi Ali, vertelt in Reporter: "Ayaan werkte toen nog bij de PvdA, maar ze vond dat haar beveiliging niet goed was geregeld, en toen vroeg ze: Cisca, ken jij misschien iemand? De enige die ik toen redelijk goed kende in de politiek, was Gerrit Zalm, en die heb ik toen gebeld. En zo is het contact tussen Ayaan Hirsi Ali en de VVD gekomen." Toen Hirsi Ali in 1992 naar Nederland vluchtte, was ze nog een gelovige moslim. De dood van haar twee jaar jongere zusje Haweya in 1998 stelde haar geloof zwaar op de proef. "Ze houdt de islam verantwoordelijk voor het overlijden van haar zusje," vertelt een vriendin van Hirsi Ali in Reporter. "Haweya vond dat ze haar geloof had verwaarloosd en raakte in een ernstige crisis. Ze was bang dat ze naar de hel zou gaan. In Kenia werd Haweya opgesloten in een klein donker kamertje en vastgeboden. Imams beweerden dat ze door de duivel werd bezeten. Ze sloegen haar om de duivels te verdrijven. Ayaan heeft toen niets voor haar zusje kunnen doen, ze voelde zich machteloos. Uiteindelijk is Haweya overleden." AHA hekelt absoluut niet de islam. Alleen de islam zoals die door ziekelijk jaloerse baardapen wordt gebezigd. Ze komt op voor de rechten van de vrouw binnen de islam en gelooft ook dat dit recht bestaat. Hierin verschilt ze van menig rechtse politicus. AHA gelooft nog steeds in het goede van de islam, terwijl anderen die gedachte allang hebben laten varen. AHA is niet de vijand van de islam maar een kritisch beoefenaar.

sunsetdriver
24-02-2005, 16:33

Ik geloof ook niet dat ze een 'strijd voert tegen de Islam.' Ze is alleen kritisch tov mensen die de Islam misbruiken en geweld uitoefenen.

just_a_gurl
24-02-2005, 16:37
AHA hekelt absoluut niet de islam. Alleen de islam zoals die door ziekelijk jaloerse baardapen wordt gebezigd. Ze komt op voor de rechten van de vrouw binnen de islam en gelooft ook dat dit recht bestaat. Hierin verschilt ze van menig rechtse politicus. AHA gelooft nog steeds in het goede van de islam, terwijl anderen die gedachte allang hebben laten varen. AHA is niet de vijand van de islam maar een kritisch beoefenaar. Waar moslims in somalie mee bezig zijn kun je al helemaal niet vergelijken met moslims in NL, als AHA slechte ervaring gehad heeft met de manier waarop somailiers hun geloof belijden moet ze maar voor de somaliers in somalie opkomen ipv moslimvrouwen in NL (doet ze tenminste ook wat goeds!)Wij hebben haar niet nodig, we zijn brutaal genoeg.. AHA liegt veel zoals iedereen weet haar bloedeigen nicht woont ook in NL en zij is gewoon moslima ....ze hebben haar gevraagd hoe het komt dat AHA afkeer heeft van de islam en toen zei haar nicht ze liegt alles bijelkaar!

JoachimPolak
24-02-2005, 16:46
AHA hekelt absoluut niet de islam. Alleen de islam zoals die door ziekelijk jaloerse baardapen wordt gebezigd. Ze komt op voor de rechten van de vrouw binnen de islam en gelooft ook dat dit recht bestaat. Hierin verschilt ze van menig rechtse politicus. AHA gelooft nog steeds in het goede van de islam, terwijl anderen die gedachte allang hebben laten varen. AHA is niet de vijand van de islam maar een kritisch beoefenaar. Ben ik niet met je eens! Heb je het stuk helemaal gelezen hierboven? AHA houd de Islam verantwoordelijk voor de dood van haar bloed eigen zusje? Met die gedachten kan ik me best voorstellen dat je de Islam hekelt en in een zwart daglicht wilt zetten! Wij kunnen en mogen AHA niet meer serieus nemen! AHA, is niet kritisch maar wil nieuwe wetten invoeren jegens de Islam. Het besnijden van jongens verbieden bijvoorbeeld. En weet je waarom daar niet meer over gesproken wordt? Het strontkorreltje, was effe vergeten dat de joden ook aan besnijden doen! De joden laten niet met zich sollen, helaas doen wij moslims dat wel! Een vrouw die getrouwd is met een oprechte moslim komt niet tekort. Wil een Moslima leven naar westerse normen en waarden (voor zover je ze zo mag noemen) dan moet ze niet trouwen met een Moslimman en moet ze zich ook geen moslima noemen! Probleem opgelost!! Wat tv spotjes met de boodschap: Willen de niet Nederlandse dames die weliswaar een Islamitische achtergrond hebben, maar toch westers willen leven EEN NIET MOSLIM TROUWEN?! Probleem opgelost! En wat kan AHA verder voor Nederland betekenen dan? Ik vind trouwens ook dat het oneerlijk is naar haar collega's toe. Ze doet en heeft werkelijkwaar nog niets gedaan voor de samenleving, alleen maar meer haat en verdeeldheid gezaaid!

JoachimPolak
24-02-2005, 16:48
Ik geloof ook niet dat ze een 'strijd voert tegen de Islam.' Ze is alleen kritisch tov mensen die de Islam misbruiken en geweld uitoefenen. Ze is niet kritisch! Ze is tegen de Islam. Waarom wilde ze het besnijden van jongens verbieden dan? Is dat het geloof misbruiken? Doe je oogkleppen af en lees de bovenste tekst. Ieder gezond mens ziet in dat dit puur wraak is!

TwinTowers
24-02-2005, 16:58
Waar moslims in somalie mee bezig zijn kun je al helemaal niet vergelijken met moslims in NL, als AHA slechte ervaring gehad heeft met de manier waarop somailiers hun geloof belijden moet ze maar voor de somaliers in somalie opkomen ipv moslimvrouwen in NL (doet ze tenminste ook wat goeds!)Wij hebben haar niet nodig, we zijn brutaal genoeg.. AHA liegt veel zoals iedereen weet haar bloedeigen nicht woont ook in NL en zij is gewoon moslima ....ze hebben haar gevraagd hoe het komt dat AHA afkeer heeft van de islam en toen zei haar nicht ze liegt alles bijelkaar! Je vergeet hierbij dat er ook veel somalische moslims in Nederland wonen. Mensen waarbij de vrouwenbesnijdenis zelfs in Nederland nog wordt uitgevoerd. Natuurlijk vind jij dat geen echte moslims en hebben ze het helemaal fout. Maar zij vinden zichzelf wel heel echte moslims. AHA komt op voor de ondedrukte moslima. Niet voor jou dus kennelijk want je bent assertief genoeg. Maar waarom vind je het een probleem dat ze opkomt voor de moslima's die minder goed gebekt en minder assertief zijn? Er zijn voorbeelden genoeg dat de doelgroep van AHA daadwerkelijk bestaat. Deze groep is echter niet mondig genoeg om dat op dit forum te bespreken. Kennelijk is het heel druk bij de computer in het blijf van mijn lijf huis en hebben ze wel iets anders aan hun hoofd. AHA is hun spreekbuis! Niet de jouwe. Dat jij AHA haat en haar zaak ontkent betekend heel simpel dat je vele 'zusters' laat vallen. Zusters die wel geholpen kunnen worden door AHA's strijd.

TwinTowers
24-02-2005, 17:01
Ze is niet kritisch! Ze is tegen de Islam. Waarom wilde ze het besnijden van jongens verbieden dan? Is dat het geloof misbruiken? Doe je oogkleppen af en lees de bovenste tekst. Ieder gezond mens ziet in dat dit puur wraak is! Het besnijden van jongens verbieden is een nobele zaak. Als je meisjesbesnijdenis wil verbieden moet je ook jongensbesnijdenis verbieden. Het woord zegt het al. Jongens en meisjes. Niet volwassenen dus die zelf nog geen keuze kunnen maken.

just_a_gurl
24-02-2005, 17:19
Je vergeet hierbij dat er ook veel somalische moslims in Nederland wonen. Mensen waarbij de vrouwenbesnijdenis zelfs in Nederland nog wordt uitgevoerd. Natuurlijk vind jij dat geen echte moslims en hebben ze het helemaal fout. Maar zij vinden zichzelf wel heel echte moslims. AHA komt op voor de ondedrukte moslima. Niet voor jou dus kennelijk want je bent assertief genoeg. Maar waarom vind je het een probleem dat ze opkomt voor de moslima's die minder goed gebekt en minder assertief zijn? Er zijn voorbeelden genoeg dat de doelgroep van AHA daadwerkelijk bestaat. Deze groep is echter niet mondig genoeg om dat op dit forum te bespreken. Kennelijk is het heel druk bij de computer in het blijf van mijn lijf huis en hebben ze wel iets anders aan hun hoofd. AHA is hun spreekbuis! Niet de jouwe. Dat jij AHA haat en haar zaak ontkent betekend heel simpel dat je vele 'zusters' laat vallen. Zusters die wel geholpen kunnen worden door AHA's strijd. AHA maakt de islam belachelijk zoals het verhaal hier boven bewijst, zij heeft geen goede intentie's zij is alleen uit op wraak meer niet. Onderdrukte moslima's worden geholpen door verschillende instellingen, en als je onderdrukte moslima's wil helpen dan doe je dat niet zo....Elke moslima die ik tot nu toe heb gesproken kan haar niet uitstaan! Zij gaat zich met dingen bemoeien die helemaal niets met haar probleem te maken hebben zoals besnijdenis van mannen... Ik heb helemaal niet de indruk dat zij voor onderdrukte moslima's opkomt maar hen eerder zwart maakt en hun situatie nog erger maakt dan het al is... En ze maakt ze wijs dat het door de islam komt terwijl islam niet voor huiselijk geweld etc pleit maar juist het tegenovergestelde, elke moslima die een gezond verstand heeft is tegen haar en ziet dat zij niks anders doet dan zwart makerij.

TwinTowers
24-02-2005, 17:28
AHA maakt de islam belachelijk zoals het verhaal hier boven bewijst, zij heeft geen goede intentie's zij is alleen uit op wraak meer niet. Onderdrukte moslima's worden geholpen door verschillende instellingen, en als je onderdrukte moslima's wil helpen dan doe je dat niet zo....Elke moslima die ik tot nu toe heb gesproken kan haar niet uitstaan! Zij gaat zich met dingen bemoeien die helemaal niets met haar probleem te maken hebben zoals besnijdenis van mannen... Ik heb helemaal niet de indruk dat zij voor onderdrukte moslima's opkomt maar hen eerder zwart maakt en hun situatie nog erger maakt dan het al is... En ze maakt ze wijs dat het door de islam komt terwijl islam niet voor huiselijk geweld etc pleit maar juist het tegenovergestelde, elke moslima die een gezond verstand heeft is tegen haar en ziet dat zij niks anders doet dan zwart makerij. De moslima's waar AHA het over heeft krijg je ook niet te spreken. Ze durven niet te spreken uit angst voor hun islamitische echtgenoot en/of zijn familie. Heel af en toe doet er eens 1 haar mond open, zoals AHA zelf, en die moet dan meteen onderduiken en leeft een opgejaagd leven. Vrouwen worden besneden uit naam van de islam. Vrouwen worden geslagen uit naam van de islam. Vrouwen lopen compleet gesluierd uit naam van de islam. Vrouwen worden gestenigd uit naam van de islam. Vrouwen worden op 2 jarige leeftijd uitgehuwelijkt uit naam van de islam en vrouwen lopen met een hoofddoek uit naam van de islam. Het is niet zo dat JOUW islam deze dingen promoot of goedpraat maar het is zeker wel zo dat er EEN islamitisch geloof is dat deze dingen promoot en goedkeurt. De soennieten vermoorden op grote schaal de sjiieten. Allemaal moslim maar zeker niet hetzelfde. Erken dat de islam ook verkeerde uitwassen kent en dat deze onder het mom van godsdienst bedreven worden en je bent een stukje verder.

JoachimPolak
24-02-2005, 17:46
Je vergeet hierbij dat er ook veel somalische moslims in Nederland wonen. Mensen waarbij de vrouwenbesnijdenis zelfs in Nederland nog wordt uitgevoerd. Verbied het besnijden van vrouwen in Nederland en je bent klaar. Laat het strontkorreltje van het toneel verdwijnen, want ze maakt de kloof alleen maar groter! Natuurlijk vind jij dat geen echte moslims en hebben ze het helemaal fout. Maar zij vinden zichzelf wel heel echte moslims. AHA komt op voor de ondedrukte moslima. Niet voor jou dus kennelijk want je bent assertief genoeg. Maar waarom vind je het een probleem dat ze opkomt voor de moslima's die minder goed gebekt en minder assertief zijn? Laat de moslima's zelf kiezen wie er voor ze opkomt! Dat kan toch in deze Democratie? Er zijn genoeg instanties die in actie komen voor de onderdrukte vrouw! Wie komt er op voor de onderdrukte autochtone vrouw? Wie onderdrukt wie? Nederland onderdrukt de moslima's door ze te verbieden om een hoofddoek te dragen of door ze het moeilijk te maken om te dragen! AHA, is niet de juiste voor de moslima's en die laten dat duidelijk weten! Wat gebeurt er met de roep van de moslima's die haar niet zien als iemand die opkomt voor hun rechten? Er zijn voorbeelden genoeg dat de doelgroep van AHA daadwerkelijk bestaat. Deze groep is echter niet mondig genoeg om dat op dit forum te bespreken. Kennelijk is het heel druk bij de computer in het blijf van mijn lijf huis en hebben ze wel iets anders aan hun hoofd. AHA is hun spreekbuis! Niet de jouwe. Bewijs dat AHA hun spreekbuis is. Dat neem jij aan, maar dat is feitelijk niet zo! Dat jij AHA haat en haar zaak ontkent betekend heel simpel dat je vele 'zusters' laat vallen. Zusters die wel geholpen kunnen worden door AHA's strijd. Vies gemeen spelletje zo! Ze laat niemand vallen. AHA, doet dit uit haat jegens de Islam en als ze daadwerkelijk had gewild, dan had ze een andere toon aangeslagen!

JoachimPolak
24-02-2005, 17:50
Het besnijden van jongens verbieden is een nobele zaak. Als je meisjesbesnijdenis wil verbieden moet je ook jongensbesnijdenis verbieden. Het woord zegt het al. Jongens en meisjes. Niet volwassenen dus die zelf nog geen keuze kunnen maken. Het besnijden van jongens gebeurt ook op latere leeftijd. Nog nooit iemand horen klagen over dat hij in het verleden ooit is besneden. Ken genoeg Nederlandse jongens die dat op latere leeftijd ook hebben laten doen. Lekker fris! Wij moslims en joden besnijden de jongens uit hygiene en voor ons geloof natuurlijk! Hebben jullie mee te leven! Wat heeft het besnijden van jongens te maken met vrouwenonderdrukking? Of is het toch haat jegens de Islam ;) En het verbieden van jongens besnijden, kunnen jullie Nederlanders lang op wachten. Zolang de joden het doen, hebben jullie de ballen niet om daar over te beginnen!

just_a_gurl
24-02-2005, 17:53

De moslima's waar AHA het over heeft krijg je ook niet te spreken. Ze durven niet te spreken uit angst voor hun islamitische echtgenoot en/of zijn familie. Heel af en toe doet er eens 1 haar mond open, zoals AHA zelf, en die moet dan meteen onderduiken en leeft een opgejaagd leven. Die krijgt AHA ook niet te spreken, haar mond open? Zoals haar vriendin zelf beschreef ze word bloeddorstig wanneer zei het woordje islam hoort Vrouwen worden besneden uit naam van de islam. Vrouwen worden geslagen uit naam van de islam. Vrouwen lopen compleet gesluierd uit naam van de islam. Vrouwen worden gestenigd uit naam van de islam. Vrouwen worden op 2 jarige leeftijd uitgehuwelijkt uit naam van de islam en vrouwen lopen met een hoofddoek uit naam van de islam. overdrijven is ook een vak, 2jarig leeftijd :rolleyes: Het is niet zo dat JOUW islam deze dingen promoot of goedpraat maar het is zeker wel zo dat er EEN islamitisch geloof is dat deze dingen promoot en goedkeurt. Hmm wel vreemd dat islam de snelst groeiende godsdienst in de wereld is, he vind je niet? Als islam slechte dingen zou promoten zou islam geen aanhangers meer hebben! De soennieten vermoorden op grote schaal de sjiieten. Allemaal moslim maar zeker niet hetzelfde. Erken dat de islam ook verkeerde uitwassen kent en dat deze onder het mom van godsdienst bedreven worden en je bent een stukje verder. Dan moet je bij Bush wezen die heeft een hele chaos onder de moslims veroorzaakt, vergis je niet de sjieten vermoorden ook heel wat soennieten kijk maar naar al-sadr...

Pagina's : [1] 2 3