Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitkering in Nederland

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

TwinTowers
24-02-2005, 11:27

Ik las laats in een bericht van 'radicalen' (op deze zite) dat een uitkering in Nederland gezien werd als 'oorlogsbuit', want Nederland was tenslotte in oorlog met de islam. Hoe denken jullie hierover? Is het accepteren van een uitkering maar het afwijzen van de Nederlandse samenleving mogelijk vanuit de islam of is het tegenstrijdig met die islam?

TatTwamAsi
24-02-2005, 11:32
Ik las laats in een bericht van 'radicalen' (op deze zite) dat een uitkering in Nederland gezien werd als 'oorlogsbuit', want Nederland was tenslotte in oorlog met de islam. Hoe denken jullie hierover? Is het accepteren van een uitkering maar het afwijzen van de Nederlandse samenleving mogelijk vanuit de islam of is het tegenstrijdig met die islam? Dat het mogelijk is, blijkt wel uit de veelvuldige hijabs en djabbalah's bij het loket van de Sociale Dienst ... ;)

TatTwamAsi
24-02-2005, 11:40
De Tokkies, Anita's , Jantjes en Kamperts zijn ineens verdwenen uit de soos Gebouwen :moe: :moe: Nee hoor! Die staan er voor en achter! :D

TwinTowers
24-02-2005, 11:40
De Tokkies, Anita's , Jantjes en Kamperts zijn ineens verdwenen uit de soos Gebouwen :moe: :moe: Nee, maar die accepteren allemaal de grondrechten in Nederland en steunen de democratie. Bovendien zijn ze niet uit te zetten omdat ze maar 1 nationaliteit hebben en worden ze vaak al gekort op hun uitkering.

TwinTowers
24-02-2005, 11:42

Is er een officiele fatwa uitgesproken dan dat nederland in oorlog is met de islam? Niet dat ik weet, maar ik hou de fatwa's (klinkt als een natte scheet) ook niet bij. De uitspraak is wel gedaan, dus graag daarop reageren.

TwinTowers
24-02-2005, 11:44
De Tokkies, Anita's , Jantjes en Kamperts zijn ineens verdwenen uit de soos Gebouwen :moe: :moe: Dit is zeker geen toevoeging aan de discussie. Een normale vraag wordt gesteld en er wordt een zijsprong gemaakt. Neem nu eens je verantwoordelijkheid en spreek je uit over de topic zonder een ander meteen de schuld of medeschuld te geven. Of is dat te moeilijk voor je?

sword
24-02-2005, 11:55
Ik las laats in een bericht van 'radicalen' (op deze zite) dat een uitkering in Nederland gezien werd als 'oorlogsbuit', want Nederland was tenslotte in oorlog met de islam. Hoe denken jullie hierover? Is het accepteren van een uitkering maar het afwijzen van de Nederlandse samenleving mogelijk vanuit de islam of is het tegenstrijdig met die islam? Is het teren op de rug van de allochtone belastingbetalers d.m.v uitkeringen voor de autochtone nietsnutten ook in regel met de christelijke leer ? Sword

TwinTowers
24-02-2005, 12:11
Allemaal????? gossie!!!! De meeste Moslims. accepteren ook de regels zoals ze hier gehanteerd worden... de meeste moslims zijn t ook niet altijd eens met de Andere moslims...... en gossie de meeste moslims zijn ook niet uit te zeten omdat ze de Nederlandse nationaliteit bezitten...... en ook zij worden gekort op hun uitkering als t werkbriefje niet op tijd is... als ze zich niet hebben gehouden aan de info plicht etc etc... Kom met betere argumenten... en met argumenten die duidden op de WERKELIJKHEID of back off!!!! Als je de moeite neemt om te lezen zie je dat ik in de topic praat over de 'radicalen' en niet over alle moslims. De meeste moslims accepteren ook de regels die hier gehanteerd worden en dragen ook geen hijaab. Er zijn een aantal 'radicalen' die echter het feit dat bijvoorbeeld Mohammed B al 1,5 jaar leefde van een uitkering goed praten door te zeggen dat het 'oorlogsbuit' is. De hele topic gaat dus om deze personen en waarom die niet terecht worden gewezen door hun minder radicale broeders en zusters. Een Tokkie heeft meestal maar 1 nationaliteit en kan dus niet kiezen. De gemiddelde Marokkaanse Nederlander heeft er wel twee en kan dus wel kiezen. De 'radicale' moslim kiest dus wel voor Nederland en kiest ervoor een uitkering te ontvangen en verontschuldigd door te zeggen dat het 'oorlogsbuit' is. Graag je mening over dit fenomeen.

KleinJuffie
24-02-2005, 12:18
Ik las laats in een bericht van 'radicalen' (op deze zite) dat een uitkering in Nederland gezien werd als 'oorlogsbuit', want Nederland was tenslotte in oorlog met de islam. Hoe denken jullie hierover? Is het accepteren van een uitkering maar het afwijzen van de Nederlandse samenleving mogelijk vanuit de islam of is het tegenstrijdig met die islam? Wat is dit nou weer voor klinklare nonsens.. :moe:

RitaMaria
24-02-2005, 12:18
Als je de moeite neemt om te lezen zie je dat ik in de topic praat over de 'radicalen' en niet over alle moslims. De meeste moslims accepteren ook de regels die hier gehanteerd worden en dragen ook geen hijaab. Er zijn een aantal 'radicalen' die echter het feit dat bijvoorbeeld Mohammed B al 1,5 jaar leefde van een uitkering goed praten door te zeggen dat het 'oorlogsbuit' is. De hele topic gaat dus om deze personen en waarom die niet terecht worden gewezen door hun minder radicale broeders en zusters. Een Tokkie heeft meestal maar 1 nationaliteit en kan dus niet kiezen. De gemiddelde Marokkaanse Nederlander heeft er wel twee en kan dus wel kiezen. De 'radicale' moslim kiest dus wel voor Nederland en kiest ervoor een uitkering te ontvangen en verontschuldigd door te zeggen dat het 'oorlogsbuit' is. Graag je mening over dit fenomeen. Nee TwinTowers, Bij marokkaanse nederlanders is er helemaal geen sprake van een vrije keuze Een marokkaan ben je en blijf je voor de rest van je leven. Doe je zelf een plezier en controleer je 'feiten' Een kind van een marokkaanse vader krijgt automatisch de marokkaanse nationaliteit. Gewild of ongewild.

atropos
24-02-2005, 12:19
Nee TwinTowers, Bij marokkaanse nederlanders is er helemaal geen sprake van een vrije keuze Een marokkaan ben je en blijf je voor de rest van je leven. Doe je zelf een plezier en controleer je 'feiten' Een kind van een marokkaanse vader krijgt automatisch de marokkaanse nationaliteit. Gewild of ongewild. ik had begrepen dat dit komt door de marokkaanse overheid...

crescendo
24-02-2005, 13:06
Ik las laats in een bericht van 'radicalen' (op deze zite) dat een uitkering in Nederland gezien werd als 'oorlogsbuit', want Nederland was tenslotte in oorlog met de islam. Hoe denken jullie hierover? Is het accepteren van een uitkering maar het afwijzen van de Nederlandse samenleving mogelijk vanuit de islam of is het tegenstrijdig met die islam? Mensen die vijandig staan tegen over onze Nederlandse samenleving en die niet de NL nationaliteit hebben, kunnen voor maximaal 10 jaar uitgezet worden. Ze mogen dan ook niet meer door een van de andere Schengenlanden toegelaten worden. Dat is bijv. het geval met de Eindhovense imaams. Er zijn ook plannen om igv dubbele nationaliteit de NL nationaliteit, onder bepaalde omstandigheden, af te nemen. Denk hierbij aan terreurdaden of zware criminaliteit.

TwinTowers
24-02-2005, 13:11
Wat is dit nou weer voor klinklare nonsens.. :moe: Verklaar je nader?

TwinTowers
24-02-2005, 13:17
Nee TwinTowers, Bij marokkaanse nederlanders is er helemaal geen sprake van een vrije keuze Een marokkaan ben je en blijf je voor de rest van je leven. Doe je zelf een plezier en controleer je 'feiten' Een kind van een marokkaanse vader krijgt automatisch de marokkaanse nationaliteit. Gewild of ongewild. De spijker op zijn kop. Je hebt voorlopig nog geen keuze en hebt dus twee nationaliteiten. Maar dat geeft dus juist de keuze. Je kiest voor Nederland, anders zou je wel vertrekken naar Marokko. Marokko staat onder grote druk van europa om deze regel te veranderen. Over 10 jaar is er wel die keuze. Wat kies je dan?? Zou je het logisch vinden als hijaab draagsters toch voor Nederland kiezen?

RitaMaria
24-02-2005, 13:21

ik had begrepen dat dit komt door de marokkaanse overheid... klopt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13