Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwaar verkouden

mimi_tangaouia
10-02-2003, 21:39

Ik zit nu echt zwaar verkouden met kriebels in me neus en tranende ogen achter de pc ik wil er zo graag vanaf vroeg me af of jullie nog goede tips voor me hadden zodat ik er af kan komen??

MevrBinladen
10-02-2003, 21:41
WIe niet hele familie heeft er last van ik niet gelukkig

mimi_tangaouia
10-02-2003, 21:50
houden zo meid

Ayliah
10-02-2003, 22:01
Hey mimi_tangaouia, he echt vervelend voor je meis.. ik ben ook net verkouden geweest. Kom vast door het weer veel mensen zijn ziek de laaste tijd. Ik was gewoon een weekje binnen gebleven.. uitzieken. En een finimaletje genomen. Gelukkig voel ik me nu stukke beter. Maar verkoudheid gaat meestal gauw weer over. In iedergeval ik wens je veel beterschap..!! Veel liefs, Ayliah

Dounia81
10-02-2003, 22:08

he meisie veel beterschap tip: veel zakdoekjes en in je bed blijven af en toe lekker stomen zodat je luchtwegen vrij komen en je bent zo weer beter inshallah grt leila

mimi_tangaouia
10-02-2003, 22:33
bedankt voor de reacties ik zit hier met een stapel zakdoekjes en neusspray ik heb vandaag veel geslapen zodat ik wat uitgeruster ben wat bij mij helpt het is net nog te drinken dat is tegen mijn koorts dat is gekookte melk vermengen met een eetlepel smin ( die marokaanse boter die ze bijv in couscous en harira gebruiken) het is niet echt lekker maar het helpt wel als je koorts hebt

coolteacher
10-02-2003, 23:05
Erg he, weet wat je mee maakt mijn arts noemt het blijvend verkoudheid dat is dus erg fijn om te horen (ben de herfst en winter door verkouden dus). maar gewoon veel stomen helpt en vicks blue smeren dat is ook erg fijn.

mimi_tangaouia
11-02-2003, 18:51
Origineel gepost door coolteacher Erg he, weet wat je mee maakt mijn arts noemt het blijvend verkoudheid dat is dus erg fijn om te horen (ben de herfst en winter door verkouden dus). maar gewoon veel stomen helpt en vicks blue smeren dat is ook erg fijn. dank je wel voor je tips

Masriya
11-02-2003, 18:55
mimi_tangaouia beterschap :blauwkus::blauwkus: Kuss Masriya

chabba
11-02-2003, 18:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik zit nu echt zwaar verkouden met kriebels in me neus en tranende ogen achter de pc ik wil er zo graag vanaf vroeg me af of jullie nog goede tips voor me hadden zodat ik er af kan komen?? Ik denk dat ik ook verkouden aan het worden ben.. me hoofd gaat dalijk ook ontploffen :( :rolleyes:

GillDeLaTouret
11-02-2003, 18:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik zit nu echt zwaar verkouden met kriebels in me neus en tranende ogen achter de pc ik wil er zo graag vanaf vroeg me af of jullie nog goede tips voor me hadden zodat ik er af kan komen?? ellah eychafik :zwaai:

mimi_tangaouia
11-02-2003, 18:58
Origineel gepost door Masriya mimi_tangaouia beterschap :blauwkus::blauwkus: Kuss Masriya soukran trouwens nog mabrouk el ied

mimi3000
11-02-2003, 18:59
stoom je hoofd!! dat helpt.....gewoon boven een bak met stomend water gaan zitten en een handoek!! :zwaai:

mimi_tangaouia
11-02-2003, 18:59
Origineel gepost door chabba Ik denk dat ik ook verkouden aan het worden ben.. me hoofd gaat dalijk ook ontploffen :( :rolleyes: misschien heb ik je wel aangestoken??