Bekijk originele versie : ik mis......
just_najat
10-02-2003, 20:55
salaam mensen...
wie missen jullie nou het meest met el3ied....is er iemand die jullie dan heel graag willen zien, maar wat er helaas niet in zit?
let me know!!
:zwaai:
_MaJesTeiT_
10-02-2003, 21:05
Origineel gepost door just_najat
salaam mensen...
wie missen jullie nou het meest met el3ied....is er iemand die jullie dan heel graag willen zien, maar wat er helaas niet in zit?
let me know!!
Ik mis mijn vader heeeeeeeeeeeeeel erg veeeeel.... :( :( :( :Iluvu:
ik mis...........................
Saida en just najat :D
Masriya
_MaJesTeiT_
10-02-2003, 22:13
Origineel gepost door Masriya
ik mis...........................
Saida en just najat :D
Masriya
:stout:....mis je ook masriya......... :Iluvu:
Guadaloupe
10-02-2003, 22:22
Origineel gepost door Saida
Ik mis mijn vader heeeeeeeeeeeeeel erg veeeeel.... :( :( :( :Iluvu:
me 2
het maakt niet uit hoelang het is geleden....je denkt er elk jaar aan op zulke momenten...
:(
just_najat
11-02-2003, 13:15
aaahhhh, miss you too girls...
en dat ik kan me idd voorstellen dat je op zulke momenten je vader (of iemand anders) erg mist. het is toch een familiefeest....
maar ondanks dit, wens ik jullie en alle andere moslims mabrouk el3ied: et3iedoe et3awdoe incha'allah....
iemand die mijn hartje heeft gebroken..
just_najat
11-02-2003, 13:22
Origineel gepost door Chaimaa
iemand die mijn hartje heeft gebroken..
hey lieverd,
als je een iemand nodig hebt die naar je wil luisteren....here I am...
incha'allah komt alles goed
Ik ook,Chaima... :(
Mijn Noortje ino..:Iluvu:
hey lieverd,
als je een iemand nodig hebt die naar je wil luisteren....here I am...
incha'allah komt alles goed
bedankt he meid (jij ook djmissin) doet me goed om te horen dat ik iemand kan vertrouwen :verliefd:
Salaam,
Ik mis heel mijn familie, ik woon zelf in Belgie, maar al mijn familie woont in frankrijk, nederland, duitsland, spanje en marokko, wez hebben wel zeer veel bezoek maar dat zijn kenissen, en gewoon mijn beste vriendinnen, maar toch geeft het je een vreselijk gevoel dat je niet daar kunt zijn waar zij zijn!!Ook is het hier in belgie niet echt feest voor ons, we mogen namelijk geen schaap slachten!!!! en dat maakt het allemaal nog erger!!!!!!!!!!!!!!!!
Maha salama
just_najat
11-02-2003, 13:47
Origineel gepost door qwatra
Salaam,
Ik mis heel mijn familie, ik woon zelf in Belgie, maar al mijn familie woont in frankrijk, nederland, duitsland, spanje en marokko, wez hebben wel zeer veel bezoek maar dat zijn kenissen, en gewoon mijn beste vriendinnen, maar toch geeft het je een vreselijk gevoel dat je niet daar kunt zijn waar zij zijn!!Ook is het hier in belgie niet echt feest voor ons, we mogen namelijk geen schaap slachten!!!! en dat maakt het allemaal nog erger!!!!!!!!!!!!!!!!
Maha salama
dat is ook erg. op zo'n dag wil je toch ook de familie zien die het dichtst bij je staat.
en wat raar dat jullie geen schaap mogen slachten....mijn familie in Belgie hebben thuis een schaap geslacht....
ik hoop dat je toch een fijne dag hebt, en probeer toch te genieten....
ma3a salaama
Ik mis mijn twee broers die nu in marokko zijn om daar El Aid te vieren
en ik mis een persoon die heel veel voor me betekent :traan1:
Maar keep smiling, ik heb nog gelukkig mijn familie die bij me zijn. Hamdoelilah :)
just_najat
11-02-2003, 13:49
Origineel gepost door Chaimaa
bedankt he meid (jij ook djmissin) doet me goed om te horen dat ik iemand kan vertrouwen :verliefd:
anytime..... :Iluvu:
anytime..... :Iluvu:
:verliefd:
Angel21 !!!!!!!!! :Iluvu: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.