Bekijk originele versie : Wie is in jouw ogen het slechtst?
Een vrouw, Fatima, verlangt enorm naar een man (Kadoer), die ze alleen kent van cyberspace. Hij heeft haar zijn foto gestuurd, maar zij hem niet. De vrouw wil de man ontzettend graag ontmoeten, maar er is een probleem. Tussen de man en de vrouw zit een brede rivier. Deze kan ze alleen oversteken als Achmed, die een bootje bezit en aan haar kant van de rivier woont, haar zijn bootje leent. Maar Achmed heeft lang geen vrouw gehad en is het vuistwerk een beetje zat. Hij wil Fatima het bootje wel lenen, echter onder de voorwaarde dat ze met hem naar bed gaat.
Fatima weet niet of ze hierop moet ingaan en gaat naar haar beste vriend Hassan. Die weet niet goed raad met de situatie en stuurt haar weg met het advies, dat ze 'het zelf het beste weet'. Fatima verlangt zo hevig naar Kadoer dat ze het doet. Ze gaat met Achmed naar bed en steekt vervolgens de rivier over. Eindelijk, ze ontmoet Kadoer. Maar Kadoer vindt haar lelijk en onaantrekkelijk en stuurt haar weg. Huilend zet ze het op een doelloos wandelen. Ze komt Mohammed tegen, die haar vraagt waarom ze huilt. Ze legt alles uit. Mohammed snelt naar Kadoer en slaat hem in elkaar voor het vermeende onrecht dat hij Fatima aangedaan heeft.
Wie is het slechtst? In volgorde van slechtheid een top 5 maken.
-Y-
P.s. Het is geen raadsel
Juf_Nora
10-02-2003, 20:00
1 fatima
2 achmed
3 kadour
4 hassan
5 mohammed
shit men...ik word helemaal :maf: van deese story...ik ga dat morgen doen, als ik een gevulde maag heb :D OK?
1-fatima
2-achmed
3-hassan
4-mohamed
5-kadoer
aight...ik heb mn maag maar gevuld met brood ipv vlees, dus hier is mn top 5 :D
1 Achmed
2 Fatima
3 Mohammed
4 Hassan
5 Kadoer
ATLANTICA
10-02-2003, 20:09
1) achmed
2) fatima
3) mohammed
4) hassan
5) kadoer
- A -
fatima en dan JIIJ :D
Masriya
Eigenlijk ging het mij meer om de argumentatie voor de volgorde. Zodat er een discussie kan ontstaan :)
-Y-
Juf_Nora
10-02-2003, 20:14
Origineel gepost door Asri
Eigenlijk ging het mij meer om de argumentatie voor de volgorde. Zodat er een discussie kan ontstaan :)
-Y-
ewa zet dat er dan bij!!! :S
ATLANTICA
10-02-2003, 20:15
Origineel gepost door ATLANTICA
1) achmed
2) fatima
3) mohammed
4) hassan
5) kadoer
- A -
Als achmed fatima niet ging chanteren en fatima niet naar bed ging met achmed, hoefde mohammed ook weer niet kadoer te slaan.
Hassan kon als beste vriend beter advies geven, zodat fatima niet de domme fout maakte, naar bed gaan met een sukkel en had ook niet het recht om kadoer te slaan!.
En kadoer, ja miskien die heeft niks gedaan, die vond fatima lelijk en dat kan en mag!
-A-
Origineel gepost door Asri
-Y-
ow okeej...nou Achmed mag zoiets niet vragen met Fatima, hij misbruikt haar wanhopigheid om Kadoer te bereiken...zij was op haar plaats weer fout om dat te doen, alleen voor Kadoer...Mohammed heeft het recht niet om Kadoer in elkaar te slaan, alleen maar omdat hij haar lelijk vindt...en Hassan, tja die is eigenlijk even onschuldig als Kadoer, want hij wist gewoon niet wat voor raad hij haar moest geven, hij heeft er in mijn ogen juist aan gedaan om dat te zeggen, zodat hij het risico niet neemt dat hij ev.t 'slechte raad' zou kunnen geven...
Mijn volgorde zou overigens zijn:
Achmed
Hassan
Fatima
Mohammed
Kadoer
Achmed maakt misbruik van een verlangen naar iemand. Hassan kan als beste vriend een veel grotere rol spelen, maar legt die rol naast zich neer met als gevolg dat hij een vrouw vol verlangen een irrationele beslissing laat maken. Mensen die beheerst worden door verlangen zijn ontoerekeningsvatbaar (vind ik :D). Dat zou Hassan ook moeten weten. Fatima is slecht omdat ze toegeeft aan een verlangen naar een man. Mohammed mag niemand toetakelen. Zelfs als hij dat doet om Fatima te helpen en haar pijn te verzachten. Kadoer is helemaal niet slecht, maar eerlijk. Hij had ook een zak over Fatima's hoofd kunnen gooien en ook misbruik kunnen maken van haar lichaam. Om daarna pas te zeggen dat 'ie niets van haar moet.
flexiegirl
10-02-2003, 20:32
hahahah
Boeiend hoor :rolleyes:
hier nog een :D
Wat is nou eigenlijk politiek
POLITIEK:
Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles hier ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn.Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraagt of hij er een nachtje over mag slapen.
's Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft
gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen
gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt.
Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij
ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig.
Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt.
Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat.
Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen
woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE, terwijl
de OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT.
Ma3a salaamaaa :D
Flexiegirl
eerst fatima, zij had nee moeten zeggen tegen achmed, daarna is achmed de slechtste omdat hij zoiets durft te vragen. Vervolgens hassan omdat ie een goede vriend hoort te zijn, dus hij had r niet mogen wegsturen. En dan mohamed omdat ie die kadour ging slaan, maar kadour was gewoon eerlijk...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.