AankomendBruid
23-02-2005, 19:26
Hoi hoi dames, Zoals jullie misschien al gezien hadden heeft neggafa Rbatia haar prijzen ver omlaag gegooid. Maar aankomende bruidjes haar aanbieding is niet meer van lange duur. Dus ik zou zeggen wees er snel bij. De aanbieding is geldig tot 5 maart 2005 !!! Zelf heb ik haar al als mijn neggafa voor 22 en 23 april dit jaar. Voor de duidelijkheid al ga je volgend jaar trouwen als je nu met haar afspreekt dat zij jou neggafa wordt insha allah dan trouw jij tegen de prijs van de aanbieding. Al is het over 2 jaar !!! Hier nog even haar aanbieding die ze laatst op marokko.nl heeft gezet; [SIZE=3] Wegens de enorme enthousiasme bij de klanten en drang naar een goede ervaren neggafa ( met zeer lage prijzen !!! ) heeft Neggafa Rbatia een super droom aanbieding voor elke bruid !!! Ze gooit haar prijzen namelijk drastisch omlaag met de zelfde kwaliteiten als zonder aanbieding natuurlijk. Deze aanbieding is niet van lange duur dus wees er snel bij !!! Dit is wat je van ons krijgt voor natuurlijk de laagste prijs; * Keuze uit zoveel jurken je maar wilt !!! * Prachtige Sisi jurken en natuurlijk van de laatste mode van afgelopen zomer (een paar jurken zijn met mooie grote bloemen bewerkt ) * Natuurlijk verzorgen wij het make-up, kapsel en de prachtige sieraden (dat spreekt voor zich) * Ook hebben wij mannenkleding !!! * Hamaria taivoer !!! * De Kleding van de mannen die de bruid en de bruidegom dragen zijn ook zeer goed gecombineert met al het andere decoratie en kleding die wij verzorgen. ( De kleuren van de mannenkleding zijn onder andere in het bordeaux en beige ) Decoratie; *De stoelen van de bruid en bruidegom *Het podium *Mkbab *Licht gevende palen die langs de rode lopers komen te staan *Grote mooie vazen die met het zelfde motief bewerkt zijn als de palen die langs de rode lopers staan. *En theehoek die op een traditionele manier is ingericht * Natuurlijk de receptie tafel * En voor alle andere tafels en stoelen hebben wij ook tafels en stoel bekledingen die mooi combineert met alle andere spullen die wij verzorgen. ( Kleuren van de tafel en stoel bekledingen zijn bordeaux en beige en van zeer goede kwaliteit ) * Daarnaast verzorgen wij ook de henna spullen voor de henna avond. ( Dat houd in de achtergrond met de bijhorende jurk en alle benodigde spullen voor op de tafel en natuurlijk je make-up en een prachtig kapsel ) Kort om wij zorgen dat jij TWEE prachtige dagen zult hebben zonder je zorgen te maken en dat allemaal voor een fantastische prijs van maar liefst 1200,-- En insha´allah "Pas als de bruid en bruidegom tevreden zijn, zijn wij dat ook !!! Voor meer en uitgebreidere informatie Kun je mij bereiken op het telefoonnummer 06-14704942. ( Maar zoals ik dus in deze nieuwe topic heb aangegeven wegens de enorme enthousiasme bij de klanten en drang naar een goede ervaren neggafa met lage prijzen hebben wij besloten om onze actie voorlopig te verlengen).