Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaans Consulaat

Pagina's : [1] 2 3 4

Dounia81
10-02-2003, 18:17

Salaam Mensen Laatst ben ik naar het marokkaans consulaat geweest( na 5 jaar om mijn paspoort te verlengen). Drama is dat Elke keer wanneer het weer tijd is om te gaan hou ik mijn hart vast. Ten eerste die luidsprekers voor de oorlog waarin je naam wordt opgeroepen en 2 van de 3 keer ver****** ze je naam. ten tweede inkt op je vingers die je er later niet of kan wassen omdat ze niet over zeep beschikken. :rolleyes: Zo heb ik wel een waslijst. Hebben jullie dat nou ook ik zou graag willen weten hoe jullie ervaring bij het marokkaans consulaat is. ps: als jullie het een onzin topic vinden hoeven jullie niet te reageren bij deze :zwaai:

SowFunny
10-02-2003, 18:20
als het er niet zo aan toe gaat dan is het ook geen marokaans consulaat

miss_kreta
10-02-2003, 18:33
Vreselijk ja......rijen MANNEN in de gang waar je, lijkt het wel, als enige vrouw doorheen moet. Ze zijn zo TRAAG in alles....oefff....en een vieze, vieze stinktoilet BAH BAH ze mogen het consulaat in Den Bosch weleens opknappen....de muren vallen bijna naar beneden. Ik ben iedere keer weer, als ik geweest ben, blij dat het achter de rug is. :giechel: :giechel:

hidamida
10-02-2003, 18:36
Ja man tyfus consulaat, se moete die hap gewoon bombardere!

minous21
10-02-2003, 18:37

en dit vind ik: zo gaat het eraan toe: :auw: Zo gedragen de personeelsleden zich: :ego: En zo voel ik me na 1 dag consultaat: :huil:

appelsap
10-02-2003, 18:38
Origineel gepost door leila81 Salaam Mensen Laatst ben ik naar het marokkaans consulaat geweest( na 5 jaar om mijn paspoort te verlengen). Drama is dat Elke keer wanneer het weer tijd is om te gaan hou ik mijn hart vast. Ten eerste die luidsprekers voor de oorlog waarin je naam wordt opgeroepen en 2 van de 3 keer ver****** ze je naam. ten tweede inkt op je vingers die je er later niet of kan wassen omdat ze niet over zeep beschikken. :rolleyes: Zo heb ik wel een waslijst. Hebben jullie dat nou ook ik zou graag willen weten hoe jullie ervaring bij het marokkaans consulaat is. ps: als jullie het een onzin topic vinden hoeven jullie niet te reageren bij deze :zwaai: :zwaai: ik ken het ja ..heerst ook veel vriendjespolitiek daar

Nadiah
10-02-2003, 18:41
je moet twintig kopietjes maken bij dat andere bureau.. en alles is duur.. spelende kinderen inkt en nog veel meer.. ohja en ze altijdis er wel iets verkeerd.. Nadia

Dounia81
10-02-2003, 19:06
Origineel gepost door Nadiah je moet twintig kopietjes maken bij dat andere bureau.. en alles is duur.. spelende kinderen inkt en nog veel meer.. ohja en ze altijdis er wel iets verkeerd.. Nadia haha zeker weten. Als je al fotos hebt gemaakt moet je ze daar weer opnieuw maken. Alleen om extra kosten voor ons te maken. en waar ik me nog erger aan irriteer het consulaat in rotterdam is om 9 uur open. Personeel komt pas 10 of 11 uur aankakken. net of er niets aan de hand is. :p

Dounia81
10-02-2003, 19:08
Origineel gepost door minous21 en dit vind ik: zo gaat het eraan toe: :auw: Zo gedragen de personeelsleden zich: :ego: En zo voel ik me na 1 dag consultaat: :huil: Me to. maar zo kunnen we er weer 5 jaar tegenaan of niet???? ;)

Masriya
10-02-2003, 19:10
Wat is consulaat??? :D Masriya

appelsap
10-02-2003, 19:12
Origineel gepost door Masriya Wat is consulaat??? :D Masriya een gekkenhuis :giechel: :D

nomedia
10-02-2003, 19:32
Voordat ik daar naar toe ga zorg ik altijd dat ik honderd copieen heb gemaakt. Maar ze moeten altijd wel zeuren over iets dat je net niet bij je hebt. Weet je wanneer ik echt gelachen heb daar als je moet betalen aan de cassa. Volgens mij is die cassa door een dwerg gebouwd want je moet op je knieen knielen voordat je ze kan zien. Je houd er daarna zelfs een hernia aan over. :jammer: De laatste keer dat ik daar was was de toilet verstopt niet te geloven wat een stank. Gewoon schandalig en dan gewoon in Nederland.

Juf_Nora
10-02-2003, 19:57
Ik vind het daar LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK Vooral de jongens :stout: :D:D:D:D:D

Masriya
10-02-2003, 20:06
appelsap is dat een gekkenhuis :D eindelijk heb ik mijn huis gevonden, dat is de consulaat, ik hoor daar dan echt thuis Masriya

appelsap
10-02-2003, 20:17

Origineel gepost door Masriya appelsap is dat een gekkenhuis :D eindelijk heb ik mijn huis gevonden, dat is de consulaat, ik hoor daar dan echt thuis Masriya doe meteen ook een goed woordje voor mij :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4