Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Will Smith disst Eminem op nieuw album!!

Marwan1201
22-02-2005, 23:17

Will Smith is het zat dat mensen hem als 'softie' zien. Met zijn nieuwe album wil hij korte metten maken met dit imago. De track 'Mr. Nice Guy' gaat over de misvattingen die over Smiths imago als ideale schoonzoon bestaan. In dat nummer heeft Will ook nog 'een onaangename verassing' voor Eminem, aldus Will's woordvoerder. 'Lost And Found' is het vierde studioalbum voor Will Smith. De release staat voor eind maart gepland. Bron: Juize.fm Eminem maakt Will toch in als het om dissen gaat. Will is er nooit mee bezig geweest en nu gaat ie direct 1 van de beste dissers aanpakken. Foutje van Will?? Wat denken jullie??

Rachid_Breda
22-02-2005, 23:52
Welcome to Miami wilt gaan dissen hahaha.

Fong_Hueng
23-02-2005, 01:26
Fresh prince feat dj Jazzy Jeff hehehe... Ik hoop dat ze old skool gaan....:p http://jazzyjefffreshprince.com/gallery/albums/userpics/10003/normal_ASMVC780F.jpg

0_0
23-02-2005, 02:47
"I was listening to my will smith cd"

moppi
23-02-2005, 13:11

Hij moet het maar houden op komedie en acteren, want rappen kan hij niet, vind ik...;)

Marwan1201
23-02-2005, 15:09
Hij moet het maar houden op komedie en acteren, want rappen kan hij niet, vind ik...;) Nou dat zou ik nu niet zeggen. Hij kan wel rappen maar in zijn softe stijl. Ik zie hem niet echt dissen hoor. Maar ik had ook niet gedacht dat ie van fresh prince opeens Independence Day ging doen. Das ook een groot verschil van personage hé. Mss verbaast ie ons wel. Afwachten. :nijn: :nijn:

Rachid_Breda
23-02-2005, 15:18
Nou dat zou ik nu niet zeggen. Hij kan wel rappen maar in zijn softe stijl. Ik zie hem niet echt dissen hoor. Maar ik had ook niet gedacht dat ie van fresh prince opeens Independence Day ging doen. Das ook een groot verschil van personage hé. Mss verbaast ie ons wel. Afwachten. :nijn: :nijn: Hij kan niet rappen....en al helemaal niet dissen...dit is gewoon zijn manier om bekend te maken dat zijn album eraan komt....hij is jaren belachelijk gemaakt door Em....en na 5 jaar komt hij met zijn reactie hahaha....ipv dat Em hem nu belachelijk maakt gaat hij dat nu bij z'n eigen doen :maf:

GuRliE
23-02-2005, 15:36
Will smith is naar mijn idee de grootste kneus ever.. En hij wil Eminem gaan "dissen" wacht ik moet ff bijkomen van het lachen... Hahahahaha Wel een leuke publiciteitsstunt trouwens, krijgt 'Mister Nice Guy' ook weer eens aandacht..