Bekijk originele versie : micheal jackson
http://www.nieuws.nl/bericht/7/5603
hoe die er der uitziet :jammer:
wat denken jullie zal hij het wel hebben gedaan of niet :o
http://www.mjj.altervista.org/immagini/gallerie/MJ_VIP/images/MJ%20&%20Schmuley%20Boteach%20(rabbin)%201_jpg.jpg
Rabbijn met Michael Jackson.
http://www.mjj.altervista.org/immagini/gallerie/MJ_VIP/images/MJ%20&%20Schmuley%20Boteach%20(rabbin)%202_jpg.jpg
Uiteraard lacht de rabbijn Michael Jackson uit in zijn eigen. Hij zal zoiets denken " wat een goy!" :haha:
:hihi: hij was zeker in de sfeer met white power :D ...arme man wat ie er wel niet voor over had om zijn huid wit te maken...trouwensss hoe doen ze dat eigen? bleken ofzoo :moe:
:hihi: hij was zeker in de sfeer met white power :D ...arme man wat ie er wel niet voor over had om zijn huid wit te maken...trouwensss hoe doen ze dat eigen? bleken ofzoo :moe:
:lol: wuhahahahah hoe moet ik dat nou weten heb er geen ervaring mee
maar ff serieus zijn neus valt er gewoon bijna af :hihi:
hij mag in de rechtbank ook geen kapje op ofso :moe:
.oegtiekoum.
22-02-2005, 19:13
ik geloof niet dat hij het heeft gedaan
ik geloof niet dat hij het heeft gedaan
aan de ene kant denk ik van wel die man is echt niet meer 100 :o
lil_angel1986
22-02-2005, 19:39
Ik denk ook niet dat hij het heeft gedaan
Hij ziet er gewoon een beetje gek uit en mensen maken er direct misbruik van
Hun manier om geld te trekken
.oegtiekoum.
22-02-2005, 19:46
dat is precies hoe ik er ook over denk
"ja dat is de andere kant van mijn denk wijze mensen proberen misbruik van hem te maken :o dus ik geef hem 50 -50
~~JuSt Me~~
22-02-2005, 19:55
Volgens mij is hij gewoon onschuldig...althans das te hopen voor hem.
Weet er iemand wat voor straf hij zal krijgen indien blijkt dat hij werkelijk schuldig is?
ik zou echt niet weten wat voor straf hij zou krijgen
maar hij is niet 100 ik bedoel hij was toch ook de gene die zijn kind uit het raam hing :eek:
Micheal Jackson heeft een slechte jeugd gehad en is direct daarna in aanraking gekomen met veel te veel geld. Die combinatie is behoorlijk slecht. Het is wellicht onschuldig begonnen met het laten overnachten van kinderen, maar als zijn geest onstabiel is als gevolg van het verleden valt niets te garanderen.
Het is triest, ik zie deze goede zanger liever niet van zijn sokkel vallen, maar als hij schuldig is, dan moet hij ook zijn straf krijgen. Ik denk dat het beter was geweest als hij zijn carriere was gestopt op tijd zodat hij niet op zo'n rotmanier hoefde te worden afgesloten.
~~JuSt Me~~
22-02-2005, 20:07
Micheal Jackson heeft een slechte jeugd gehad en is direct daarna in aanraking gekomen met veel te veel geld. Die combinatie is behoorlijk slecht. Het is wellicht onschuldig begonnen met het laten overnachten van kinderen, maar als zijn geest onstabiel is als gevolg van het verleden valt niets te garanderen.
Het is triest, ik zie deze goede zanger liever niet van zijn sokkel vallen, maar als hij schuldig is, dan moet hij ook zijn straf krijgen. Ik denk dat het beter was geweest als hij zijn carriere was gestopt op tijd zodat hij niet op zo'n rotmanier hoefde te worden afgesloten.
Als hij schuldig zou zijn( ik betwijfel het) dan zou een slechte jeugd niet als excuus mogen worden gebuirkt...vind ik
sunsetdriver
22-02-2005, 20:12
Als hij schuldig wordt verklaard dan kan hij 25 tot 30 jaar krijgen. Ik denk dat hij onschuldig is. Als je de zaak onder de loep neemt dan zie je dat er heel veel gaten in de zaak zitten. Moeder van het jongetje staat er om bekend dat ze eerder haar kinderen heeft laten liegen om er zo geld uit et slaan. Zo heeft ze in 1998 een medewerker van een kledingzaak aangeklaag wegens mishandeling. Ze heeft er duizenden dollasr mee verdiend. Ook heeft ze in een advertentie financiele hulp gevraagd voor haar zieke kind terwijl alle medische hulp werd vergoed!
Ze zegt dat ze gezien heeft dat Michael het hoofd van zijn zoon heeft zitten likken maar heeft niets gedaan om het te stoppen. De zaak is een lachertje.
~~JuSt Me~~
22-02-2005, 20:15
Als hij schuldig wordt verklaard dan kan hij 25 tot 30 jaar krijgen. Ik denk dat hij onschuldig is. Als je de zaak onder de loep neemt dan zie je dat er heel veel gaten in de zaak zitten. Moeder van het jongetje staat er om bekend dat ze eerder haar kinderen heeft laten liegen om er zo geld uit et slaan. Zo heeft ze in 1998 een medewerker van een kledingzaak aangeklaag wegens mishandeling. Ze heeft er duizenden dollasr mee verdiend. Ook heeft ze in een advertentie financiele hulp gevraagd voor haar zieke kind terwijl alle medische hulp werd vergoed!
Ze zegt dat ze gezien heeft dat Michael het hoofd van zijn zoon heeft zitten likken maar heeft niets gedaan om het te stoppen. De zaak is een lachertje.
kijk eens aan , dat wist ik allemaal niet.
:eek: hij word ook aangeklaagt omdat ze denken dat hij ze alchol heeft gegeven toch ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.