Bekijk originele versie : mijn telefoon.........................
...............is net op school gestollen :huil:
Walah ik ben nu aan het janken zo erg.
Ik wil mijn simkaart terug :huil:
walah ik ga er echt kapot van nu moet ik weer een jaar sparen voor een nieuwe telefoon:(
noortje1
10-02-2003, 12:59
MESKIENA
Toufik19
10-02-2003, 13:02
Origineel gepost door zahia
...............is net op school gestollen :huil:
marokkanen?
MarocStar
10-02-2003, 13:02
Hoe weet je zeker dat ie gestolen is? Misschien ligt ie wel bij de recptie of administratie.
PS: heb je abonnement? Als dat zo is blokkeer dan je SIM kaart snel, voordat iemand nu lekker zijn neef in Casa belt :zwaai:
nee was geen abonement maar ik heb het al doorgegeven aan receptie ik heb er naar gebelt maar hij stond uit :huil: en het was geen marokaan een nederlander of een turk want die zat bij mij aan tafel :huil:
MarocStar
10-02-2003, 13:06
nee was geen abonement maar ik heb het al doorgegeven aan receptie ik heb er naar gebelt maar hij stond uit :huil: en het was geen marokaan een nederlander of een turk want die zat bij mij aan tafel :huil:
Ken je die gasten die naast je zaten? Vraag hun gewoon waar je telefoon is :kwaad:
ik heb mij telefoon weer gevonden :D die vieze turk had hem gejat:(
SowFunny
11-02-2003, 12:35
ik heb mij telefoon weer gevonden :D die vieze turk had hem gejat:(
gejat of gebruikt?
GEJAT :KWAAD: MIJN ZUS VOND DIE TEL IN Z'N HANDEN EN TOEN HEEFT ZE HEM AFGEPAKT :D
SowFunny
11-02-2003, 12:52
GEJAT :KWAAD: MIJN ZUS VOND DIE TEL IN Z'N HANDEN EN TOEN HEEFT ZE HEM AFGEPAKT :D
ahzo
alhamdoullah be3da dat je hem terughebt..je moet em ook niet laten liggen
ik ben weer helemaal blij:D
SowFunny
11-02-2003, 13:09
ja het is eid zahia heeft haar speelgoed terug en iedereen is happy and I have to go ciaoooo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.