Bekijk originele versie : Ijscoupes
El_Imane
22-02-2005, 11:07
Salam alaykoum ik zie op de meeste trouwfeesten dat ze geen taart meer doen , maar van die ijscoupes..ik zou dat ook willen doen, ik trouw inchallah binnen 2 maand , weet er iemand waar ze dit ergens in Brussel verkopen, ikzelf ben van Mechelen....Ik hoop dat er iemand mij kan helpen in elk geval shoekraan
beslama en thalla
rue de brabant!!!!
en anders kan je naar 'la garde de midi' (hoe je dat ook spelt) daar heb je het denk ik ook wel...
Dat lijkt me beter in plaats van fruit na het eten.
mimi_tangaouia
22-02-2005, 11:14
je kan ook kijken op de markt bij de slachthuizen
in het marokaans wordt het souk del Gourna genoemd
is ook op zondag open
en anders heb je bij molenbeek bij het kanaal veel groothandels daar zou je ook kunnen kijken
succes
Heb je dat ook ergens hier in amsterdam.
El_Imane
22-02-2005, 11:17
shoekraan meisjes voor jullie snelle antwoorden
beslama
bousa
Ik verhuur mooie glazen die je daar ook voor kunt gebruiken. De bloem die kun je vervangen door een andere kleur of een satijnen lint. Net wat bij je zaal past
Als je interesse hebt dan kun je me een pm-tje sturen.
groetjes
http://img98.exs.cx/img98/426/limonadeglazen7lq.png
mimi_tangaouia
22-02-2005, 11:32
Heb je dat ook ergens hier in amsterdam.
dat weet ik niet maar je kan wel op internet naar groothandels zoeken omgeving amsterdam en je kan ook op marktplaats.nl kijken bij zakentransacties-> horecatransacties
daar kan je vaak voor weinig dit soort dingen vinden
succes
Ik verhuur mooie glazen die je daar ook voor kunt gebruiken. De bloem die kun je vervangen door een andere kleur of een satijnen lint. Net wat bij je zaal past
Als je interesse hebt dan kun je me een pm-tje sturen.
groetjes
http://img98.exs.cx/img98/426/limonadeglazen7lq.png
Voor hoeveel verhuur je ze, en hoeveel stuks heb je er van.
dat weet ik niet maar je kan wel op internet naar groothandels zoeken omgeving amsterdam en je kan ook op marktplaats.nl kijken bij zakentransacties-> horecatransacties
daar kan je vaak voor weinig dit soort dingen vinden
succes
Erg bedankt.
Voor hoeveel verhuur je ze, en hoeveel stuks heb je er van.
Ik heb er rond de 380 st van en verhuur ze voor 70 cent per stuk.
Ik heb er rond de 380 st van en verhuur ze voor 70 cent per stuk.
70 cent vind ik er duur, sorry.
ik heb er 400 nodig.
400 x 0.70 = 280 euro en dat nog eens zonder inhoud.
Succes verder.
Ik heb er helaas geen 400 stuks van anders hadden we wel over de prijs kunnen praten. Ben de moeilijkste niet.
Ik heb er helaas geen 400 stuks van anders hadden we wel over de prijs kunnen praten. Ben de moeilijkste niet.
Jammer maakt niets uit.
Anders houd ik het gewoon op fruit.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Het is altijd wikken en wegen wat je doet en hoeveel je er aan uit wilt geven. Een bruiloft brengt altijd veel met zich mee.
Veel succes met de voorbereidingen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.