Bekijk originele versie : wat voor broek staat goed bij mannen?
Ok dit is een beetje een vreemde vraag en jullie zullen me vast wel een loser vinden maar ik zou graag willen weten wat voor soort broek jullie de beste bij een man vind passen.
Jaja dan zullen jullie wel zeggen dat ik iets moet kopen wat ik leuk vind maar dat is em nou juist ik weet het eigenlijk niet meer.
Het zit namelijk zo.
Ik heb namelijk heel veel jaren hele grote broeken gedragen die van me reet bijna afvielen omdat ik een hele tijd met de skate/hiphop wereld in contact kwam.
De muziek en vrienden van die tijd hou ik nog steeds maar de kleding wil ik vanaf want ik word er te oud voor en ik vind het niet meer mooi eigenlijk.
Ik wil snel deze weekend al gelijk inkopen doen en gelijk meerdere kopen(ook shirts trouwens) maar ik zou niet weten naar wat ik moet zoeken.
Mn ex zei altijd dat ik een strakke broek moest dragen " omdat ik een lekker kontje had" volgens haar(whatever that means ) maar goed ik heb nou al rond gevraagd een beetje en hoor juist dat strakke broeken niet meer kunnen voor mannen.Is dat zo?
Wat vinden de meeste vrouwen eigenlijk leuk?(das toch wel belangrijk vind ik).
EEn wat lossere broek die eigenlijk niet goed aansluit aan de boven kant?
Een strak boven wijd naar onder model? of is dat al uit?
ik wil niet een fout maken en de stomste crap kopen en aan die mensen in de winkel vragen is ook geen optie want die zeggen toch dat alles mooi is.
En wat zijn de betere merken eigenlijk?
Bij voorbaat bedank.
esra_turkish
21-02-2005, 20:59
Ik vind persoonlijk afgebleekte jeansbroeken mooi voor de mannen. Niet te strak en niet te wijd.
Het ziet er zo sexy uit. Levis en d&g hebben zulke mooie broeken. Koop alleszins geen te strakke broek, dat ziet er een beetje mieterig uit, en je benen zien er dan ook lelijk uit.
Ik zou zeggen, probeer het eens man!!
bye
Een strakke broek is een BIG NO NO!
Koop gewoon een mooie Diesel spijkerbroek, dan zit je wel goed voor nu denk k.
een diesel dus,die kosten dus erg duur of niet?
Hoeft niet perse een diesel te wezen hoor.
Gewoon goed kijken in winkels, dan kan je ze goedkoper krijgen en nog mooi ook!
In de H&M hebben ze ook leuke spijkerbroeken.
ik had gehoord dat ze bij jack and jones mooie broeken hadden en ze niet zo duur waren .
Ben er zelf nooit geweest.
iemand daar ervaringen mee?
karima...
21-02-2005, 21:33
Hey,
Neen inderdaad van die grote broeke die bijna van je lijf vallen moet ik nix weten
maar inderdaad een strakkere broek/jeans is veeeeeele mooier en zeker als je een lekker kontje hebt ;-) maar ik ben eens gaan zien op www.diesel.com en dan ga je naar the male range en daar regular slim vind ik 'zaf' en 'bumics' mooi en bij regular slim 2 'Zathan' en bij regular is 'Lemmen' nog wel mooi en bij comfort vind ik er niet echt mooie bij de kleur staat me niet zo aan ik vind zo meer donkere jeansen mooi, en bij loose vind ik ook geen mooie jeanse kijk bij die jonge zijn kont das toch echt vies die stof dat zo los hangt te hangen maarja als je dan toch echt pressé een losse wilt dan moet je pike neme door de kleur... maar van onder gaat ie wel raar ? maar hey ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en was helemaal geen domme vraag :-)...
veel shop plezier, pak het beste een vriendin mee die goeie smaak heeft helpt ze je vast wel allé ciao boussa
Roosje17
21-02-2005, 22:05
Mooie donkere gebleekte Spijkerbroek! met een lekkere kontje erin :hihi:
dank je wel karima,dat is een mooie site,daar zie teminste hoe ze staan als iemand ze aan heb.
Andere sites zie je vaak alleen de broek zo op een tafel liggen zeg maar.
En ik heb al een paar vriendinnen gevraagd om mee te gaan maar die vinden net als "the gangster"dat ik zelf dingen moet uitkiezen zonder iemand zn hulp.
en de jongens waar ik mee omgaat vinden me zoiezo een homo als ik mn broek niet om half 7 draagt(sommige dan.).
als ik helemaal de smaak te pakken heb kan ik heus wel later mn eigen dingen uitzoeken.
ik heb alleen even een duw nodig en wat tips aangezien ik er de ballen verstand van heb.
ik zie wel mooie dingen dus er is keuzen zat.
naoual1985
21-02-2005, 23:37
Bij The Sting hebben ze leuke betaalbare mannen broeken en ook WE heeft leuke broeken voor mannen..
OujDa_LaDy
22-02-2005, 18:12
Een Strakke Broek Vindt Ik Niet Zo Goed Passen Bij Een Man..:o
saadia29
22-02-2005, 18:29
Ik vind persoonlijk afgebleekte jeansbroeken mooi voor de mannen. Niet te strak en niet te wijd.
Het ziet er zo sexy uit. Levis en d&g hebben zulke mooie broeken. Koop alleszins geen te strakke broek, dat ziet er een beetje mieterig uit, en je benen zien er dan ook lelijk uit.
Ik zou zeggen, probeer het eens man!!
bye
Kijk naar de nick name en leeftijd en je raadt al dat zo' n persoon echt geen geld gaat uitgeven aan d&G, levis enz. :)
saadia29
22-02-2005, 18:30
hahaha dacht het al!!
esra_turkish
22-02-2005, 21:37
homo loop met een string rond
alhoceimagek
23-02-2005, 14:40
Sportief by een jongen zoo hey dat is gwn:love:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.