Bekijk originele versie : Wie zijn de gevaarlijkste mensen op deze wereld?
i$raël heeft meer dan 51 procent van van de 9 precent van de historische Palestina land “(ja ja ja dat heb je goed gelezen!!!Van historische Palestina blijft maar 4 precent over voor de palestijnen)”....
In beslag genomen heeft om de kolonisten te laten vestigen...met ander woorden meer nederzettingen, . de i$raëlische zionbeest heeft sinds de bezetting 1947 een heleboel aan trucs gebruikt om de kolonisten te vergroten in het westbank. Ieder jaar wordt het budget van nederzettingen verhoogt om zo de nederzettingen aan te moedigen en tegelijkertijd worden de huizen en Masjied’s van de Palestijnen afgebroken door het zionbeest om zo meer synagogen in de plaats op te bouwen.
Terwijl iedereen weet dat nederzettingen op de Westbank is een grote schending van het internationale humanitaire recht"
i$raelische zionbeest hanteert sinds zijn bezetting van 1947 systematische van discriminatie op grond van geloof en ras.....
En de vraag is wie zijn de gevaarlijkst mensen opdeze wereld...
Corleone
10-02-2003, 11:59
de gevaarlijkste is Don Vito Corleone "The Godfather"
Mijn optiek is:
V.S. en Israël zijn de 2 gevaarlijkste landen van de wereld.
KoRnOnTheCops
10-02-2003, 15:44
ieder mens is in potentie even gevaarlijk
Origineel gepost door nurdin
Mijn optiek is:
V.S. en Israël zijn de 2 gevaarlijkste landen van de wereld.
Yep
je hebt helemaal gelijk :goedzo:
Moonshine
10-02-2003, 19:19
BUSH, SHARON, SADDAM HUISEIN......vergeet niet dat hij miljarden mensen van zijn eigen volk geslacht heeft........dus die 3 personen moeten uitgeroeid worden.............
salimma19
10-02-2003, 19:31
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
Ook al dood je Sharon, Bush etc.......zij zijn zelf maar poppetjes van machtige zionisten die zich nooit laten zien...;)
Wat dacht je van onze arabische leiders, die zijn ook allemaal in dienst van machtige zionisten....
Daar heb je helemaal gelijk in. De Arabieren zijn ook niet zo heilig. Wat te denken van de Taliban. Die zijn ook gevaarlijk. Maar Sharon, Bush en Saddam Hussein spannen de kroon.
Moonshine
10-02-2003, 19:35
ewa als je het zo bekijkt dan kunnen we lang doorgaan met het lijstje....maar ik ben toch ervan overtuigd dat bush sharon en saddam........de ergste zijn...
freedom23
10-02-2003, 20:37
Iemand die onrechtvaardig en gevaarlijk is zal op den duur altijd gestraft worden! Ik heb wel degelijk een mening, maar het is niet aan mij om te zeggen dat deze mensen ook moeten sterven. Als ze onrechtvaardig zijn zal hun straf vroeg of laat van zelf komen, maar dat hebben wij niet in de hand!
haileselassie
12-02-2003, 00:06
Ook zult gij horen van oorlogen,en van geruchten van oorlogen.Ziet toe, weest niet verontrust; want dat moet gebeuren, maar het Einde is het nog niet. Want volk zal opstaan tegen volk, en koninkrijk tegen koninkrijk, en er zullen dan hier, dan daar hongersnoden, rampen en aardbevingen zijn. Maar dat is alleen nog maar het begin van de weeën.
Ook zullen zij u overleveren aan verdrukking(diktatuur), en zij zullen u doden, en gij zult gehaat worden om mijn naam.En dan zullen velen ten val komen, en zij zullen elkaar uitleveren, en elkaar haten.En omdat de wetsverachting zal toenemen, zal de liefde van de meesten verkillen. Maar wie volhoudt tot het einde, die zal behouden worden.
Masiah Isa/ Jezus uit : "Rede over de Eindtijd", Indjiel, matt. 24.
zionbeest buch en sharon zijn de enigen in deze wereld die geflipt zijn...
...........................????????????
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
De Zionisten dienen worden uitgeroeid!
helemaal mee eens.
Origineel gepost door pista
Heb je dat helemaal alleen getypt. Keurig hoor. :D dat jou geloof abstrakt is , kan ik wel begrijpen waarom je zo warrig bent
Ik weet het nog net zo niet. Jan Peter BalkenEllende lijkt mij ook geen lieverdje hoor. Ik denk oprecht dat hij de meest gevaarlijke man is ter wereld.
Hij is in iedergeval niet, wat het land nodig hebt.
Oh ja en Erika Terpstra ik ook geen lieverd,
Dat is wat ik ff kwijt wilde eigelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.