Bekijk originele versie : salaam alaikum
tashelghijt
21-02-2005, 15:11
ik hoop dat jullie mij serieus nemen en mij niet gelijk gaan beoordelen.
Enige tijd geleden is mij iets overkomen waardoor ik ontmaagd ben. Ik wil er liever niet op in gaan als jullie het niet erg vinden.
En nu zou ik graag willen weten of iemand een adres weet waar je voor een herstel van de maagdenvlies heen kan gaan. Of een instantie die je kan helpen.
Ik zou het erg waarderen als jullie mij hiermee kunnen helpen. Want als moslimmeisje zit ik hier heel erg mee en wens ik dit niemand.
Groetjes iemand die heel veel pijn heeft.
OumYAssine
21-02-2005, 15:22
Salaam aleikoem oegti,
als eerste wil ik je veel sterkte wensen en sabr.
Doe veel dua en inshaAllah komt alles goed
Mischien kun je via de volgende link in kontakt komen met iemand die je kan helpen
http://www.rutgershuis.nl/
Ik zag net dat daar iets stond over maagdelijkheidsonderzoeken die ze doen. Ik denk dat ze daar je inshaAllah verder kunnen helpen oegti.
Of je kunt het ook bij je huisarts navragen of bij een vrouwenarts in het ziekenhuis.
nogmaals veel sterkte
Wa aleikoem assalam wa rahmtallah wa baraktuh OumYAssine
tashelghijt
21-02-2005, 15:37
dankje wel sokran ya oegti ...ik ga gelijk even kijken.
sokran.. en bedankt voor je lieve woorden.
OumYAssine
21-02-2005, 15:50
la shoekran alla wazieb oegti
Aleykum asalaam
Ik wil je nadrukkelijk adviseren om dit niet te doen...
Jouw maagdelijkheid of niet meer maagd zijn in tussen jou en Allah...
Je kan een man voor de gek houden maar Allah niet...Toon berouw aan Hem(dit hoeft natuurlijk niet als het buiten jouw wil om gebeurd is) en hij zal je Inshallah een man op je pad sturen die je neemt zoals je bent....
ThalasSs
Mocht het zo zijn dat je verkracht bent layfed dan ben je niet ontmaagd....
je hoeft hier ook niet op in te gaan ik wou het alleen effe kwijt...
Aleykum asalaam
Ik wil je nadrukkelijk adviseren om dit niet te doen...
Jouw maagdelijkheid of niet meer maagd zijn in tussen jou en Allah...
Je kan een man voor de gek houden maar Allah niet...Toon berouw aan Hem(tenzij je er zelf niks aan kan doen) en hij zal je Inshallah een man op je pad sturen die je neemt zoals je bent....
ThalasSs
ik adviseer je hetzelfde. waarom en voor wie zou je de schijn ophouden? hoe lang hou het vol? zal je zo psychisch niet instorten op den duur of kan je het aan je leven lang met een leugen leven? Zo zal allah je alleen maar vervloeken...toon berouw en inshallah komt de ware wel op jouw pad.......zolang er maar nia is komt alles goed inshallah....
tashelghijt
21-02-2005, 16:16
lieve mensen allemaal
wat moet je dan doen als het zover komt Het huwelijks nacht.
Welke jongen accepteert dit.. voor zover ik weet ken ik geen enkel man die dit zal accepteren. Je moet nu eenmaal als een maagd het huwelijk in gaan.
ER Wordt heel erg negatief gedaan over een meisje die geen maagd is..
En ik vind dit heel erg moeilijk... Ik loop al dagen met de gedachte zal ik het wel of niet doen.. en het lijkt me beter als ik het wel doe..maar aan de andere kant wil ik het niet geheim houden..en zou ik het t liefst willen vertellen aan mijn toekomstige man.. maar wie gaat er uiteindelijk er onder lijden...
lieve mensen allemaal
wat moet je dan doen als het zover komt Het huwelijks nacht.
Welke jongen accepteert dit.. voor zover ik weet ken ik geen enkel man die dit zal accepteren. Je moet nu eenmaal als een maagd het huwelijk in gaan.
ER Wordt heel erg negatief gedaan over een meisje die geen maagd is..
En ik vind dit heel erg moeilijk... Ik loop al dagen met de gedachte zal ik het wel of niet doen.. en het lijkt me beter als ik het wel doe..maar aan de andere kant wil ik het niet geheim houden..en zou ik het t liefst willen vertellen aan mijn toekomstige man.. maar wie gaat er uiteindelijk er onder lijden...
Niet elke meisje bloedt bij haar ontmaagding dus hoe valt het te controleren...? Niet dus...! Je kan het hem vertellen maar je kan het ook voor jezelf houden...het is maar net wat jij denkt wat goed is...
Ik denk dat elke man liever wil dat zijn vrouw eerlijk is tegen hem ookal is ze geen maagd meer dit liever dan zo`n operatie uitvoeren want dat is helemaal erg als hij daar zou achterkomen...
Als je met jouw wil ontmaagd bent...maar je al berouw hebt getoond...kun je het beter voor je houden nogmaals het is iets tussen jou en Allah...
Mocht je tegen je wil ontmaagd zijn zou ik het wel vertellen...zo gemeen zou hij wel niet zijn dat hij jou dit dan gaat aanrekenen terwijl je er niks zelf aan kan doen... Hij heeft er wel recht op vind ik want jij hebt dan een trauma opgelopen en als je het niet zegt kan hij je ook niet steunen...of extra voorzichtig met je zijn...
De hersteloperatie zou ik echt van afzien...dit is gewoon echt NIET van de Islam
tashelghijt
21-02-2005, 16:38
Je hebt gelijk.. ik wil het t liefst vertellen..
Maar kan een man dat voelen of een meisje nog maagd is of niet..??
Je hebt gelijk.. ik wil het t liefst vertellen..
Maar kan een man dat voelen of een meisje nog maagd is of niet..??
nee...!
is hij trouwens nog maagd...?
tashelghijt
21-02-2005, 16:43
ik ben er een beetje onzeker over.. en ben gewoon bang dat mijn toekomstige aanstaande het niet zal accepteren.. maar dankzij jullie heb ik nu een besluit genomen..
IK DOE HET niet...
En ik zie wel wat de gevolgen zijn.
Ik hoop dat allah mij hiermee helpt insallah als het zo ver komt
Meiden dank jullie wel voor jullie steun en advies en jullie meningen erover..
SOKRAN ALLEMAAL ..WAREN ER MAAR MEER MENSEN DIE ZOALS JULLIE ZIJN en die niet gelijk afschrikken van het idee al.
Dank jullie wel
salaam allaikum
je hoeft het je man niet te zeggen hoor. hij hoeft jou ook niet te zeggen met wie hij bed heeft gedeelt of zo. het gaat erom wat jullie samen meemaken en niet wat er gebeurd is. en trouwens zoals ze zeiden niet iedereen bloed. dus het is tussen jou en Allah hij moet het je vergeven en niemand anders.
tis niet leuk.....daarom dames beter voorkomen dan genezen....maar als je eerlijk bent tegenover jezelf en tegenover allah zal allah je zonden bedekken en je vergeven inshallah!
Dus sluit hierbij voor jezelf dit hoofdstuk, vraag allah je te vergeven, vertrouw op allah en ga door met je leven alsof er nooit iets gebeurt is (dus deze zonde hoef je niet aan je medemens te vertellen)....
OumYAssine
21-02-2005, 18:21
ik ben er een beetje onzeker over.. en ben gewoon bang dat mijn toekomstige aanstaande het niet zal accepteren.. maar dankzij jullie heb ik nu een besluit genomen..
IK DOE HET niet...
En ik zie wel wat de gevolgen zijn.
Ik hoop dat allah mij hiermee helpt insallah als het zo ver komt
Meiden dank jullie wel voor jullie steun en advies en jullie meningen erover..
SOKRAN ALLEMAAL ..WAREN ER MAAR MEER MENSEN DIE ZOALS JULLIE ZIJN en die niet gelijk afschrikken van het idee al.
Dank jullie wel
salaam allaikum
Salaam Aleikoem oegti,
Ben blij dat je deze beslissing hebt genomen.Ik zag je topic en wilde niet oordelen en gaf je de informatie :( Want ik kan niet oordelen wat en hoe allemaal. maar nogemaals ben blij dat je het niet doet :)
Moge Allah je nogmaals sabr geven inshaAllah en je een broeder schenken die er geen problemen mee heeft en je helpt het een en ander te verwerken als dit van toepassing is AMIEN
Wa aleikoem asslam wa rahmtallah wa baraktuh OumYAssine
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.