Bekijk originele versie : ..::Waarom Tanger beter is dan alle andere Marokkaanse Steden...::..
Nou waarom...........?
De mensen die Tanger kennen mogen het hiet zeggen:D
Waarom?
Omdat...
-Tanger in verhouding dicht bij Europa ligt
-Tanger heeft een ECHTE winkelstraat.......
-Tanger heeft echte lekkere pizza's (pizza Oslo)...
- Tanger is verlost van Mr.Wimpie.......:D
-Tanger heeft het minst gaten in hun wegen.......:D
........:hoedaf:
Origineel gepost door EMIEN
Nou waarom...........?
De mensen die Tanger kennen mogen het hiet zeggen:D
Waarom?
Omdat...
-Tanger in verhouding dicht bij Europa ligt
-Tanger heeft een ECHTE winkelstraat.......
-Tanger heeft echte lekkere pizza's (pizza Oslo)...
- Tanger is verlost van Mr.Wimpie.......:D
-Tanger heeft het minst gaten in hun wegen.......:D
........:hoedaf:
Plus Tanger heeft de grootste shemkara van alles steden :D
SweetRose
09-02-2003, 23:30
Alles is toch nog beter dan midar hoor :rolleyes:
Origineel gepost door MrCharme
He maat, ik denk dat jij Marokko lang nog niet helemaal hebt rondgereisd. Ik ben vaak in Tanger geweest, maar de topstad blijft Agadir. Agadir is de MIAMI van Marokko hoor.
Ja toch of niet
Agadir Marrakech en Ouarzazate :goedzo:
He maat, ik denk dat jij Marokko lang nog niet helemaal hebt rondgereisd. Ik ben vaak in Tanger geweest, maar de topstad blijft Agadir. Agadir is de MIAMI van Marokko hoor.
MIAMI stinkt...........:lekkerpuh.............
Gaan te veel mensen dood, te veel drugs, en gangwars daarzo.......
In agadir ook :D?
Tanger is de WASHINGTON EN NEW YORK EN PARIJS EN MADRID van marokko :D:D:DD::D
MarocStar
09-02-2003, 23:38
Nou ik ben ook zowat in alle steden geweest, maar de mooiste en beste stad is toch CASA. Dat neemt niet weg dat andere steden niet mooi zijn, maar juist wel, maar ja er kan er maar 1 de beste zijn en dat is Casa. Iedereen die er is geweest en een tijdje daar heeft doorgebracht kan dat bevestigen.
PS: Als Tanger net zo groot was als Casa dan was zij misschien de allermooiste geweest, maar helaas.
MarocStar
09-02-2003, 23:45
Origineel gepost door Ihsan84
smahlie maar Agadir is wel tof maar de mensen daar trekken op niks .
ik ben daar twee dagen geweest en ik was blij dat ik terug in Tanger terugwas hoor !!!!
Maar het weer is daar wel zaliggggggggggggggggg
Agadir is een voornamelijk toeristisch gebied. Zonder toeristen en marokkanen uit het buitenland stelt het niets voor. Waarom ik Agadir niet echt vind uitblinken ten opzichte van andere steden is dat zij geen typische eigenschappen heeft waar men zich aan kan voorstellen. Agadir staat na de aardbeving in de jaren 70 als een luxe stad met luxe eigenschappen. Verder is het wel mooi hoor.
al_hamka
10-02-2003, 00:13
Zeg Stomme overloper zou je A.U.B. je mond willen houden?!?!!
Je bent een Kenitri en je zult het ook altijd blijven :D:hihi: Dus vergeet het maar... Tanger wil jou niet hebben :D
AND NO MATTER WHAT.... KENITRA BLIJFT THA BOMBBBBB :hoera:
Origineel gepost door al_hamka
Zeg Stomme overloper zou je A.U.B. je mond willen houden?!?!!
Je bent een Kenitri en je zult het ook altijd blijven :D:hihi: Dus vergeet het maar... Tanger wil jou niet hebben :D
AND NO MATTER WHAT.... KENITRA BLIJFT THA BOMBBBBB :hoera:
hahhahaha
mehdia oke...........
Maar KENITRA..............................
Die arme stad heeft alleen de Nafora.....:D............:jammer:
al_hamka
10-02-2003, 08:22
Origineel gepost door EMIEN
hahhahaha
mehdia oke...........
Maar KENITRA..............................
Die arme stad heeft alleen de Nafora.....:D............:jammer:
Ewa safiiiiii... Kenitra is MIJN stad en Marokko zou Marokko niet zijn zonder Kenitra :rolleyes:
:goedzo: Kenitra DOET gewoon (ook zonder mehdiya) :hoera:
PUNT UIT :hihi:
** SouSou **
missquemado
10-02-2003, 08:54
weet je kom maar een keer naar alhoceima daar hebben ook pizzaria's e.d. een nadeel van tanger is: de stranden daar zijn echt niks je kan niet eens je ogen normaal open doen of je krijgt gelijk drie kilo zand in je ogen, in alhoceima heb je dat niet.
een ander nadeel van tanger is dat je eerst je karate kunsten moet laten zien voordat je eindelijk een plaatje in een taxi kan veroveren.
blijkbaar is slaan daar heel gewoon.
maar voor de rest kan tanger er wel mee door.
Origineel gepost door missquemado
weet je kom maar een keer naar alhoceima daar hebben ook pizzaria's e.d. een nadeel van tanger is: de stranden daar zijn echt niks je kan niet eens je ogen normaal open doen of je krijgt gelijk drie kilo zand in je ogen, in alhoceima heb je dat niet.
een ander nadeel van tanger is dat je eerst je karate kunsten moet laten zien voordat je eindelijk een plaatje in een taxi kan veroveren.
blijkbaar is slaan daar heel gewoon.
maar voor de rest kan tanger er wel mee door.
Ik ben geen TANGAOUIA, maar tetouania!
IK wil je effe zeggen ik ben zowel in tanger geweest als in elhoceima, maar om eerlijk te zijn de laatste stelt niets voor naast TANGER EN TETOUAN en over de stranden gesproken je kunt niet normaal daar gaan zwemmen want als een vrouw moet je natuurlijk naar KIMADO gaan waar daar wordt je niet zo erg bekeken maar als je bijv naar TARAYOUSSEF gaat dan lijkt het wel of ze een monster hebben gezien alle mannen zitten naar je richting te kijken en hen eigen vrouwen zitten thuis opgesloten dus wie wilt genieten moet naar TETOUAN EN TAANGER!!!!!
De enige wat ik daar heb gezien is wat jullie PARKI neomen daar zit er wel een beetje leven in.
P.S maar ieder van ons vindt zijn de mooiste NORMAAAAAALLLLLLL
SowFunny
10-02-2003, 19:15
hmmm ik ben niet van tanger maar ben er wel eens geweest ik moet eerlijk zeggen het is de deftigste stad die ik heb bezocht in marokko lekker eten mooie winkelstraat en dan zwijg ik nog maar over de zee damnnn tanger is echt toppie ohja marrakech ook
MissBlaBla
10-02-2003, 19:16
Origineel gepost door House
Ja toch of niet
Agadir Marrakech en Ouarzazate :goedzo:
House has spoken ;)
BlaBla
AnouarBlueEyes
10-02-2003, 19:17
po[okhlmnb
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.