Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kiezen tussen jou vader of jou moeder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Tnawie
09-02-2003, 20:41

k vraag mij af, of er ook mensen hier prikken, die ooit tussen hun ouders moeten kiezen na een scheiding. ik zelf moest rond mn vierde tussen mn vader en moeder kiezen. wat ging er door je heen? kon je kiezen? was het wel eerlijk?

sinaya20
09-02-2003, 20:47
Das een moeilijke, maar als ik moet kiezen, neem ik mijn moeder want zij heeft me tenslotte negen maanden in haar buik gedragen en pijn doorgestaan. En als moeder zelf, ken ik die gevoel. ;)

minous21
09-02-2003, 20:49
:confused: ik zou het echt niet weten! Lijkt me moeilijk die keuze

AdamX
09-02-2003, 20:50
ik denk dat de meeste voor de moeder zullen kiezen, dat lijkt me logisch ik hoefde die keus gelukkige niet te maken, mijn ouders waren gelukkig samen, ja helaas waren verleden tijd, want mijn lieve vader si er niet meer sinds die autoongeluk :( Allah ira7moh en Allr7am jami3 al moslimin beste mensen geniet van je ouders zolang ze j nog hebt en luister naar ze , want je zult ze pas missen als ze er niet meer zijn :(

Tnawie
09-02-2003, 20:51

mn ouders gingen in maroc scheiden, k stond dan in de rechtzaal. mn vader aan de een kant en moeder aan de andere kant. en van de rechter moest k naar iemand lopen :(

Ismahane82
09-02-2003, 20:52
ik heb een hele goede band met mijn ma maar toch zou het echt heel moeilijk zijn, mijn ouders zijn al dik in de 60 dus de kans dat ik die beslissing ooit zou moeten nemen acht ik zeer klein en die twee zijn echt dol op elkaar

flower01
09-02-2003, 20:52
mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik heb gelukkig niet echt hoeven kiezen, wel heb ik gekozen om bij mn moeder te wonen. maar het contact met mijn vader is nog gewoon goed.

Tnawie
09-02-2003, 20:53
Origineel gepost door arabianprinces moeder durf je daarna jou vader aan te kijken

Chaimaa
09-02-2003, 20:53
Origineel gepost door AdamX ik denk dat de meeste voor de moeder zullen kiezen, dat lijkt me logisch ik hoefde die keus gelukkige niet te maken, mijn ouders waren gelukkig samen, ja helaas waren verleden tijd, want mijn lieve vader si er niet meer sinds die autoongeluk :( Allah ira7moh en Allr7am jami3 al moslimin beste mensen geniet van je ouders zolang ze j nog hebt en luister naar ze , want je zult ze pas missen als ze er niet meer zijn :( allahierehmoe...ina illahi wa ina illahi raji3oun..moge allah je steunen bij dit verlies..ik weet hoe het voelt..ben hem ook verloren op 7 jarige leeftijd...life is hard...

Tnawie
09-02-2003, 20:54
Origineel gepost door Chaimaa :( :(

Tnawie
09-02-2003, 20:56
Origineel gepost door sinaya20 Das een moeilijke, maar als ik moet kiezen, neem ik mijn moeder want zij heeft me tenslotte negen maanden in haar buik gedragen en pijn doorgestaan. En als moeder zelf, ken ik die gevoel. ;) k kon geen keuze maken. mn vader n mn moeder hielden ff veel van mij

Tnawie
09-02-2003, 20:57
Origineel gepost door minous21 :confused: ik zou het echt niet weten! Lijkt me moeilijk die keuze het feit dat je moet kiezen is al benauwend. als je voor de een kiest, zeg je eigenlijk ik geef meer om jou als van de andere ouder. Das geen makelijk gebaar

Chaimaa
09-02-2003, 20:58
Origineel gepost door Tnawie mn ouders gingen in maroc scheiden, k stond dan in de rechtzaal. mn vader aan de een kant en moeder aan de andere kant. en van de rechter moest k naar iemand lopen :( :( ik zou me niet in jou kunnen plaatsen...dat kunnen ze je toch niet maken

Tnawie
09-02-2003, 20:59
Origineel gepost door AdamX ik denk dat de meeste voor de moeder zullen kiezen, dat lijkt me logisch ik hoefde die keus gelukkige niet te maken, mijn ouders waren gelukkig samen, ja helaas waren verleden tijd, want mijn lieve vader si er niet meer sinds die autoongeluk :( Allah ira7moh en Allr7am jami3 al moslimin beste mensen geniet van je ouders zolang ze j nog hebt en luister naar ze , want je zult ze pas missen als ze er niet meer zijn :( allah ir7amoe hoewa wa jami3 almoeslimin:( ps; was jij vandaag nog naar de palastina bijeenkomst gekomen?

Tnawie
09-02-2003, 21:01

Origineel gepost door Chaimaa :( ik zou me niet in jou kunnen plaatsen...dat kunnen ze je toch niet maken k kon ook geen keuze makeh tussen mn ouders, dus koos k voor mn opa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8