Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anasheed groep

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Mysticalia
20-02-2005, 18:51

:o Salaam Heeft iemand ervaring met group Firdaous en El Housna?? :o

diddlina
20-02-2005, 18:59
Firdouas uit Belgie waardeloos, komen hun afspraken niet na namelijk.

Loepi
20-02-2005, 19:06
Ik zou het ook niet doen, heb ze 1 keer meegemaakt tijdens een bruiloft en vond ze naar mijn mening helemaal niet goed. Eentje kwam zelfs in een trainingsbroek en sportschoenen. Zo kom je toch niet naar een feestelijke gelegenheid. Ik heb wel een tip voor je, een andere anasheed band maar die zit wel in Den Haag, Attawba heet deze, en die heb ik op een henna avond meegemaakt van een van de meiden die ook in die band zit. En deze groep was echt Mashallah.... Veel succes meid

Mysticalia
20-02-2005, 19:12
bedankt meiden ;) Nog andere meningen :o

joepiee
20-02-2005, 22:34

Ik zou het ook niet doen, heb ze 1 keer meegemaakt tijdens een bruiloft en vond ze naar mijn mening helemaal niet goed. Eentje kwam zelfs in een trainingsbroek en sportschoenen. Zo kom je toch niet naar een feestelijke gelegenheid. Ik heb wel een tip voor je, een andere anasheed band maar die zit wel in Den Haag, Attawba heet deze, en die heb ik op een henna avond meegemaakt van een van de meiden die ook in die band zit. En deze groep was echt Mashallah.... Veel succes meid hoeveel kosten ze

Nilaam
21-02-2005, 00:38
Salam Firdaus is zeker 10 keer beter dan Tawba ik heb ze meegemaakt en vind Firdaus professioneler dan Tawba sorry. Firdaus uit Belgie is echt machallah en doen veel ambiance !!! ;)

Salima100
21-02-2005, 00:44
:o Salaam Heeft iemand ervaring met group Firdaous en El Housna?? :o Hey Misticalia, El Housna is niet denderend beter Firdaus geloof mij :D ze hebben mooie stemmen en moderne anachied en mensen mogen ook dansen :D Veel mensen nemen Firdaus dus niet twijfelen !!! laat je niet door de concurrentie beinvloeden ;) Succes en lahi kemel bel gheyr :)

Mysticalia
21-02-2005, 08:42
Hey Misticalia, El Housna is niet denderend beter Firdaus geloof mij :D ze hebben mooie stemmen en moderne anachied en mensen mogen ook dansen :D Veel mensen nemen Firdaus dus niet twijfelen !!! laat je niet door de concurrentie beinvloeden ;) Succes en lahi kemel bel gheyr :) :confused: wieis nu beter? Firdaous of El Housna? :maf: Heeft iemand het nr van Firdaous?

nour_el_nador
21-02-2005, 08:53
:confused: wieis nu beter? Firdaous of El Housna? :maf: Heeft iemand het nr van Firdaous? Ga voor Nibras, zij zijn de chte toppers!!!!! :nijn:

Ghizlane_girl
21-02-2005, 09:13
heb heel veel positieve reacties gehoord en gelezen over Nibras.

Mysticalia
21-02-2005, 09:21
ja Nibras heb ik ook veel goede zaken gehoord maar ook dat ze 'streng' zijn :confused: Oegth Ellen, over Firdaous heb ik gisteren nog veeeeeeeeeel positiefs gehoord ;) En what about Souboul Salam?

Ghizlane_girl
21-02-2005, 09:22
Souboul Salam is ook heeeel goed. is er geen lid daarvan die Fatiha heet?

Mysticalia
21-02-2005, 09:29
ok bedankt :goedzo: ja fatiha is lid van souboul Salam, ik ga haar eens contacteren inshAllah. :zwaai: Allah ikemmel bighier inshAllah

Ghizlane_girl
21-02-2005, 09:32
Fatiha is mijn buurmeiske

kaftanmode
21-02-2005, 09:37

Hey Mystic.... ik raad je echt aan om Nibraas te nemen, had ze zelf op m'n huwelijk en ze waren echt supergoed, houden hun afspraken, mashallah prachtige stemmen en brengen veel ambiace met zich mee, de vrouwen hebben het echt naar hun zin gehad en mochten dansen, dus streng zijn ze niet meer, in het begin was het idd zo, maar nu niet meer, ze hebben mn dag echt volmaakt gemaakt wollah, ik heb niets negatiefs te zeggen, Souboul Salaam Raad ik je eerlijk gezegd af, we hadden hun voor de bruiloft van mn broer en wat een teleurstelling, ze waren te laat, ze zaten er met tegenzin, kon je zo van hun gezicht lezen, zijn te duur naar mijn mening en te vroeg vertrokken, ik d8 mss hadden ze een slecht dag, wel een paar maand later trouwde een vriendin van me en ze had hen vastgelegd voor haar grote dag meskiena, ze zijn niet eens komen opdagen, 3 uur voor het feest belde ze af , met de smoes dat ze geen vervoer hadden, mn vriendin natuurlijk in alle staten en heb al meer van die verhalen over hun gehoord. Als je echt een betrouwbare en eerlijke anasheed wil, bel dan Nibraas, wees snel, wat ze zitten momenteel al vol tot en met juli vertelde een vriendin vorige week. Veel succes zina ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5