Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn jullie echt zo gelovig of doen jullie alsof!!!!!!!????

Pagina's : [1] 2

LZN
09-02-2003, 19:52

IK WIL NIEMAND AANVALLEN MAAR IK VRAAG ENRNSTIG AF OF IEDEREEN DIE ZICH ZO GELOVIG OVER DOET KOMEN WERKELIJK OOK DE ISLAM PRAKTIZEERT. VOLGENS MIJ GEBRUIKEN HEEL VEEL VAN JULIE DE ISLAM OM EEN GOEDE INDRUK ACHTER TE LATEN BIJ JULLIE CYPERGENOTEN. BV HOE KUN JE DE ISLAM IN JE MOND NEMEN EN ONDERTUSSEN VOLLOP DISCUSSIEREN OVER KLAARKOMEN??.

MrHaarlem
09-02-2003, 19:56
Origineel gepost door Sennaa IK WIL NIEMAND AANVALLEN MAAR IK VRAAG ENRNSTIG AF OF IEDEREEN DIE ZICH ZO GELOVIG OVER DOET KOMEN WERKELIJK OOK DE ISLAM PRAKTIZEERT. VOLGENS MIJ GEBRUIKEN HEEL VEEL VAN JULIE DE ISLAM OM EEN GOEDE INDRUK ACHTER TE LATEN BIJ JULLIE CYPERGENOTEN. BV HOE KUN JE DE ISLAM IN JE MOND NEMEN EN ONDERTUSSEN VOLLOP DISCUSSIEREN OVER KLAARKOMEN?? BESTE sENNAA zullen we iedereen in hun waarde laten. Als iemand doet alsof, zal hij daarvoor gestraft worden. Is men oprecht zal men daarvoor beloond worden. Ik zelf ben een moslim die nog veel moet leren, maar ik doe in ieder geval mijn best..............................

tonk
09-02-2003, 20:22
Ik krijg ook wel eens het gevoel dat men zich hier roomser dan de paus voordoet. Maar ik ga er altijd vanuit dat men eerlijk is. Als je vraagtekens gaat zetten bij wat iemand beweert, maar ondertussen wel gewoon op postings van die persoon reageert, dan is niet echt eerlijk, vind ik.

Moeslimma87
09-02-2003, 20:27
groot gelijk rm haarlem, het niet onze taak om te weten of iemand zich voordoet als een echte moslim of niet. Laat dat maar aan Allah(swt) om daarover te beslissen... wa salamoe alaykoem

House
10-02-2003, 08:07

Origineel gepost door Sennaa IK WIL NIEMAND AANVALLEN MAAR IK VRAAG ENRNSTIG AF OF IEDEREEN DIE ZICH ZO GELOVIG OVER DOET KOMEN WERKELIJK OOK DE ISLAM PRAKTIZEERT. VOLGENS MIJ GEBRUIKEN HEEL VEEL VAN JULIE DE ISLAM OM EEN GOEDE INDRUK ACHTER TE LATEN BIJ JULLIE CYPERGENOTEN. BV HOE KUN JE DE ISLAM IN JE MOND NEMEN EN ONDERTUSSEN VOLLOP DISCUSSIEREN OVER KLAARKOMEN?? Wat is er mis mee met discusseren over klaarkomen, als je daarbij iemand z'n vraag kan beantwoorden?

azzin_ino21m
10-02-2003, 09:53
salaam sommige mensen doen alsof ze gelovig zijn door zeg maar een hoofddoek te dragen en door er over te gaan praten en sommige mensen menen het dan niet maar er zijn meer moslim gelovige die er wel serieus mee omgaan en zoals jullie weten god waakt over ons en laten we het aan hem over laten salaam waylaykum, warahmatoelah wabarakatoeh

etoadou
10-02-2003, 11:03
We moeten allen wat doen aan ons geloof, discusseren over klaarkomen is niet erg. Wat erg is, is alles proberen haram te maken. dat hebben sommige hypocriten gedaan, nu zie hier een golf die dat ook doet. das ergggggggg

Safia21
10-02-2003, 11:15
Een gelovige dat ben je in je hart en alleen Allah swt weet wat jouw intenties zijn Ik vind het juist heel mooi dat hier zoveel over ons Geloof gesproken wordt en doe daar graag aan mee Ik ga er van uit dat er zich hier eerlijke mensen bevinden en daarom doet het mij grote vreugde om te mogen lezen dat vele Broeders en Zusters zo uitgebreid bezig zijn met het geloof Liefs safia

shafia
10-02-2003, 17:32
Salaam eleykoem wr wb teneerste scheinheiligheid is niet goed in de islam de gene die dat doet zou zijn straf wel krijgen je houd niet andere voor de gek maar je zelf. maar ik vind het zo raar dat hier wordt gesproken van doen mensen dat voor de nep ofzo? broeders en zusters waar zit jullie vertrouwen? twijfel nooit aan je broeder en zusters intentie hoe moeilijk dit kan zijn maar dat is iets tussen Allah swt en en niet tussen jou en die persoon. en wat betereft over dat klaakomen je mag in de islam zelf over sex praten als dit maar op een goede manier gebeurd en als je het wel in de mom van de islam doet en niet met een andere intentie Zusters en broeders verwijder elkaar van de zonde gair inscha Allah walikom salaam wr wb shafia

Dina_23
16-02-2003, 13:55
SENNA HEB JE HELEMAAL GELIJK IN,OPEENS BID IEDEREEN??? ZZE DRAGEN ALLEMAAL HOOFDOEK ENZ ENZ ZWAAR OVERDREVEN. MAAR JA NATUURLIJK OOK WEER NIET IEDEREEN

miss_kreta
16-02-2003, 14:17
Als mensen zich geloviger voordoen dan ze werkelijk zijn, gaan ze dat in deze topic natuurlijk niet vertellen, lijkt mij....Stel dat het klopt, kan het misschien de functie hebben dat mensen (na het lezen dat hun broeders en zusters goed bezig zijn) nog beter de Islam willen praktizeren. Dus het kan een extra stimulans zijn. Natuurlijk moet je niet afhankelijk zijn van wat anderen wel/niet doen, maar soms kan het je net dat duwtje in de rug geven. Als ik iets kan opsteken van andermans informatie, is het voor mij niet meer relevant of het waar is of niet. Het feit dat mensen het zo realistisch kunnen omschrijven, kan aangeven dat het hun streven is. In hun gedachten leeft het al; nu nog in de praktijk.

sinaya20
16-02-2003, 18:54
Zie dat jij maar echt gelovig zijt en laat iedereen in hun waarde! Wa salaam wahalikom

Oem_Lena
16-02-2003, 21:14
Origineel gepost door Sennaa IK WIL NIEMAND AANVALLEN MAAR IK VRAAG ENRNSTIG AF OF IEDEREEN DIE ZICH ZO GELOVIG OVER DOET KOMEN WERKELIJK OOK DE ISLAM PRAKTIZEERT. VOLGENS MIJ GEBRUIKEN HEEL VEEL VAN JULIE DE ISLAM OM EEN GOEDE INDRUK ACHTER TE LATEN BIJ JULLIE CYPERGENOTEN. BV HOE KUN JE DE ISLAM IN JE MOND NEMEN EN ONDERTUSSEN VOLLOP DISCUSSIEREN OVER KLAARKOMEN?? even een vraag hoe doe je dat, indruk maken bij cybergenoten, schijnheilige achter de pc?ik begrijp het niet hoor :zwaai: :Iluvu: :zwaai:

DESPERADA
16-02-2003, 23:06
Origineel gepost door Dina_23 SENNA HEB JE HELEMAAL GELIJK IN,OPEENS BID IEDEREEN??? ZZE DRAGEN ALLEMAAL HOOFDOEK ENZ ENZ ZWAAR OVERDREVEN. MAAR JA NATUURLIJK OOK WEER NIET IEDEREEN SobhAllah, doet me goed te horen dat iedereen bid...En iedereen draagt ook nog eens Hoofdoek...Wat is daar overdreven aan.....?? Wat is daar zo raar aan?? :rolleyes: Tiss je Plicht als moslimzijnde... Maar om op de topic terug te komen... Daden gaan samen met de intentie, als iemand zich al anders voordoet dan ie in werkelijkheid is, Wie hou je dan voor de gek?? Je zelf...! Je hebt pas het recht om iemand te verbeteren, of iemand een les voor te lezen als je daar zelf ook aan voldoet.... Wij kunnen niet in ieders hart een kijkje nemen om te weten wat daar achter zit, Vertrouw op Allah SWT........ Allah ou ALiem

Dina_23
17-02-2003, 19:34

je snapt het niet,ik bedoel overdreven dat ze opeens zo praten,ik denk dat de meiden gewoon scheinheilig doen omdat ze denken in hun achterhoofd misschien zit hier wel mijn aanstaande man te surfen op marokko.nl!!!!

Pagina's : [1] 2