Bekijk originele versie : hoe zou je je voelen als die persoon met wie je naar bed bent gegaan HIV heeft??
omarmuslim
20-02-2005, 04:21
Slm broeders en zusters
er zijn jammer genoeg mensen die het vaak doen (vrijen) met bekende en onbekende mensen, wat ik zowiezo fout vind, ik zou wachten tot je huwlijksnacht maar goed niemand is perfect, dus die duikt met iemand het bed in MAAR achteraf blijkt ze dus besmet te zijn Met hiv (aids),
vandaar dat ik jullie allen waarschuw, dat je niemand in deze tijd moet vertrouwen, het kan zijn dat zo'n persoon weet dat die ziek is met hiv en jou hiermee ook wil/heeft besmet expres, maar het kan ook zijn dat die persoon ook het bed deelt met meerdere, en hierdoor besmet is zonder dit te weten en dus jou hiermee heeft besmet (helaas).
Dus zou ik zeggen als ik dit zo hoor dat er best wel veel mensen besmet zijn met hiv, je extra allert moet zijn gebruik condoom (is niet 100% garantie). maar goed
echt safe is als je gewoon maagd blijft en trouwd ook met iemand die maagd is als je zo'n persoon kan vinden(zijn er wel)
wat vinden jullie zelf hiervan? en geef jullie meningen maar ,
graag ook hoe jullie zouden voelen als het jullie overkomt, en ook wil ik de mensen horen die dit misschien hebben meegemaakt of iemand in hun omgeving die ze kennen die dit hebben meegemaakt,
moge allah ons behoeden voor wat er komen gaat, en ons vergeven voor de zonde's die we hebben begaan,
alvast bedankt broeders en zusters,
chebba_laila
20-02-2005, 22:45
Zou hard foktup zijn maar dan vind ik als je met jan en alleman het bed in duikt dat het dan j eiegen schuld is srry misschien hard maar wel een feit...maar ben jij ermee besmet dan als ik vragen mag mohim goed dat je iedereen wilt waarschuwen:)
SoussiaN
20-02-2005, 23:27
Dan ben je letterlijk en figuurlijk genaaid:melig:
omarmuslim
21-02-2005, 09:10
gegroet broeders en zusters,
nee ik ben niet besmet el hamdoelilah of zo nee ik ga met iemand in bed als ik getrouwd ben insallah,
ik vroeg het mijzelf af want het kan gebeuren vooral in deze tijd dat iedereen zomaar in bed duikt
gegroet
lelalaila
21-02-2005, 10:12
ik zou helemaal gek worden die gene heeft het dan meteen verpest voor altijd!!!!!!!oprotten!
omarmuslim
24-02-2005, 08:15
ik zou helemaal gek worden die gene heeft het dan meteen verpest voor altijd!!!!!!!oprotten!
slm,
dat is wel leuk en aardig dat ie moetoprotten,
MAAR jij zit met een gebakke peer jij moet voor altijd rondlopen met een of andere ziekte waar je misschien van aan dood kunt gaan op jonge leeftijd,
gegroet
ik zorg er gewoon voor dat het me nooit kan overkomen
omarmuslim
27-02-2005, 03:05
Ah oui! C'est tres ennuyeux!
slm ja zeker zeer vervelend, maar je moet het wel zien te vermijden of maakt ht voor jou niets uit?
gegroet
MisssKoezina
27-02-2005, 20:05
ik zou zeggen: EIGEN SCHULD DIKKE BULD
radi1978
14-03-2005, 06:40
had je maar een condoom moeten gebruiken!!!!!!!!!!!!
maar ja sexuele voorlichting is nog een groot taboe
ik zou zeggen: EIGEN SCHULD DIKKE BULD
Mee eens, het is een straf van Allah (swt) voor de mensen die zonder trouwen sex hebben. Als je gewoon als maagd trouwt met een maagd partner, dan hebben jullie geen probleem.
Btw: Hiv is tegenwoordig niet dodelijk meer, er zijn medicijnen. Allen die hebben wel bijwerkingen.
miss_mocroflava
20-03-2005, 21:21
wuhahahah dan ben je letterlijk en figuurlijk genaaid! Maaruh wat zeg je tegen je familie?? :hihi:
TheMasochist
20-03-2005, 21:39
Verneukt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.