Bekijk originele versie : De gevolgen voor de kinderen bij een échtscheiding
Ruzie tussen man en vrouw die getrouwd zijn..komt veel voor..maar als de ruzie groter wordt, zodanig groot dat de twee mensen dagelijks hoogoplopende ruzie hebben..wordt het heel moeilijk om nog samen te kunnen leven..de oplossing zou kunnen zijn scheiden..
Maar dat is zonder rekening te houden met de eigen kinderen..
Als men geen rekening houdt met de kinderen..kan het voor de kinderen dramatisch aflopen met alle gevolgen vandien..
Nu heeft men vastgesteld dat de hoogte of intensiteit van de ruzie tussen de ouders, wanneer het kind bij aanwezig is de graad van de geestelijke beschadiging bij het kind mogelijk kan bepalen..Allah Yahfad..
Tip: heb je ruzie probeer zoveel mogelijk de kinderen weg te houden, wat niet altijd kan natuurlijk..in ieder geval als de ruzie of probleem te groot is..moet je je kinderen hier op een objectieve manier over inlichten..
De kinderen mogen in geen geval de speelbal zijn tussen hun ouders.
Graag alleen serieuze reacties..thanks.
SowFunny
09-02-2003, 18:04
oh heb ook gescheiden ouders :(
Hindaatje
09-02-2003, 18:07
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ruzie tussen man en vrouw die getrouwd zijn..komt veel voor..maar als de ruzie groter wordt, zodanig groot dat de twee mensen dagelijks hoogoplopende ruzie hebben..wordt het heel moeilijk om nog samen te kunnen leven..de oplossing zou kunnen zijn scheiden..
Maar dat is zonder rekening te houden met de eigen kinderen..
Als men geen rekening houdt met de kinderen..kan het voor de kinderen dramatisch aflopen met alle gevolgen vandien..
Nu heeft men vastgesteld dat de hoogte of intensiteit van de ruzie tussen de ouders, wanneer het kind bij aanwezig is de graad van de geestelijke beschadiging bij het kind mogelijk kan bepalen..Allah Yahfad..
Tip: heb je ruzie probeer zoveel mogelijk de kinderen weg te houden, wat niet altijd kan natuurlijk..in ieder geval als de ruzie of probleem te groot is..moet je je kinderen hier op een objectieve manier over inlichten..
De kinderen mogen in geen geval de speelbal zijn tussen hun ouders.
Graag alleen serieuze reacties..thanks.
hier zit ik momenteel middenin :(
SowFunny
09-02-2003, 18:08
Origineel gepost door Hindaatje
inchallah komt het wel goed
Hindaatje
09-02-2003, 18:10
Origineel gepost door SowFunny
inchallah komt het wel goed
I hope so...insha-allah :(
Origineel gepost door SowFunny
oh heb ook gescheiden ouders :(
SowFunny..ik voel met je mee..ik steun jou.
Onslaught
09-02-2003, 18:12
precies........
Origineel gepost door Hindaatje
Mijn steun heb je ook..wat het ook wordt..we hopen allemaal dat het goedkomt incha'allah amin..
SowFunny
09-02-2003, 18:14
bedankt mj
Hindaatje
09-02-2003, 18:14
Mijn steun heb je ook..wat het ook wordt..we hopen allemaal dat het goedkomt incha'allah amin..
thanx..
MissChica
09-02-2003, 18:16
Mijn ouders zijn ook gescheiden
Origineel gepost door Kadir
Ik heb alleen me ma, dus nooit problemen mee gehad, maar kan wel begrijpen dat t erg is. Maar NIET zo erg, je hebt tenminste nog je beide ouders, er zijn veel kinderen die t nog erger hebben;)
Als je nog kontakt hebt met je beide ouders..dan is het zo :goedzo:
Maar sommige ouders dwingen hun kinderen om een keuze te maken tussen papa of mama..en dit vind ik zooooo :jammer: :jammer: :jammer:
Onslaught
09-02-2003, 18:17
Maar sommige ouders dwingen hun kinderen om een keuze te maken tussen papa of mama..en dit vind ik zooooo :jammer: :jammer: :jammer:
........
Hindaatje
09-02-2003, 18:17
dat is inderdaad het ergste...ze hebben het zelf nie in de gaten..als me ouders ruzie gaan maken betrekken ze mij er altijd bij,vooral omdat ik de oudste thuis ben...dat is t zo van hinda ik heb gelijk tog? en daar wordt ik echt gek van :(
wafa_armani
09-02-2003, 18:18
Dat kinderen aanwezig moeten zijn bij die ruzies is al erg genoeg, maar het wordt nog erger wanneer de ouders besluiten toch te gaan scheiden en de kinderen (als ze wat ouder zijn) een keuze moeten maken tussen beide ouders:(. Dit lijkt me echt verschrikkelijk en dat wens ik niemand toe... :verdriet:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.