Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar erger je je eigen kapot aan?

Pagina's : [1] 2

Wael_progressiv
19-02-2005, 21:49

Ik erger me altijd zo kapot aan die zwervers en junkies op het centraal station bij de roltrap en in het centrum; "Heeft u een kleine bijdrage voor een dakloze?" waarop ik zeg; "Nee want ik ben zelf dakloos!" Het geld wat ze krijgen kopen ze biertjes voor of jointjes want ookal stellen ze de vraag van één meter afstand...de asbakkenlucht en bier komt je overal tegemoet. Verder erger ik me ook aan die aansprekende kakkers die je om de 5 minuten zonder dat je het wilt moet paseren met vragen als "Heeft u even een momentje voor een goed doel", ik zeg meestal; "Sorry I don't speak Dutch." Maargoed, waar ergeren jullie jezelf aan?

Arthas
19-02-2005, 21:54
Aan domme mensen die een gesprek voeren van min 10 op de schaal van inteligentie. Maar dat is fout van mij, omdat ik ze beledig, en waarom luister ik eigenlijk naar een gesprek van hun? Mischien omdat ze naast me op het bankje zaten te schreeuwen.

Blonde_Godin
19-02-2005, 22:01
Ik erger me altijd zo kapot aan die zwervers en junkies op het centraal station bij de roltrap en in het centrum; "Heeft u een kleine bijdrage voor een dakloze?" waarop ik zeg; "Nee want ik ben zelf dakloos!" Het geld wat ze krijgen kopen ze biertjes voor of jointjes want ookal stellen ze de vraag van één meter afstand...de asbakkenlucht en bier komt je overal tegemoet. Verder erger ik me ook aan die aansprekende kakkers die je om de 5 minuten zonder dat je het wilt moet paseren met vragen als "Heeft u even een momentje voor een goed doel", ik zeg meestal; "Sorry I don't speak Dutch." Maargoed, waar ergeren jullie jezelf aan? Ik erger me ook vooral aan die zwervers. Kwam er eens een zwerver naar me toe op Den Haag centraal, vraagt hij me geld. Ik ben de goedheid zelve, dus ik wilde hem een euro geven. Zegt hij dat hij vijf euro wilde! :kwaad: Ondankbare schepsels, die zwervers! Waar ik me verder vreselijk aan erger zijn mensen die een ellenlang gesprek door hun mobieltje voeren terwijl ze op het openbaar vervoer zitten. Echt afgrijselijk. Dan zou ik het liefst dat mobieltje door hun strot willen rammen. :kwaad:

Wael_progressiv
19-02-2005, 22:03
:kwaad: Ik erger me ook vooral aan die zwervers. Kwam er eens een zwerver naar me toen op Den Haag centraal, vraagt hij me geld. Ik ben de goedheid zelve, dus ik wilde hem een euro geven. Zegt hij dat hij vijf euro wilde! :kwaad: Ondankbare schepsels, die zwervers! Waar ik me verder vreselijk aan erger zijn mensen die een ellenlang gesprek door hun mobieltje voeren terwijl ze op het openbaar vervoer zitten. Echt afgrijselijk. Dan zou ik het liefst dat mobieltje door hun strot willen rammen. :kwaad: Ik vindt het ook altijd waardeloos als er een lange rij staat in een winkel, dat de kassiere gewoon op haar doodgemak de hele week zit door te nemen met de klant, dat ze de kinderen smorgens naar school moest brengen en dat savonds de spinazie aangekookt was...Oef wat haat ik dat!

sneakynawal
19-02-2005, 23:19

Ik vindt het ook altijd waardeloos als er een lange rij staat in een winkel, dat de kassiere gewoon op haar doodgemak de hele week zit door te nemen met de klant, dat ze de kinderen smorgens naar school moest brengen en dat savonds de spinazie aangekookt was...Oef wat haat ik dat! Hey! Laat die caissière lekker kletsen :p

Rebel_1963
19-02-2005, 23:24
Hey! Laat die caissière lekker kletsen :p Kletsen??? Je hoort hele levensverhalen als je in de rij staat.

sneakynawal
19-02-2005, 23:26
Kletsen??? Je hoort hele levensverhalen als je in de rij staat. :hihi:

Blade20
19-02-2005, 23:27
Het klinkt vreemd maar voor de pessimist die ik altijd ben erger ik me niet snel aan iets. Ik vind alles onzin wat in de hoek ligt van menselijke waanvoorstellingen, dagelijkse routines en emoties, dus ook ergeren.

sneakynawal
19-02-2005, 23:29
Het klinkt vreemd maar voor de pessimist die ik altijd ben erger ik me niet snel aan iets. Ik vind alles onzin wat in de hoek ligt van menselijke waanvoorstellingen, dagelijkse routines en emoties, dus ook ergeren. En waarom ben je zo pessimistisch?

Wael_progressiv
19-02-2005, 23:31
Ohja en die verschrikkelijke lange lijsten bij de woningbouw!!! We staan al jaren ingeschreven maar we moeten nog minsten 4 jaar wachten voordat we echt kans maken op een woning!!! Vieze oplichters, betaal je 35 euro per jaar voor terwijl reageren pas na 6 jaar effekt krijgt...

Wael_progressiv
19-02-2005, 23:31
Hey sneaky hoe was het in Czech???

Blade20
19-02-2005, 23:36
En waarom ben je zo pessimistisch? Omdat ik inzien wat voor een onzin deze wereld is. Ieder doel wat een mens zich stelt is triviaal. Ik voel niets als gevolg van wat...uit het verleden...dus ik heb geen behoefte aan naasten. Kinderen zijn onzin, er zijn al genoeg andere mensen op de wereld aan het fokken als het er teveel worden komt er vanzelf wel hongersnood of een of andere ziekte die de boel uitbalanceerd. Ik heb geen echt doel in het leven, enkel het doorlopen tot het eind. Iedere bezigheid in het leven is totaal zinloos als je erover nadenkt. Ik weet niet wat voor spelletje er wordt gespeeld in het groot, maar het is duidelijk dat het leven slechts een tussenstadium is. Het speelt geen rol van betekenis, daarom stel ik geen doel, enkel dat ik aan de andere kant van het leven moet komen.

sneakynawal
19-02-2005, 23:36
Hey sneaky hoe was het in Czech??? Dat is zooo lang geleden ( 6 dec. - 10 dec) ! Cool dat je het nog hebt onthouden!!! Het was geweldig :D

sneakynawal
19-02-2005, 23:38
Omdat ik inzien wat voor een onzin deze wereld is. Ieder doel wat een mens zich stelt is triviaal. Ik voel niets als gevolg van wat...uit het verleden...dus ik heb geen behoefte aan naasten. Kinderen zijn onzin, er zijn al genoeg andere mensen op de wereld aan het fokken als het er teveel worden komt er vanzelf wel hongersnood of een of andere ziekte die de boel uitbalanceerd. Ik heb geen echt doel in het leven, enkel het doorlopen tot het eind. Iedere bezigheid in het leven is totaal zinloos als je erover nadenkt. Ik weet niet wat voor spelletje er wordt gespeeld in het groot, maar het is duidelijk dat het leven slechts een tussenstadium is. Het speelt geen rol van betekenis, daarom stel ik geen doel, enkel dat ik aan de andere kant van het leven moet komen. Nerrie....geen greintje positiviteit in jou.. Heb je je wederhelft al ontmoet? Wedden dat je het leven dan ineens een stuk leuker gaat vinden! Succes met het doorlopen van je leven!

Wael_progressiv
19-02-2005, 23:40

Dat is zooo lang geleden ( 6 dec. - 10 dec) ! Cool dat je het nog hebt onthouden!!! Het was geweldig :D Ja ik ben een tijdje niet online geweest. Had het druk met een of andere kassamedewerker... :D

Pagina's : [1] 2