Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verleden - heden - toekomst

Pagina's : [1] 2

Onslaught
09-02-2003, 17:43

wie heeft nog iets wat in de verleden afspeelde nu uit het niets terug komt in de heden, en wie weet je toekomst, wie heeft dat maak niet uit wat. wie o wie, wil jullie mening horen of de situatie of weet ik het, wilw eten hoe jij als persoon het oplosde en jij als persoon of het je heeft beinvloed erg of normaal, en of de andere ook beinlvoed zijn of waren? wie o wie

Nefertete
09-02-2003, 17:46
M'n verleden komt gelukkig in geen enkel opzicht terug in 't heden, heeft mn toekomst wel erg beïnvloed, verandert je manier van keuzes maken. (ook in een opzicht om herhaling te voorkomen)

SweetRose
09-02-2003, 17:46
:goedzo: je begint al minder typfouten te typen

SowFunny
09-02-2003, 17:47
damnnnn wat zegt die onozelaar typ normaal

Onslaught
09-02-2003, 17:47

Origineel gepost door Nefertete M'n verleden komt gelukkig in geen enkel opzicht terug in 't heden, heeft mn toekomst wel erg beïnvloed, verandert je manier van keuzes maken. (ook in een opzicht om herhaling te voorkomen) hmmmmm? maar stel het is geen keuze die je kan maken en dan of wat dan? want ik weet een mens leer van zijn fouten maar stel de situatie verander of de persoon komt ne gaat of allebei of iets anders en dan?

Onslaught
09-02-2003, 17:49
Origineel gepost door zin 'n midar :goedzo: je begint al minder typfouten te typen nou sorry maar als ik me *** voel dan typ ik langzaam snap je, dus zoals me nu, en als ik mezelf ben dan typ ik gewoon blind maar ja en snowfunny als je niet bevalt donder dan ff op, dit is ff serieus

SowFunny
09-02-2003, 17:50
"zoals me nu" je bent eruug

SowFunny
09-02-2003, 17:51
ik doe wat ik wil ik hoef niet te doen wat jij zegt okey?

SweetRose
Origineel gepost door Onslaught nou sorry maar als ik me *** voel dan typ ik langzaam snap je, dus zoals me nu, en als ik mezelf ben dan typ ik gewoon blind maar ja ok dan..wat het ook is sterkte en succes ;)

Nefertete
Origineel gepost door Onslaught hmmmmm? maar stel het is geen keuze die je kan maken en dan of wat dan? want ik weet een mens leer van zijn fouten maar stel de situatie verander of de persoon komt ne gaat of allebei of iets anders en dan? mensen leren wel van hun fouten, maar 't karakter van een mens is vaak te zwak om verleidingen te weerstaan... je weet beter maar toch.. als het om een persoon gaat, die je uit je verleden kent, en de situatie is ondertussen al verandert en het persoon zelf ook... tsjah... moeilijk om te zeggen... zou zelf dan gaan handelen volgens de redenatie.. als die persoon al een keer uit m'n leven is geweest, dan is daar een reden voor geweest. je moet er ook rekening mee houden wat voor veranderingen 't met zich meebrengt, en of je dat wel wilt... (damn wat loop ik weer wazig te kletsen, duidelijk zondag )

Onslaught
09-02-2003, 17:52
hey snowfunny kanker toch op joh vieze heks, dit is een serieus topic ik vraag hier hulp geen kritiek of ik kan typen of wel tering shit zeg dammmmm

Onslaught
09-02-2003, 17:53
Origineel gepost door Nefertete mensen leren wel van hun fouten, maar 't karakter van een mens is vaak te zwak om verleidingen te weerstaan... je weet beter maar toch.. als het om een persoon gaat, die je uit je verleden kent, en de situatie is ondertussen al verandert en het persoon zelf ook... tsjah... moeilijk om te zeggen... zou zelf dan gaan handelen volgens de redenatie.. als die persoon al een keer uit m'n leven is geweest, dan is daar een reden voor geweest. je moet er ook rekening mee houden wat voor veranderingen 't met zich meebrengt, en of je dat wel wilt... (damn wat loop ik weer wazig te kletsen, duidelijk zondag ) precies wat ik had verw8 een antwoord die iedere mens zo geven:( maar ja. dank je lunatic

Nefertete
09-02-2003, 17:55
Origineel gepost door Onslaught precies wat ik had verw8 een antwoord die iedere mens zo geven:( maar ja. dank je lunatic als je nou iets duidelijker zou kunnen zijn met de kwestie waar je mee zit, dan kan ik ook beter antwoord geven.

SowFunny
09-02-2003, 17:55
Origineel gepost door Onslaught hey snowfunny kanker toch op joh vieze heks, dit is een serieus topic ik vraag hier hulp geen kritiek of ik kan typen of wel tering shit zeg dammmmm damnnn you are pretty shity

Onslaught
09-02-2003, 17:57

Origineel gepost door Nefertete als je nou iets duidelijker zou kunnen zijn met de kwestie waar je mee zit, dan kan ik ook beter antwoord geven. ik geef voorbeeld: stel je buurman die betekend veel voor je ofzo, en ja keek tegen hem op. en later kom je achter wat hij deed, dus er groeit woede en haat in je, en na zo decenia laat hij weer wat van hem horen maar via via???

Pagina's : [1] 2