Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me, ik heb een probleempje...

Pagina's : [1] 2 3

chicamaroquia
09-02-2003, 15:06

vol goede moed ben ik een tijdje terug met een groepje mensne uit mijn wijk aan het opzetten van een krantje begonnen voor de allochtone medemens in mijn wijk ('zwarte' buurt) nu hebben we alle artikelen en dergelijke af en moeten we met de opmaak beginnen. :eek: ineens kwamen we tot de conclusie dat we helemaal geen programma hebben om een krantopmaak mee te maken! en we hebben ook geen idee waar we die kunnen halen en welk programma je daarvoor nodig hebt!!!!!!!!!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen! de deadline nadert (we hebben subsidie van de gemeente gehad) maar we weten niet hoe we verder moeten! alvast bedankt.

SowFunny
09-02-2003, 15:09
wat zeg jij

chicamaroquia
09-02-2003, 15:11
Origineel gepost door SowFunny wat zeg jij hoezo?

SowFunny
09-02-2003, 15:13
ik snap je niet?wat zoek je nu?

chicamaroquia
09-02-2003, 15:14

een programma om een krantopmaak te maken.

al_hamka
09-02-2003, 15:16
Sorry meid ik kan je niet helpen :verdriet:

MrHaarlem
09-02-2003, 15:17
Het simmpelste is denk ik powerpoint., maar ik denk dat er betere programma s zullen zijn. Maar misschien het proberen waard

SowFunny
09-02-2003, 15:19
of FrontPage Express is ook goed hoor

chicamaroquia
09-02-2003, 15:21
Origineel gepost door SowFunny of FrontPage Express is ook goed hoor waar kan ik die halen?

chicamaroquia
09-02-2003, 15:23
Origineel gepost door MrHaarlem Het simmpelste is denk ik powerpoint., maar ik denk dat er betere programma s zullen zijn. Maar misschien het proberen waard kan dat met powerpoint? want het wordt een a5 of a6 formaat.

SowFunny
09-02-2003, 15:27
sorry ik vind hem niet meer powerpoint is ook goed hoor

chicamaroquia
09-02-2003, 15:29
Origineel gepost door SowFunny sorry ik vind hem niet meer powerpoint is ook goed hoor maakt niet uit, echt tof van je, shokran :blauwkus: en de rest ook allemaal bedankt!!!!!!!! :blauwkus: ja ook jij sousou :hihi:

hardtodrive
09-02-2003, 15:51
ZOEK OP INTERNET. GA ANDERE KRANTEN DOORNEMEN. ZOE KAN JE IDEEN OPDOEN VOOR JULLIE KRANT.

chicamaroquia
09-02-2003, 15:56
Origineel gepost door hardtodrive ZOEK OP INTERNET. GA ANDERE KRANTEN DOORNEMEN. ZOE KAN JE IDEEN OPDOEN VOOR JULLIE KRANT. de artikelen zijn al klaar, we moeten het nog in elkaar zetten, er een geheel van maken en daar heb je een opmaakprogramma voor nodig en die kan ik nergens vinden! :( dat is het probleem.

nomedia
09-02-2003, 16:02

Origineel gepost door chica*******a vol goede moed ben ik een tijdje terug met een groepje mensne uit mijn wijk aan het opzetten van een krantje begonnen voor de allochtone medemens in mijn wijk ('zwarte' buurt) nu hebben we alle artikelen en dergelijke af en moeten we met de opmaak beginnen. :eek: ineens kwamen we tot de conclusie dat we helemaal geen programma hebben om een krantopmaak mee te maken! en we hebben ook geen idee waar we die kunnen halen en welk programma je daarvoor nodig hebt!!!!!!!!!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen! de deadline nadert (we hebben subsidie van de gemeente gehad) maar we weten niet hoe we verder moeten! alvast bedankt. hmmmmmmm de gemeente geeft dus subsidie voor iets wat nog niet helemaal bekend is. :D meid ik zal mijn best doen en dan hoor je het wel.

Pagina's : [1] 2 3