Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ael doet mee aan verkiezingen in Belgie

MrHaarlem
09-02-2003, 14:59

De Ael doet mee aan de verkiezingen in Belgie. Wie zou op ze stemmen als ze ooit ook in Nederland mee zouden doen. Geef je mening en de argumenten AjB.......

MrHaarlem
09-02-2003, 19:42
Mensen waar blijven de argumenten???????

MrHaarlem
09-02-2003, 19:46
Origineel gepost door Ihsan84 Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ga incha'allah dan wel zeekkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeer op hun stemmen!!!!!!!!!!!! Mag ik vragen waarom?????

Amira010
09-02-2003, 20:32
ik niet ik vind dat ze eerst met goede programma's moeten komen. En dan pas kijk ik wel, maar vooralsnog niet.

MrHaarlem
09-02-2003, 21:01

Origineel gepost door Jamal_Adlli salaam iedereen, Ik vind dat de AEL niet dezelfde strategie als de LPF moet gaan volgen met andere woorden: niet alleen zeggen wat de mensen willen horen, publiciteit winnen en vervolgens een politieke partij opstellen...zo werkt dat niet, tenminste in mijn ogen niet, ik ben heel erg blij dat Abou jahjah is opgedoken met de AEL, en ik zou het wel willen mee maken als er een organisatie komt met een sterk iemand aan de top die voor onze belangen opkomt, maar geduld wordt goed beloond. ik heb een paar interviews van hem gezien. En als ik ga kijken naar de vragen die ze aan hem stelden, en de houding die de journalisten en de presentators aannemen, dan realiseer ik me meer en meer hoe die brave blanke mensen daar buiten over ons denken, neem als voorbeeld een vraag zoals: " meneer abou jahjah bent u TERRORIST??? of waarom mobiliseert u allochtonen om vervolgens geweld uit te oefenen ( i.p.v. wat betekende die 27 jarige marokkaan voor u, die door een racist is doodgeschoten?).... Normaal als iemand overlijdt vraag je aan de verwanten en mensen uit de omgeving wat ze voelen, maar in dit geval werd meer aandacht besteed aan de ruiten van auto's en of cafe's. Ik vind de AEL niet de meest ideale om onze naam en de naam van de islam te zuiveren, maar als er niks anders is dan moeten we het er maar hiermee doen...... Beste Jamal, Het probleem is dat men elke organisatie die voor arabieren en moslims op komt meteen met een scheef oog wordt bekeken. Kijk alleen maar hoe de CDA de Ael al wilde verbieden in nederland zonder dat het bestaat en zonder enige kennis al meteen een oordeel klaar heeft voor een groep mensen (lees:moslims). Ik roep hiermee niet op om op de AEL te gaan stemmen als het zover komt (want je moet eerst het programma kennen en die heeft men nog niet), maar hoop wel dat er een partij komt die ook voor ons een alternatief is en onze belangen op een goede manier behartigd.

MrEsco
09-02-2003, 23:42
Ik zou op de AEL stemmen voor de volgende redenen: - er zijn geen sterkere signalen voor verandering dan door op verandering te stemmen. (dat hebben we uit het verleden geleerd). - Integratie op politiek niveau. - omdat ik met hun standpunten eens ben. Wat me zorgen baat is: - Is de AEL wel bekwaamd genoeg om politiek mee te kunnen doen? dan heb ik het over de mensen, heeft AEL genoeg kennis in huis? - Gaat de AEL zijn scherpe kantjes die er nodig is voor verandering verliezen? Maar we zullen wel zien als ze formeel met programma punten en kandidaten naar voren komen. "A politician is a person who can make waves and then make you think he's the only one who can save the ship." -- Ivern Ball MrEsco

Zelfkritiek
29-03-2003, 18:08
Origineel gepost door MrEsco - omdat ik met hun standpunten eens ben. MrEsco Exact welke politieke standpunten spreken jou het meeste aan? Specifiek welke wetsvoorstellen zou de AEL in de Nederlandse politiek moeten indienen?? Ben benieuwd...

mokerpower83
29-03-2003, 18:40
Ik ga zeker op ael stemmen omdat deze partij opkomt voor ons(allochtonen). De meeste andere partijen hebben alleen alibi allochtonen, zodra ze teveel macht krijgen worden ze teruggevloten. Deze partij kan ook beter dan andere partijen de maatschappelijke achterstand van allochtonen terugdringen. De ael is tegen assimilatie en daar ben ik ook tegen, want onze kracht ligt in onze roots en niet in hollanda. Ik vind ddan ook dat abou jah jah onze problemen beter aansnijdt dan welk ander politici dan ook. Maar ik ben wel bang voor sommige domme allochtonen om hem heen lopen, zoals de relschoppers van die demonstratie. Deze mensen zouden het nog wel eens kunnen gaan verzieken voor de echte aelers. Voor de onwetenden die Abou met Htler vergelijken: H. was geen onderdrukte minderheid, abou wel. Ten tweede hoezo spant abou mensen voor zijn eigen kar???? dat doen alle politici. En probeer je hiermee te zeggen dat de problemen die hij aankaart niet bestaan? Ik heb maar een boodschap voor jouw: angst lijdt tot onwetendheid>

sabria2000
29-03-2003, 20:33
Waarom zou ik op hun stemmen :ego: