Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlanders Minst Gelovige Europeanen

Pagina's : [1] 2 3 4

Hazouz_55
19-02-2005, 10:30

Nederlanders minst gelovige Europeanen Door Johan (LWaS) - 17 februari 2005 22:30 Volgens een onderzoek van Readers Digest magazine zijn Nederlanders het minst gelovig van Europa. In het onderzoek, gehouden onder 8657 Europeanen in veertien verschillende Europese landen, kwam naar voren dat Nederland het minst religieuze land van Europa is. Ruim vijftig procent van de Nederlanders zegt te geloven in het bestaan van God. Inwoners van Polen lijken veelal te geloven: 97 procent gaf toe in God te geloven. Volgens Readers Digest speelt niet alleen de nationaliteit een rol in het geloof, ook leeftijd is belangrijk. Onder ouderen in de leeftijdscategorie 55-64 jaar zegt zestig procent in God te geloven. In de leeftijd van 25 tot 34 jaar zijn mensen het minst gelovig. << terug naar de index © 2004 - FOK! Het enige waar een (witte, inheemse) Nederlander helig in gelooft is een Frikadel Speciaal.........................

Wael_progressiv
19-02-2005, 10:33
Ik meld me bij deze als ongelovige Marokkaan.

Hazouz_55
19-02-2005, 10:41
Die nuchtere nederlanders toch!:) F. Nederlanders nuchter ??? Ieder hypocriet !!!!!

hamidu
19-02-2005, 10:41
Nederlanders minst gelovige Europeanen Door Johan (LWaS) - 17 februari 2005 22:30 Volgens een onderzoek van Readers Digest magazine zijn Nederlanders het minst gelovig van Europa. In het onderzoek, gehouden onder 8657 Europeanen in veertien verschillende Europese landen, kwam naar voren dat Nederland het minst religieuze land van Europa is. Ruim vijftig procent van de Nederlanders zegt te geloven in het bestaan van God. Inwoners van Polen lijken veelal te geloven: 97 procent gaf toe in God te geloven. Volgens Readers Digest speelt niet alleen de nationaliteit een rol in het geloof, ook leeftijd is belangrijk. Onder ouderen in de leeftijdscategorie 55-64 jaar zegt zestig procent in God te geloven. In de leeftijd van 25 tot 34 jaar zijn mensen het minst gelovig. << terug naar de index © 2004 - FOK! Het enige waar een (witte, inheemse) Nederlander helig in gelooft is een Frikadel Speciaal......................... Oh daarom................

Gullable
19-02-2005, 10:46

Oh daarom................ Wat bedoel jij daarmee? :confused:

Hazouz_55
19-02-2005, 10:51
Je bedoelt dat 50 % van Nederlanders hypocriet zijn omdat ze niet geloven en 50% procent omdat ze wel geloven. Bij welke hypocriete helft hoor jij? Je moet mij geen woorden in de mond leggen, helemaal niet wanneer jij die woorden gebruikt om de waarheid te verdraaien. (witte, inheemse) Nederlanders zijn HYPOCRIET .

Bongo
19-02-2005, 10:55
Je moet mij geen woorden in de mond leggen, helemaal niet wanneer jij die woorden gebruikt om de waarheid te verdraaien. (witte, inheemse) Nederlanders zijn HYPOCRIET . en jij bent een racist!

Hazouz_55
19-02-2005, 10:56
en jij bent een racist! Verklaar je nader ?????????? Waarom vind je dat ???????

Bongo
19-02-2005, 10:59
Verklaar je nader ?????????? Waarom vind je dat ??????? ach, uitspraken als deze doen immers het ergste vermoeden... witte, inheemse) Nederlanders zijn HYPOCRIET maar dat is geen racisme, of wel dan?

Gullable
19-02-2005, 11:03
Je moet mij geen woorden in de mond leggen, helemaal niet wanneer jij die woorden gebruikt om de waarheid te verdraaien. (witte, inheemse) Nederlanders zijn HYPOCRIET . Tjemig wat een onzin zeg, ga eens even degeneraliseren.

Hazouz_55
19-02-2005, 11:08
In dit land heb je: Marokkaanse Nederlanders, Turkse Nederlanders, Surinaamse Nederlanders, Pakistaanse Nederlanders, Indische Nederlanders en witte, inheemse Nederlanders. Wat is daar rascistisch aan ??? en dat bedoel ik nou precies met de hypocritie van de (witte, inheemse Nederlanders) Termen als allochtoon en autochtoon bestaan alleen in dit achterlijke land. Het zijn juist die termen die zorgen voor segregatie en uitsluiting. Weet je wat rascistich is, door Marokkaanse Nederlanders, Marokkanen te noemen !!! Mijn neef woont in Amerika en weet je hoe hij daar genoemd wordt ?? An American citizen. In een enkele geval Morrocan American. Daar kunnen de de (witte, inheemse) Nederlanders nog wat van leren !!!!!!!!!!

Gullable
19-02-2005, 11:10
In dit land heb je: Marokkaanse Nederlanders, Turkse Nederlanders, Surinaamse Nederlanders, Pakistaanse Nederlanders, Indische Nederlanders en witte, inheemse Nederlanders. Wat is daar rascistisch aan ??? en dat bedoel ik nou precies met de hypocritie van de (witte, inheemse Nederlanders) Termen als allochtoon en autochtoon bestaan alleen in dit achterlijke land. Het zijn juist die termen die zorgen voor segregatie en uitsluiting. Weet je wat rascistich is, door Marokkaanse Nederlanders, Marokkanen te noemen !!! Mijn neef woont in Amerika en weet je hoe hij daar genoemd wordt ?? An American citizen. In een enkele geval Morrocan American. Daar kunnen de de (witte, inheemse) Nederlanders nog wat van leren !!!!!!!!!! Tjemig wat een onzin zeg, ga eens even degeneraliseren.

frankherbert
19-02-2005, 11:11
God heeft alleen bestaansrecht in achterbuurten en ontwikkelingslanden.

Hazouz_55
19-02-2005, 11:12
Tjemig wat een onzin zeg, ga eens even degeneraliseren. Ok ik zal vertellen waarom ik dat vind. In de Tweede Wereld oorlog zijn in Nederland (relatief gezien) de meeste Joden verraden en aan de Duitsers uitgeleverd. (witte, inheemse ) Nederlanders lachen in je gezicht en achter je rug om schelden ze je uit voor Kan.ker Turk (terwijl je een Marokkaanse Nederlander bent, ze zijn ook nog eens niet bepaald snugger). Dat bedoel ik met hypocritie.....

Bongo
19-02-2005, 11:13

In dit land heb je: Marokkaanse Nederlanders, Turkse Nederlanders, Surinaamse Nederlanders, Pakistaanse Nederlanders, Indische Nederlanders en witte, inheemse Nederlanders. Wat is daar rascistisch aan ??? en dat bedoel ik nou precies met de hypocritie van de (witte, inheemse Nederlanders) Termen als allochtoon en autochtoon bestaan alleen in dit achterlijke land. Het zijn juist die termen die zorgen voor segregatie en uitsluiting. Weet je wat rascistich is, door Marokkaanse Nederlanders, Marokkanen te noemen !!! Mijn neef woont in Amerika en weet je hoe hij daar genoemd wordt ?? An American citizen. In een enkele geval Morrocan American. Daar kunnen de de (witte, inheemse) Nederlanders nog wat van leren !!!!!!!!!! jij maakt gebruik van typering op basis van ras! wat maakt dat dan van je? juist een racist! ps: hoe noem jij jezelf?

Pagina's : [1] 2 3 4