Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom Zijn er Zo Veel Hoerekinderen

Pagina's : [1] 2

Ezough
19-02-2005, 00:37

:confused: op deze forum?? waarom

Bumper
19-02-2005, 00:39
Wat bedoel je precies?

Bongo
19-02-2005, 00:39
Retteketet! ga weg, en er is er 1 minder :maf:

Dollar
19-02-2005, 00:46
hier bongo hoerekind nummer 1

Kropotkin
19-02-2005, 00:48

:confused: op deze forum?? waarom Ezough, als iets verandert ergens, in een bedrijf of in een land of waar dan ook, dan treedt er een automatisme in werking, namelijk weerstand. In Nederland vindt die weerstand ook plaats. Weerstand tegen veranderingen die vreemdelingen nu eenmaal meebrengen. Leuke veranderingen, maar ook lullige veranderingen die ongewenst zijn. Daar komt weerstand tegen, en dat is te begrijpen vanuit de menselijke aard. Die zoekt namelijk voorspelbaarheid, want dat betekent zekerheid, en dat betekent weer overleving. Het gaat dus om angst... Net als het om angst gaat bij de verschillende allochtone groepen die zich op verschillende manieren lastig gedragen. De groepen die zich overdreven uiten als moslim, als jood, als Turk, als Molukker of wat dan ook. Deze groepen hebben ook die angst: angst voor verdwijnen voor wat ze als identiteit beschouwen, angst voor op moeten donderen omdat iedereen eigenlijk best wel beseft dat als de autochtonen écht boos worden het allemaal over is, angst voor lage status = minderwaardigheidscomplex (wat bijna per definitie gecompenseerd wordt door geweld en criminaliteit) en ga zo maar door. Er is angst vanuit veel partijen en kanten. En dat levert dus weerstand op, dat zich uit in gedrag, extremiteiten, hersenloosheid, verlies van verstand in uitingen en je weet zelf wel waar het zich in uit. Een enkeling is maar in staat zich daar bovenuit te tillen, écht maar een enkeling. Die enkelingen kom ik gelukkig ook op dit forum tegen, en die zijn de hoop voor de toekomst en voor wat ooit het nieuwe nederlandse volk zal zijn. Groeten Kropotkin

rianne
19-02-2005, 00:54
:confused: op deze forum?? waarom Waarom verschuil jij je eigen achter peter.m.de vries zal jij nooit worden. En het zijn hoereNkinderen,maar misschien ben jij er ook 1. :nijn:

Dollar
19-02-2005, 00:55
eey poenanie ik zal er nooit 1 zijn onthoud dat goed skelet

rianne
19-02-2005, 01:01
eey poenanie ik zal er nooit 1 zijn onthoud dat goed skelet Ik had het ook niet tegen jou,maar tegen degene die deze topic opende oke. Je kan weinig hebben maar daar hebben meer broeders en zusters last van dat is jullie aard denk ik dan maar.

Ulysses
19-02-2005, 01:02
eey poenanie ik zal er nooit 1 zijn onthoud dat goed skelet Daarentegen kun je ze in bijna onbeperkte mate krijgen.

rianne
19-02-2005, 01:04
eey poenanie ik zal er nooit 1 zijn onthoud dat goed skelet Ik weeg 90 kildus je kan echt niet van een skelet praten hoor,of was dit een waarschuwing??? :nijn:

Removed
19-02-2005, 01:04
Neem hem niet serieus. -Removed-, pissed.

Kropotkin
19-02-2005, 01:05
Daarentegen kun je ze in bijna onbeperkte mate krijgen. Wat is poenanie? Groeten Kropotkin

Ulysses
19-02-2005, 01:07
Wat is poenanie? Groeten Kropotkin Een buitengewoon smerige omschrijving van het vrouwelijk geslachtsdeel. Afkomstig van kansloze Amerikaanse negers, of waren het nu spics?

rianne
19-02-2005, 01:07
Wat is poenanie? Groeten Kropotkin Ik denk een aivd kaboutertje

rianne
19-02-2005, 01:08

Een buitengewoon smerige omschrijving van het vrouwelijk geslachtsdeel. Afkomstig van kansloze Amerikaanse negers, of waren het nu spics? En dat is........

Pagina's : [1] 2